MAYIS 2016 HANAKO MAGAZINE 2PM RÖPORTAJI

wp-1462779589187.jpeg

2PM’e SORULAN 8 SORU

1. Soru: İyi organize eden kişi

2. Soru: Değer veren/İlgilenen kişi

3. Soru: Yalnız olan kişi

4. Soru: İyi bir yön kestirme yeteneğine sahip kişi

5. Soru: Sürücülükte iyi olan kişi

6. Soru: Konuşkan/Geveze olan kişi

7. Soru: Olgunlaşmış olan kişi

8. Soru: Hiç değişmemiş olan kişi

wp-1462779620616.jpeg

~Jun. K’in Cevapları~

1. Soru: Wooyoung, sıklıkla elleriyle tozları temizler. Benim büyükannem de böyle yapardı (Gülüşmeler)

2. Soru: Ben. Kendim olduğunu düşünüyorum.

3. Soru: Junho, sürekli evde olduğundan bana öyle gibi geliyor.

4. Soru: Taecyeon. Herkesin tek bir aklı vardır, öyle değil mi?

5. Soru: Güvenli sürücü olan Nichkhun. Önce güvenlik yarışçı değiliz sonuçta!

6. Soru: Son zamanlarda Junho. Bugün bile sabahtan beridir benimle konuşuyor.

7. Soru: Tüm üyeler. Herkes olgunlaştı.

8. Soru: Nichkhun. O daima naziktir.


wp-1462779664805.jpeg

~Nichkhun’un Cevapları~

1. Soru: Müzik üzerine çalışırken Jun. K. Diğer durumlarda ise ben olabilirim.

2. Soru: Wooyoung. Başımız dertteyken hem bizimle hem personeller ile ilgilenir.

3. Soru: Jun. K. Sürekli yaptığı şeylerin fotoğraflarını kakaotalk grubumuza gönderir, gerçi kimse de ona cevap vermez (Gülüşmeler)

4. Soru: Taecyeon. O bir insan pusulası.

5. Soru: Taecyeon.

6. Soru: Junho. Çok konuşkan.

7. Soru: Chansung. Bir sürü kitap okur, bence düşünce tarzı bu şekilde gelişti.

8. Soru: Wooyoung. Hiç ama hiç değişmedi.


wp-1462781221067.jpeg

~Taecyeon’un Cevapları~

1. Soru: Eğer birini söyleyeceksem Nichkhun derim

2. Soru: Wooyoung. O daima herkesle ilgilenir.

3. Soru: Ben hariç herkes. Yurdu bırakıp kendi evlerinde yaşamaya başladıklarından beri sık sık “Yalnız hissediyorum” derler.

4. Soru: Ben. Amerika’da yaşarken GPS’i olmayan bir araba kullandığımdan haritaları okumada iyiyim.

5. Soru: Bu konuda hiç kimse iyi değil.

6. Soru: Tüm üyeler konuşkan.

7. Soru: Wooyoung.

8. Soru: Kendim. Moda anlayışım daha iyileşti (Gülüşmeler)

————————————————

wp-1462779658825.jpeg

~Wooyoung’ın Cevapları~

1. Soru: Nichkhun. Onun kendi anlaşılır bir stili var. Bence bu iyi organize olmakla bağlantılı.

2. Soru: Şu günlerde Jun. K. Çok nazik olmaya başladı. Sebebini de merak ediyorum doğrusu (Gülüşmeler)

3. Soru: Junho. Bunu her gün, her an hissediyorum. Onunla tanıştığımdan beri hep böyle.

4. Soru: Taecyeon. Çünkü yalnız dışarı çıkmayı seviyor.

5. Soru: Ben hariç herkes.

6. Soru: Taecyeon. Tıpkı göründüğü gibi.

7. Soru: Chansung. Onun değer duygusu daha anlaşılır bir hal aldı.

8. Soru: Nichkhun. O prensiplerin adamı.

————————————————

wp-1462779598714.jpeg

~Junho’nun Cevapları~

1. Soru: Jun. K kendi işiyle iyi organize olabilen biri.

2. Soru: Nichkhun. O iyi terbiyeli birisi.

3. Soru: Jun. K. Bize kakaotalk’tan sürekli “Şu an köpeklerimleyim” ve ya bu tarz da şeyleri bildiriyor (Gülüşmeler)

4. Soru: Ben. Bence en iyi yön kestirme yeteneğine sahip olan benim. Bir kere ziyaret ettiğim bir yeri asla unutmam!

5. Soru: Dürüst olmak gerekirse bel bağlayabileceğim kimse yok.

6. Soru: Taecyeon. Kendi kendine konuşur ve güler.

7. Soru: Jun. K. O daha da olgunlaştı ya da ruhsal olarak uyandığını hissediyorum.

8. Soru: Taecyeon olabilir.

————————————————

wp-1462779607666.jpeg

~Chansung’un Cevapları~

1. Soru: Nichkhun. Birşeyleri düzenlemede iyi olmak zeki olduğunun kanıtıdır.

2. Soru: Wooyoung. O her zaman yurdumuzu temizlemekten yükümlüydü.

3. Soru: Junho. Hep yalnız hissettiğini söyler. Bana öyle görünmüyor olsa da (Gülüşmeler)

4. Soru: Taecyeon. Nedense o bilinmeyen bir ülke de bile yönü iyi kavrıyor.

5. Soru: Ben. Arabaları gerçekten seviyorum.

6. Soru: Taecyeon. Boş da konuşmaz.

7. Soru: Junho’nun eski bir fotoğrafını karşılaştırırsak baya olgunlaştı.

8. Soru: Nichkhun. Vücut hatları hiç değişmedi bile! Ne kadar yerse yesin asla kilo almıyor.

RÖPORTAJ

wp-1462779630975.jpeg

JunK

15 Ocak 1988 doğumlu.

Kan grubu ise A.

1.80 uzunluğunda.

Kendisinin bestelediği hit şarkı “Higher”da 2PM’in yeni albümünde yer alıyor. “Hanako’da ki fotoğraf çekimleri işimin son aşamasıydı. Geçmişte ve şimdi de beynimin %90’ını müzik geri kalan %10’u ise egzersiz oluşturuyor. Her gün antreman yapıyorum!”

Evinin yapısı sıradışı. 3 teras ve birçok merdiveni var. Jun. K şu anda yaşadığı çatıkatını jestlerini kullanarak açıkladı. Tıpkı grup adına yaptığı çalışmalara çaba sarfettiği gibi, odası da motivasyonunu canlandıracak gösterişsiz iç sanatsal dekorasyonlar ile kaplı ve derli toplu. Resimler onun favorisi olan Belçikali ressam Rene Magritte tarafından çizilmiş. Jun. K “Onun sanatıyla ilgilendiğim kadar yaşam tarzı ile de ilgilenmeye başladım, biyografisini 3 kez okumuşumdur. Teras pencerelerine saydamlaştırıp koydurduğum posterler var ve güneş onların arkasından parladığında hepsi çok güzel görünüyorlar” diye ekledi. Magritte hakkında konuşmayı bırakamıyor. Şarkıları yaptığı odası da ayrıca özel bir alan. Hiçbir şey pratikliği ve önsezi yeteneğini/duyarlılığı ortaya çıkarmaktan daha önemli değil. Akıcılıkta özellikle önemlidir. “Bu oda bazen misafirlerim olduğundan dolayı 1. katta yer alıyor ama 2. katta ki yatak odamla bağlantılılar, bu sayede uyurken bile aklıma bir fikir gelir gelmez çalışmaya başlayabiliyorum” Sevgili köpekleri Denver ve Noopy ise onun meşgul hayatını iyileştiriyor. Genelde kapalı terasta vakit geçiriyorlar. Onlarla oynamak onun için en rahatlatıcı an. Genellikle hayvanları sevdiğini itiraf etti. Gelecekte sahip olmak istediğin bir hayvan sorusunu ise “Bebek panda! İmkansız olduğunu biliyorum ama panda yetiştirmeyi denemek istiyorum. Çok sevimli olmalılar” şeklinde cevapladı.

wp-1462779613756.jpeg

TAECYEON

27 Aralık 1988 doğumlu.

Kan grubu AB.

1.85 uzunluğunda.

2PM’in yeni albümü için pozitif bir hissiyatı olan yüksek melodili ‘TEASER’ı besteledi. Kuzeninin geçen sene doğmuş olan bebeği yüzünden etkinlenmiş durumda. “Onunla ne zaman buluşsak evlilik bana biraz daha yakınmış gibi hissediyorum” dedi.

“4 yıldır ailemle yaşıyorum ve çocukluğumdan beri odam değişmedi” utangaç bir ifadeyle ekledi. “Odamda pek eşya yok. Yatak, dolap ve… öğrenci olduğum zamanlardan kalma bazı ders kitapları.” Onun en değerli hazineleri duvarında bulunan hayranlarından aldığı portreler ve fotoğraflar. Taecyeon “Bunları eve getirdiğimde annem odamı onlarla dekore ettiğim için mutlu oluyor. Bunların iç mimari için en iyisi olduğu söylenebilir” dedi. Bu arada odanın temizlenmesi annesine ait. Japonya’da ise annelerinin odasına girmesinden nefret eden birçok erkek var, o ise dişlerini gösterip enerjik gülerken “Ney? Nefret mi ediyorlar?! Ama annem yapmasa odam karmakarışık olurdu!” şeklinde cevapladı. Ayrıca ablasıyla da birlikte yaşıyor. Bundan dolayı “Bayanların odaları hakkında hiçbir vizyona sahip değilim, odalarının gerçek durumunu öğrenmeye niyetliyim(Gülüşmeler) Gerçi kadınların yaşlarına uygun yetişkin odalarda yaşamalarını istiyorum. Göşterişsiz mobilya, boy aynası ve tabi ki 2PM’in posterleri duvarda asılı olmalı! Haksız mıyım?” dedi. Şakacı bir bakış attıktan sonra ciddi gözlerle “Ama en önemli şey kişiliği. Çeşitli konular hakkında eşit prensiplerde konuşabilecek ve sohbet anlayışı olan biri. Kişiliğine hiç laf gelmemesi için akıllı olması da önemli. ….Şey, yoksa sevimsiz miyim?” diye ekledi ve o olağanüstü gülümsemesi tekrar yüzünde belirdi.

wp-1462781215655.jpeg

NICHKHUN

24 Haziran 1988 doğumlu.

Kan grubu 0.

1.80 uzunluğunda.

Kadınlara fikir danıştığı şeyin hemen “İç dekorasyonun ne renkte olacağı” düşüncesi olduğunu söyledi.. “Eğer ki derhal karar verip ‘Bu renk beyaz duvarla güzel gider’ veya bu tarz birşey derse mutlu olurum. Kadınlarda tropikal ve vanilya kokulu odalar hoşuma gidiyor.” dedi.

“Odamda favori rengim kırmızı olan pek çok şey var, bir Noel ağacı, bebek figürleri, oyuncaklar ve birçok oyun eşyası. Teması ise erkeklere ait bir arkaplan olmalı” Mail siparişiyle satın aldığı ağaç 2 metre boyunda ve otantik. “Verdiği hissiyatı seviyorum ve hep odamda duruyor. Odama sıcak/samimi bir hava katıyor ve Noel atmosferini her zaman hissedebiliyorum.” dedi. Oturma odasındaki Noel ağacı onun favorisi. “L-şeklinde ve fildişi renkli bir koltuğum var, onun üzerinde rahatlatmaktan hoşlanıyorum” Son zamanlarda ne aldın sorusunu ise “Amerikalı ressam Edward Hopper tarafından çizilmiş Nighthawks tablosunun kopyasını aldım. Bu oldukça büyük 100 cm genişlik civarında. Kendi seçtiğim bir çerçeveye koyacağım” şeklinde cevapladı. Nichkhun’a gelince, debut zamanlarınızda yurtta yaşarken senin erkenden kalkıp diğer üyeleri uyandırdığına dair bir hikaye var. “Şu anda bile erken uyanmaya gayret ediyorum. Gözlerim açıldığı gibi yataktan kalkıyorum ki bir daha uyumaya geri dönmeyeyim.” Ayrıca sağlıklı uyanmak için konforlu bir oda yapmanın sırrı da varmış. “Benim odam sadece uyuyabileceğim bir yer. Yalnızca yatağım var ne televizyon ne de bilgisayar. Benim için en önemli şey ertesi gün yatağa gitmeden önce oturma odasında ne yapmalıyım onu organize etmek. Bu benden bir tavsiye!

wp-1462779654934.jpeg

WOOYOUNG

30 Nisan 1989 doğumlu

Kan grubu ise B

1.78 cm uzunluğunda

Galaxy of 2PM albümünde “Imagine (Souzou shitemite) şarkısını besteledi. En sevdiği oturma odasına yerleştirdiği bir kitaplığı var, kitap okumayı çok seviyor. “Burada birçok türde kitap var ve sevdiğim türleri her rafa göre ayırdım. Şimdi ‘Chemistry and philosophy’ isimli kitabı okuyorum”.

Evinin rahatlatıcı bir mekanda olmasına karşı takıntısı var. Wooyoung’un en sevdiği yer, ahşap eşyalarla dekore edilmiş oturma odası. “Annem sayesinde çok etkilendim, odayı sevme nedenlerimden biri de ahşap eşyaların olması. Annem Busan’daki evime bir çam ağacı tablosu almıştı ve geçen sene onu bana gönderdi ben de oturma odama astım. Geçen gün tablonun boyutuyla aynı olan beyaz bir pano aldım, böylece kağıtlara yazmak yerine panoya astım.” Ne tür şeyler yazıyorsun? “Aklıma gelen bazı şeyleri ve şarkı sözleri yazıyorum. Örneğin, ‘Hanako’nun bu şekildeki konsept içeriğini…’ ya da herhangi birşeyi bir yere not ediyorum ve iş sona erene dek olduğu gibi bırakıyorum. Kadınların odaları hakkında sorduğumuzda, “Onların düşünceleri benimkiyle aynı olsa güzel olurdu. Birşeyi göstermek konusunda odalarını düzenli tutmuyolarsa, stilleri umrumda bile olmaz. Kadınlara daima  ‘Espri anlayışı’ olup olmadığı soruyorum. Aynı zamanda mizah anlayışına sahip olması ilişkinin uzun sürmesine yardımcı olur. Elbette ki, ben de biriyle evleneceğim [bu gerekli]” Ancak bir önceki röportajında büyüleyici sese sahip kadınların çekici olduğundan bahsetmiştin. En sevdiğin ses mevsimle birlikte değişiyor mu? “Kesinlikle demiştim (güler). Değişmeyen sesler çekici oluyor. Örneğin bu bahar o kişi, uçan kuşlar ve kelebekler gibi temiz ve net bir sese sahip… Pekala, afedersin (güler)”.

wp-1462781225409.jpeg

JUNHO

25 Ocak 1990 doğumlu

Kan grubu ise A

1.78 cm uzunluğunda

Junho, kadınların odalarının görünümünde “Gösterişsiz” ama aynı zamanda da şehvetli birşey olduğundan bahsetti. “Otellerdeki gibi yatağının başında bir lamba var. Beyaz pamuklu çarşafa kombine edilmiş kırmızı beyaz yatak örtüsü. Temizliği yansıtan bu tarz şeyleri seviyorum.”

Odası ‘Şık’ olduğundan üyeler arasında iyi bir üne sahip. Öyle bile olsa, “Dekore etmek tıpkı bir albüm yapmak kadar zor…” şeklinde ifade etti. Odasının teması şık & modern ve siyah & beyazdı ama hayal ettiğim gibi sonuçlanmadı. “İç mimarlara yüzde yüz güvenemedim. Başta belediye binası gibi olmuştu. Kapılar yeşile dönmüş, banyosu ise tıpkı bir belediye binasını anımsatıyordu. Sonunda ideal evime yaklaştı ama gerçekten zordu” Sevdiğin alan neresi?  “Oturma odası olabilir. Üst kattaki köşe oda olduğundan iyi ışık alıyor ve merdiven boşluğu camlar tarafından korumalı bu nedenle yazın çok sıcak kışın da çok soğuk. Böyle olmamalı… (güler)” Biz de sevgili kedilerin için içerisi hakkında endişelendik. “İlk başta, satın aldığım kulede oynamadılar. Kedi toplarını değiştirdiğim de, bunu sevdiler. Deneme yanılma herşeyde esastır, bu büyüyen sancılı bir süreç.” Bu arada, ona ideal kadını hakkında soru sorduğumuzda, her zaman cevabını değiştirdi, “Benimle birlikte sıradan şeylere bile gülen biri”, “Seksi bir kadın” gibi cevaplar verdi. Bir tarafa başını koyarken “Tutarlı birisiyim” dedi ve yeni ideal tipi konusunda ise  “Söylediklerimle sempatikleşebilen ve iltifatta iyi olan biri. Ayrıca ne giyeceğime karar veremediğimde görüşlerini açıkça belirterek ‘Bu senin üzerinde iyi görünüyor’ değil de, ‘Sana herşey yakışıyor’ diyecek birisi mesela. Cevabım yazın değişebilir!?”

wp-1462779604050.jpeg

CHANSUNG

11 Şubat 1990 doğumlu

Kan grubu ise B

1.84 cm uzunluğunda

Bu albümde romantik R&B şarkısı “Shining Star” besteledi. Geçenlerde masaüstü bilgisayar için şık bir günlük satın aldı. “Çok şaşırdım çünkü kocamandı ve boyutuna bakmadan sipariş ettiğim için masaüstüne koyamadım.”

Geçen yıl beklenmedik bir şekilde yalnız yaşamaya başladın. Konuşmada iyi olduğun ise Japonya’da ortaya çıktı. “Bekledim ve o zamana kadar yurtta Junho ve Nichkhun ile birlikte yaşadım ama birgün Nichkhun ev kiralamayı düşündüğünden bahsetti. Kısa bir süre sonra, Junho da aynı düşüncede hareket edeceğini söyledi! Bu nedenle yurttan ayrıldım…” Sakin ve nazik genç kardeşin için yeni bir yaşam başlamış olmalı. “Yurttaki odamın iç tasarımı için çoğunlukla eşya kullanıldı. Diğer üyeler ben hala yurttayken nasıl bir mobilya kullanılacağı konusunda tartışmaya başladı ve ben ‘Bir dakika bekleyin~’ gibiydim (güler). Sonrasında TV ve kanepe ile taşındım. Çünkü, hala yurttaymışım gibi görünüyordu. Bu yüzden, şu andan itibaren odamı tasarlayacağım” açıklamasını yaptı sertçe gülümseyerek. Şimdiden kaygısız şekilde bekar hayatı yaşıyorsun. “Odam çok iyi düzenlenmedi. Bir yılanın deri değişmesi gibi odanın etrafındaki herşeyi kaldırınca kıyafetler olduğunu fark ettim. Ama duramaz bir sınıra ulaşınca hiç ara vermeden çeki düzen veririm” dedi ve iri gözleriyle muzip şekilde gülümsedi. Yani, müstakbel gelinin birşeyleri gizlemede iyi mi? “Odamı temizlemekten hoşnut oluyorum ancak herşeyi ölçülü yapmakta önemli. Modern bir odada yaşayan kadının iyi iş yapması gibi göründüğünü düşündüm ve bu çok havalı. Evet, sonrasında ona gidecekmiş gibi hissediyorum!”

cr. JunKayStreet

Türkçe Çeviri: –CutiePanK DNHYK 

 

Yorum bırakın