Hayran gözünden 27 Haziran 2PM Konseri

Meliha Karaman arkadaşımızın gözünden JYP binası ve 2PM Konseri~

11647355_10205839569962048_1536854622_n

Ben normalde fan değilim.Ancak 2pm şarkılarını sevip saygı duyduğum bir gruptur. Fan olupta şuan Türkiye’de bulunan arkadaşımın ‘konser olursa git kız’ diye söylemesi üzerine interparkı kontrol ettim ve konser olduğunu görünce bileti perşembe akşamı aldım. Kore’de normalde bir k-pop konserine kolay kolay bilet bulunmaz ama 2pm in koreliden çok japon fanlarının olması yer bulmam konusunda acayip işe yaradı. Konsere 1-2 gün kalmasına rağmen vip de bile 130 civarları boş yer vardı günlük. Zaten konser alanında kendimi Japonya’da gibi hissettim.

Konser alanına giden metro durağa geldiğinde içeride bulunan insanların %98 i o durakta indi ve aynı çıkıştan alana topluca ilerledi. Metroda 2 Koreli acumma fanla yolculuk ettim. Metro çıkışına bizim Türkiye’de ki gibi fırsatçı amca ve teyzeler tezgah açmış lightstick , yelpaze , yastık vs ürünler satıyorlardı birkaç tane aldım işe yaradı. Gördüğüm kadarıyla alanda benimle birlikte en fazla 10 kişi kadar asya dışından fan vardı. Alanın girişinden itibaren fanclub liderlerinin önünde uzun kuyruklar oluşmuştu. Hepsi konser için hazırlanan fan projeleri hazırlıklarını hayranlara dağıtıyordu. Hatta bende bi ara bir sıraya girdim Chansung’ın fanclubıymış ‘Chansung heart ifade simgesi The Love’ yazılı bişi verdiler haha.

Konser alanına varınca direk internetten aldığım bileti alada ki gişeden teslim aldım. Bir köşede de konser için bileklik (şu hangi gruptan biletin olduğunu gösteren karanlıkta ışıldayan şeylerden) ve çanta teslim etmek için alan vardı. Bana catwalk’un yanında ki oturaklı kısımdan olduğu için bileklik takmadılar direk kapıya geçtik.

Yaklaşık 2 saat sonra yani 6 gibi alımlar başladı vs bizim kapıdan ilk vipleri aldılar. (Toplam 3 kapı vardı.Her kapıdan farklı bilet grupları alınıyordu.) Viplerden sonra bizim grubu almaya başladılar. Kapıda ateşimizi ölçtüler , maskelerimizi kontrol ettiler ve ellerimize o temizlik sıvısından döktüler. İçeri geçerken maskeli görevliler bizi yerlerimize yönlendirdiler.

Konserin başlama saati geldiğinde ışıklar kapatıldı ve ilk başta bir ‘Hands Up’ çaldı. Bütün herkes etrafına bakıp üyeleri aradı ancak hala çıkmamışlardı. Şarkı bittikten sonra ardından başlayan şarkıyla birlikte konserde başladı.

‘Good Man’ performansını 2 adet 3 er katlı apartman gibi üst üste oda şeklinde demirden platformda gerçekleştirdiler. Taec ve Junho performans sırasında dansçılarla baya yakın sahneler sergiledi.(Alanlarında bulunan koltuk-yatak vs üzerine dansçılarla uzanmak gibi) Bir ara dansçı Khun’un kucağına bile kuruldu o an salon yıkılıyordu haha Hatta daha sonra sahnede şakalaşıp fanlarla konuşurken üyelerden biri Junho’nun boyun kısmında ruj izi kaldığını farketti onu gösterim baya bi uğraştılar onunla grin ifade simgesi grin ifade simgesi grin ifade simgesi En son Junho dayanamadı eliyle hemen sildi grin ifade simgesi Zaten sahnede de sürekli birbirlerinin popolarına şaplatıp duruyorlardı. ‘My House’ şarkısında ise üzerlerinde saten gömlek ve siyah pantolon vardı. Woo’nun gömleği düz kırmızı , Taec’in ki ise düz siyahtı. Diğerlerini pek hatırlamıyorum ama açık renklerdi. Woo’nunkinin yanlarında hafif uzun püsküller vardı. Hatta aynı kıyafetlerle devam ettikleri bir performanslarında şarkının sonunda gömleklerin bütün düğmelerini açtılar. Konser sırasında Taec’in terlemesinden üzerinde ki beyaz tişörtü üstüne yapışmıştı üyelerde bunu gösterip konuşunca kamera yakın çekime geçti ve bütün alanda çığlıklar tavan yaptı. Konserde bütün beğendiğim 2pm şarkılarını söylediler. Hatta Woo’nun solosu ‘Sexy Lady’ i hep birlikte söyleyip dans ettiler ve ’10 out of 10’i bile söylediler. Yanımda Woo biaslı bir Asyalı fan vardı 10 out of 10 in başında biz klip aklımıza geldiğinden bastık kahkahayı. Hani derler ya 2pm gündüzün eğlenceli saatlerin grubu gibisinden şeyler harbiden de öyle! Bir ara Dj Frank(-ti sanırım adı) sahne aldı sahneye tepeden bi platformla alçaltılıp performans sergiledi ardından ilk şarkı bitince 2pm üyeleri geldi konser konser alanı olmaktan çıktı diskoda gibi hissettik. Bu arada 180. cm civarlarındaysanız dikkatlerini çekmeniz çok kolay. Hele asyalı çekik gözlülerle dolu alanda. Bütün üyeler dönüp dönüp bakıyordu özellike Woo kendisinden uzun kız görünce dakika başı baktı en son dalga geçmeye başladım boyula haha grin ifade simgesi Bütün asyalı fanlar fazlasıyla sakin ve biyonik hareket ediyor. Lightstickleri ileri geri sallayıp duruyorlardı. Bense kendimi kaptırmış kop kop modunda coşuyor , lightsticki sallıyordum. Bir Taec geldi önüme karşıdan ellerini sallıyor parti havasında o da bana. Ben ‘bana mı karşılık yaptı o şimdi’ – Çevremde ki kızlar: *gözlerini diker bana bakar* Dedim ya uzunsanız acayip dikkat çekersiniz. Birde çekik fanı hergün görüyorlar Avrupadan farklı birini özellikle burada görünce onlara daha farklı-iyi davranıyorlar. Bi ara sahnede çılgınca lightstick sallama taklidi yaptı arada üyelere çaktırmadan hızlıca umarım beni taklit etmemiştir. squint ifade simgesi
Konser anında Hottestlar için bir ‘teşekkür ve sizi seviyorum’ mesajlı vcr yayınlandı. Konsere 7 gün kaladan anlar gösterildi. Taec aynaya bakıp güneş gözlüğünü hafifçe çıkarıp seksi bakışlar atıyor , Jun K. yerlere yatıp şekilden şekle girip selfie çubuğuyla kendi fotoğraflarını çekiyor , Khun ise kalçasını kıvırıp yatarken veya ayakta şekilden şekle girip en sonunda ise kalçasını okşuyordu (Diğerlerininkini hatırlamıyorum) daha sonra ise ‘bunları sizin için çalıştılar’ tarzı bir mesaj gösterildi ve ardından konserde hayranların selfie çubuğunu alıp sahneden beraber fotoğraflarını çeken Jun K. , Performans sırasında kıvırıp sonunda da kalçasını okşayan Khun ve performans sırasında güneş gözlüğünü hafiften çıkarıp seksi bakışlar atan Taec gözterildi haha cidden çok sevimli bir vidyoydu. Hatta konserde bir an Taec aynı hareketi yaparken kamera yakın çekim yapınca biz gülmeye başladık.

Üyeler konuşma sırasında ‘Siz varsanız bizde varız , Biz varsak sizde varsınız ‘ dedi. (Yanlış anlamış olabilirim arada henüz korecem çok mükemmel seviyede değil) En sonunda koreli fanlara ‘buradan çıkınca bizim eve gidelim’ dediler yabancı fanlar korece olarak ‘hani bize’ diye söylenmeye başladılar.

Hafta içinde Khun’un doğum günüymüş bu yüzden Taec Beatbox yaptı bütün fanlar ise korece olarak doğum günü kutlama şarkısını söyledi.

Konser çıkışında görevliler yine aynı titizlikte yardımcı oldular. Konser çıkışı zaten saat 9 buçuk olduğundan ve her tren hattının kapanış saati değiştiğinden hızlıca metroya atlayıp aktara aktara evlerimize döndük.

Fan olmamama rağmen bu konsere gitmeme fazlasıyla değdi. Cidden dolu dolu zaman geçirdim. Bu arada konser boyunca fotoğraf-video çekimi kesinlikle yasaktı. Birkaç kişi çekerken yakalanıp uyarıldı. Hatta görevliler sürekli aralarda dolanıp çekip çekmediğimizi kontrol etti. Ancak son üyeler kulise geçenedek rahatça çekebildik.

Size tavsiye Kore’ye gelirseniz kesinlikle şirket önüne kurulun. Az önce önümden Suzy geçti. Şimdi ise JYP başkanınız ve başka birileri daha. Zaten önünde ki Dunkin Donutsla arası acayip az. Dunkin’de zaten JYP’nin galerisine dönmüş durumda duvarlarında JYP idollerinin imzaları , posterleri , hayranların bıraktığı mesajlar ve kasiyerlerin üzerinde JYP’nin yeni şovunun tişörtleri var. Ve ayrıca fnc , sm ve cube’ünde fan ortamlarını gördüm en sıcak fan ortamı burada. Fan olmasan bile oturup muhabbet ediyorsun yolda karşılaşınca selam verip hal hatır bile soruyorlar. (İlk geldiğim gün masasına boş yer bulunca kamp kurduğum kızı geçen gün elinde valizle gördüm jyp nin sokağında. Benden önce o farketti beni , selam verdi baya bir konuştuk)

11650622_10205849382687360_1062068933_n 11650686_10205849382647359_1880246973_n 11651141_10205849389327526_125605323_n 11655083_10205849389287525_1281188587_n 11655260_10205849382727361_1239568245_n 11657352_10205849391807588_2127227092_n

~KONSER VİDEOLARI~

Yorum bırakın