TAECYEON’UN HOTTEST GÖZÜNDEN İLK İSTANBUL ZİYARETİ!

Taecyeon’un İstanbul ziyaretinin ilk günü, herkes tarafından çokça eleştirildi. Türkler kadar yabancı hayranlar da yorum yapmaktan geri durmadı. Peki ya o gün gerçekten neler yaşandı? İşte o günü kendi gözleriyle gören bir hayranımız Nurcan Eraslan’a kulak veriyoruz:

11034207_798552700221269_6247382471000363407_n

Öncelikle 2 gün önce atılan tweetten dolayı 3 gündür inanılmaz üzgünüm. Ve dünkü olan biteni başından sonuna kadar orada olduğum için anlatmaya başlıyorum;

Nerede gördüm vs.vs tabii ki herkes gibi benimde internet aracılığı ile haberim oldu ki… Shop veya şaka vs. sanacaktım neredeyse o kadar şok oldum… Elim ayağım titredi. Ne yapacağım ben şimdi moduna girdim. Çünkü en beklenmedik bir anda en sevdiğiniz idol pat diye geliyor ve ben aşırı derece de şanssız bir insanım. Eğer şansım olsa 3 senedir YGS sınavını kazanırdım… O yüzden şanslı filan değilim. Sadece aşırı gönülden istediğim için oldu sanırım. Kadıköy’e gideceği haberini aldım ve o istikamete yani Eminönü’ne gitmeye karar verdim. Açıkçası bir de Türkiye’de olan son haberlerden sonra kimse tek olmak istemez. 2 arkadaşıma daha haber verdim, “Gelmek isterseniz Eminönü’ne gelin” dedim. Her neyse, ben Eminönünü’ne vardım ve deli dana gibi öyle sadece etrafıma baktım. Sonra kimsenin olmadığını görünce orada öylece, gelecek arkadaşlarımı beklemeye karar verdim. Telefonum elimdeydi o sıra ama tuş kilidi kapalıydı. Ben o sırada karşıya doğru baktım. Aman Allah’ım bir de baktım uzaktan Taecyeon ve yanında yaklaşık 5 kişi. Ben inanın onun fotoğraf çekimi için İstanbul’a geldiğini sandım. Çünkü yalan olmasın ya Türk ya yabancı hatırlamıyorum bir hayran sayfası ya da site onun photoshoot için burada olduğunu yazmışlar yani ne annesi ne babası ile geldiğinden hiçbir haberim yok. Neyse heyecanlanmadan tuş kilidimi açmaya çalıştım çünkü o sırada eğer heyecanlanırsam o ekrana basamazdım ve asla bir fotoğrafım olmazdı. Kilidi açtım ve tam Taecyeon önümde belirdi benden başka hiç kimse yoktu. Benim surat şok bir ifade ile “오빠 어서오세요 “ (Hoşgeldin oppa) diyebildim sonra eğildi ve teşekkür etti o da bir anda şaşırdı zaten kimse olmadığı için de gayet mutlu ve mesuttu güldü bana gayette iyiydi ben daha sonra sadece arkalarından yürüdüm imza vs. isteme gibi bir durum olmadı. Kadıköy’e haliyle vapur ile geçeceklerdi turnikelerin önünde durdular ben o arada gittim ve yanlarında bir Türk vardı “aa merhaba sizde fan mısınız?” diye sordum. Abla(?) “Evet” dedi sonra siz nesiniz ya kim bunlar vs dedi bende fan değil miydiniz dedim hayır dedi ne fanı filan aa anladım dedim. Sultanahmette’ de kızlar vardı O musun sen dedi hayır ben ilk defa geliyorum dedim. Meğerse kendisi tur rehberiymiş onlara rehberlik yapmış ama sadece oraya kadar ve daha sonra orada hiçbir şey yapmadan sadece bekliyorlardı haliyle sıkıntı olmayacağını düşünerek Taecyeon’a fotoğraf çekilip çekilemeyeceğimizi sordum o da çekilelim dedi o sıra rehber abla sağolsun bana ver ben çekerim sizi dedi. Ben de teşekkür ettim eğer Taecyeon rahatsız olmuş olsaydı benden elini omzuma dahi atmazdı ve ben zaten o sıra artık siz düşünün eller ayaklar boşalmış artık telefon titreme moduna girmişim >_< Fotoğrafta bir de gamzeleri çıkmamış mı ölüm… Neyse rehber ablamız işim var dedi ve vedalaştık daha Taec turnikelerden geçti vapur kapıları henüz açılmamıştı ki bir kız evet geldim geldim dedi ve kartını basacaktı ki sen fan mısın vs derken zaten facete arkadaşım olduğunu öğrendim sonra 3 kişi olduk ben onlarla beraber devam etmeye karar verdim çünkü o aradığım iki arkadaşım henüz gelmemişti. Vapura bindik ve çok ücra ve Taec’le alakası olmayan bir yere oturduk o sırada aradığım arkadaşımda gelmişti toplam 4 kişiydik. Taec gayet iyiydi vapurdan martıları seyrediyordu. Biz kendi aramızda sohbet ettik kızlarla vapurda fotoğrafta yok zaten farkındaysanız çekmedik zaten çeksek bile görüş açısında değildik rahatsız olmasını istemedik. Daha sonra bir kız fark ettik ki resmen dibine girmişti ben inanamadım yani ne alaka ayakta resmen dikilmişti ve daha sonra da karşısına geçti oturdu. Biz neyse o ara zaten kızla ayrı yerlerde olduğumuz için rahatsız etme ya da lütfen biraz daha uzak mesafeden seyredebilirsin gibi bir şey de söyleyemedik kendisine yani bütün vapur yolculuğu boyunca da kız öyle orda dibine girmişti. Ve Kadıköy’e vardık biz 4 Hottest Taec indikten sonra indik ve indiğimizde garip bir topluluk çığlık attı ve telefonlarla diplerine girdiler resmen bir tanesi dürttü ve fotoğraf mı istedi artık ne yaptı anlamadım yüksek sesle çocuktan sürekli bir şeyler istediler. O sıra ne istediklerini vs hiç duymadım çünkü duyacak kadar yakın değildim. Yani o ara öyle şeyler oldu hatta yani kimlik belirtmek istemiyorum ama 2 kız ciddi anlamda ısrar ettiler. Neyse öyle böyle zaten Taecyeon çarşı tarafına gittiğimiz de hayalet gibi yok oldu >_< ki o ara çok ta iyi oldu diye düşünüyorum. Biz bakındık vs ama yoklardı.Bir kısmımız yemek yemeğe bir kısmımız eve dönmeye karar verdik. Sonra ben ve yanımda olan arkadaşım ile vapura geri döndük çünkü arkadaşım kendi arkadaşına da haber vermiş ve o da kendi arkadaşına artık zincirleme …. En pişmanlık duyduğum an yani orda inanın %8 fan %92 koreli göreyim de fana engel olayım kafasıyla mı geldi ne yaptı. Resmen bizi kirletmek gibiydi. O almış kuzenini getirmiş falan derken. Vapura binecektik turnikelerin oradaydık ve bir baktık Taec geliyor… Mıknatıs gibi Taec’i nereye gidersem mi çektim o mu beni çekti anlamadım >_< Neyse bindik vapura bildiğiniz gibi 2 katlı vapurlar Taec üst kata çıktı o arada bir grup daha geldi. Görenler aşağıda kalsın, göremeyenler çıksın vs. bir cümbüş yaşandı o ara daha sonra gören görmeyen karışık oldu görmeyenlerden de aşağıda olan vardı görenlerden de yukarı çıkan vardı ve tam en rahatsızlık durumu vapur çünkü ondan önce git git yapmıştı. Neyse Senem abla fotoğraf çektirmiş ve imza almış onun dışında yukarı çıkanları bilmiyorum. Ben aşağıdaydım yukarı çıkmadım. İndikten sonra Eminönü’nden tramvay ile Taksim’e geçtik. Ve tramwaya bineceğimiz yerde yanımda ki bazı kızlar ki onların yanında neden durmuşum diye o kadar pişmanım yani kızlar sürekli fotoğraf çekmeye çalışıyorlar ve sürekli konuşup onlara bakıyorlardı ki en hoşlanmadığım harekettir benim, her saniye her dakika kızlara durun yapmayın etmeyin demekten arkadaşım ve benim dilim de artık tüy bitti. Diyorum ki kendime neden dönmedin bir yandan da iyi ki dönmemişim yoksa bu kızlar neler yapardı diye de düşünüyorum. Diplerinden yürümek + bir de dibine girip video ve foto çekmek -_- Sinir bozucu zaten Taecyeon her defasında arkasını kontrol etti çocuk. Her neyse Galata Kulesi’ne gitti son mekandı orası zaten çıktıktan sonra 2 tane kız geldi. Zaten anlamıyorum fanı değilim ama geldim hediye mi vereceğim. Tamam hediye güzel filan ama işte “Ben sadece Wooyoung’u seviyorum.” Diyor bir de üzerine -_- Ben ve arkadaşım o hediyeyi vermeye çalışırsa eğer belki seni kovabilirler veya büyük ihtimalle kabul etmezler diye düşündük. Ama bu kızları anlamıyorum yaşı da küçük bir de ısrarcılar bende dedim ki o zaman arkalarında bir adam geziyor uzun boylu ki babasıymış haberimiz hala yok yani ona verirsen belki kabul eder erkekler kıramaz en azından vermiş olursun hediyeni dedim. O da ilk önce Taecyeon’a doğru gitti ama o bakmayınca Taecyeon’un babasına gitti ve hediyeyi gösterdi babası Taec’e sordu o da tamam dedi öylece hediyeyi aldı. Daha sonra biz eve gitmeye karar verdik emünönüne inip tramvayla eve dönecektik baktık Taecyeon ve ailesi de aynı rota da, neyse indik. Onlar bir beyaz servis aracı kiralamışlar heralde ona binip el sallayıp ayrıldılar. Taecyeon’da, rehberde arabanın içinden el salladı. Böylece Taec macerası bitti.

Bu arada son ekleme Taecyeon’un eliyle yapmış olduğu “git, git” işaretine hiç alınmadım. Orada o hareketi gördükten sonra küfür eden fan bile vardı yani Taec orada yoktu tabii ki şöyle konuşmalar geçti. “ Artık senin fanın olmayacağım, Konser verseler gitmem, Sen kimsin be” ve bunun gibi dengesiz cümleler. Türkiye’ye gelmeden önce Gimpo Havaalanında çekilmiş bir fancam yani buraya gelmesinden önceki bir havaalanı fancam’i orada da hayranlara aynısını yapıyor.

Video Linki ; https://www.youtube.com/watch?v=LfrnohJBBTw

Dakikası ; 1.56 (Not: Orada yabancı adam şaşırıyor neden çekiyorlar diye Taecyeon’a soruyor >_<)