[240315] “Wasureyuki” Basın Röportajı – Chansung x Ono Ito

fee09c034951b61dec26314e65750289

S. Chansung-san, İlk kez bir Japon filminde oynuyorsun, film seti hakkındaki izlenimlerin nelerdi?
Chansung: İlk çekimde, Yönetmen de Koreli olduğundan sahne çekiminde beklediğim kadar heyecanlı değildim.

S. Kore’yle karşılaştırıldığında farkı nedir?
Chansung: Bence pek bir farkı yok.

S. Bugün çekimler bitiyor diye duydum, diğerleri hakkındaki izlenimlerin nelerdi?
Chansung: Onu ilk gördüğümden beri, Ono-san Miyuki rolü için biçilmiş kaftan diye düşündüm, gerçekten çok iyiydi.
Ono Ito: Onunla ilk tanıştığımda, ben de Tae Oh olduğunu anlamıştım. Bence çok nazik bir karakteri var. O yüzden veteriner rolü için mükemmel. Onunla birlikte oynarken, Onun Tae Oh olduğunu kolayca düşünebildim.

b1e7f34fad5752bb88891bdfa25e9025

S. Chansung-san’ın bir kediye baktığını duydum, bu veteriner rolünü oynamanda yardımcı oldu mu?

Chansung: Aslında kedileri ve hayvanları sevdiğim için, veteriner rolü oynarken, hayvanlara yakınlaşmam doğal olarak mümkün oluyor. O yüzden sanırım kedi bakmam, rolüme yardımcı oldu.

S. Birlikte çektiğiniz bir sahnede aklınızda kalan izlenimler ne oldu?
Ono Ito: Üç gündür çektiğimiz bir park sahnesi vardı, ciddi anlaşmazlıkların yaşandığı büyük sahneler olduğundan, üstümde bir etki bıraktı.
Chansung: Sadece onlar mı kaldı? Peki ya birlikte konuştuğumuz şeyler? “Yemek yedin mi?” ya da “Uykunu aldın mı?” gibi şeyler? (Güler)
Ono Ito: Uykumu aldım ama Chansung-san da uykusunu almadı mı? Gözlerinin altındaki morluklar derinleştiğinden “Zor olmalı” diye düşünmüştüm.
Chansung: Sanırım etki bırakan sahne son çekilendi. Miyuki’nin senaryoda hayatta olduğunun görünmesi çekim sırasında aklıma kazındı. Sanırım onunla empati kurmak gerçekten kolay.

S. Yakınlarda çektiğiniz sarılma sahnesine gelirsek, yönetmenden aldığınız tavsiye neydi?
Chansung: Tae Oh’un Miyuki’ye duygusal bir şekilde sarıldığı sahnede, “doğal bir ifade olması için, basitçe birbirinizi tutmaktan çok, sabırlı olmak ve duygularını bastırmak daha iyidir. Miyuki’nin duygularının da iyi ifade edilmesi iyi olmaz mıydı?” Bana böyle söylemişti, ben de öyle yaptım.

fbcec1b2c1f6311d3c8119a3c76d81b9

S. Chansung’un uyumamasının sebebi neydi?
Chansung: (Bir süre düşünür)… O bölümü hatırlıyorum. Parkta çekim yaptığımızda, çalışanlar hazırlık yaparken ikimizin biraz boş vakti vardı… (Ono’ya bakarak) Burada konuşmak iyi midir? (Güler) Çalışanlara bakarken, “Başlaması ne kadar sürecek?” diye düşünüyordum. Birden, Ono-san’ı gördüğümde, Onun da aynı şekilde içi geçmişti. Yorulmuş olmalı diye düşündüm, Tekrar çalışanları izlemeye başladım. Ono san’ı gördüğümde, “Yok bir şey” gibi bir yüz ifadesi vardı. (Güler)
Ono Ito: (Şaşırır) Ne zaman yaptım?
Chansung: Son park sahnesinde.
Ono Ito: He~ Son sahne. Ne yaptığımı merak ettim şimdi? Uyuyor muydum? Sanırım uyuyabilseydim diye düşünüyordum~!
Chansung: Düşünüyor muydun? Demek durum buydu? Bu hiç aklıma gelmedi (Güler). Dediğini hatırladım. Bana bakarken, “(Uyurken) İfşa mı oldum?” dedin (Güler)
Ono Ito: Ben… Söylemiştim! (Güler)
Chansung: (Düşünmeden söylediğim için) Üzgünüm~
On Ito: Sorun değil (Güler)

S. Sevimli görünüyor muydu?
Chansung: Öyleydi. Gerçekten büyüleyiciydi.
Ono Ito: Mutluyum, İyi ki uyumuşum (Güler)

3a8d12ef1d657e25b452a81f64e7c57c

S. Çekimlerden öncesi nasıldı?
Ono Ito: Çekimlerden önce, Menajerim de dahil akşam yemeği yedik. İlk tanıştığımız gün ondan(Chansung’dan) bir hediye aldıktan sonra, “Karşılığında hediye vermek istiyorum” diyerek menajerimle konuştum. Gerekli olmadığını düşünmüştüm, ama ajandamı, ve bir mektup verdim.
Chansung: Çok mutlu olmuştum.

S: Korece mi yazılmıştı?
Ono Ito: Sadece adı, ama hata yapmışım. Gerçekten çok üzgünüm…
Chansung: “Chansung”, “Chansang” olmuş (Güler)

S. Normalde, 2PM Vahşi(Erkeksi) bir grup, ama senin rolün pek öyle görünmüyor. Senin için zor muydu?
Chansung: Normalde “vahşi” teriminden farklıyım. Tae Oh ve benim benzer bazı yönlerimiz var.

50643ce8f26ce44dc2fa5d8975042dbb

Çeviri: 2PM & Turkish Hottests / Teaamore

Bir Cevap Yazın

