ARENA HOMME + MART 2015 – TAECYEON RÖPORTAJI

TAECYEON’UN NASIRI

Muzip bir gülüş takınıp her ne kadar çalışanlarla şakalaşsa da, çekimlere başladığımız an gözleri değişiyor. 2PM’in ilk yıllarındaki “Wild Bunny” programından, “Cinderella’s sister” dizisi ve “Three Meals”e kadar, biriken zaman Taecyeon’un ayağını nasırlaştırdı.

tumblr_inline_nk6sa8KHMZ1qbnljh

“Three Meals” kış mevsiminde araya girdiğine göre zamanını nasıl geçiriyorsun? 

– Kendi bireysel aktivitelerimle ve 2PM’in Japonca albümünün kayıtlarıyla meşguldüm. 4. Albüm Japonca turun bitişi ile diğer albüm için hazırlıklara başladık.

2PM’in Japonya’daki popüleritesinin seviyesi hakkında ne hissediyorsun?

– Dürüst olmak gerekirse, konserlerimizden başka bir yerde hissedemedim. Kore’nin aksine, Japonya’da her yayın istasyonuna ayrı bir müzik programı yok. Bu sebeple şarkıcılar ağırlıklı olarak sahnedeki performanslarına odaklanıyorlar.

tumblr_inline_nk6sb64lRR1qbnljh

Çıkışınızdan bu yana 8. yılınız.

-Hakikaten. Çıkışımızı 2008’de yaptık.

Her yıl bir şeylerin değiştiğini hissediyor musun? Yani, Tanıtımlarınıza yönelik zihinsel bir tavır veya tutumdan bahsediyorum.

– Tabi ki. İlk günleri düşünürsek… (Güler)

2PM’in yanı sıra, oyunculuk, MC’lik ve çeşitli şeyler de yaptın. Ancak, ana işin ne olurdu?

– 2PM’le başladığım için, üyeler bir şey söylemese bile, yine de ben en çok 2PM’i düşünüyorum. Doğal olarak, kişisel aktiviteler de önemli ancak bu işlere atılma sebebim 2PM. O yüzden bu konuda hiç ödün vermem.

Başarılı kişisel aktivitelerin arasında, sanki 2PM’le devam etmek için sözsüz bir karşılıklı anlaşmanız var gibi görünüyor?

– Öyle de denilebilir. Bu tür şeyleri herkes tek söz bile söylemeden anlayabilir?

Bu 8 yıl içerisinde birçok şey olmuş olmasına rağmen, biraz dalgın konuşuyorsun. Daha rahat olmak ve rahat konuşmak için mi olgunlaştın?
– Benim karakterim öyle. Detaylara fazla takılmıyorum. Hiç “Ben ünlüyüm, bunu şunu yapmalıyım” diye düşünmedim. O yüzden daha rahatım.

“Ünlüysem bunu yapmalıyım” derken neyi kast ettin?
– Mesela, modaya kafa yormak, veya diğer insanların ne dediğini önemsemek. O tür şeyler. İlk günlerde neyse şimdi de öyle, Hala “Kendi hayatıma göre rahatça yaşamak daha iyi değil midir?” diye düşünüyorum.

tumblr_inline_nk6sblqRqX1qbnljh

Kendine odaklı biri misin?
– Aynen. Rahat bir yol bulmakta iyiyimdir. İnsanların dikkatlerinin senin üzerinde olduğu bir uğraşa sahipsen, aldığın sevgi miktarına göre nasıl yaşaman gerektiğine dair fikir ve öneriler vardır. Bence işin aslı bu fikirleri takip edip etmemeye bağlı. Beni soracak olursanız, olabildiğince takip etmemeye çalışıyorum.

“Wild Bunny”den bu yana unutamadığımız şey bir hayranın verdiği gömlekle övünmendi. Üstünde “Nedense aptal gibi görünüyor, ama havalı.” yazan(Güler) Öyle karaktere sahip bir çocuktun ama “Cinderella’s Sister” dizisini izleyince gerçekten şaşırdım.
-Ai~ Neden öyle. (Güler)

Dizideki Jungwoo gerçekten iyiydi aslında?
– O dizi, bende en büyük pişmanlıkları bıraktı. Sonuçta, ilk dizimdi. Şimdi düşününce, o zamanlar ne yaptığım hakkında en ufak bir fikrim yokmuş. Eğer tekrar yapsaydım, şu kısmı bu kısmı daha iyi yapardım, diye düşündüm. O zamanlar (Moon) Geunyoung nuna bana birçok konuda tavsiye verdi. O yüzden merak ediyorum da bana önerdiği şeyleri şimdi nasıl ifade ederdim.

Tüm çekimler arasından, hangi rolde daha rahat hissettin?
– Muhtemelen Donghee’ydi (Wonderful Days). Dizinin kendi durumu kalbime dokundu. Elverişsiz durum aklıma kazındı.

tumblr_inline_nk6sc46m6w1qbnljh

İlk kez 2006 yılında JYP’nin ses programı “Superstar Survival”da göründün.
– O zamanlar hiç şu şirkete gireyim de şarkıcı olayım diye düşünmemiştim. “Oh? Eğlenceli olmalı?” gibiydi. Ama ilk bölümde elendim ve bana “Annyeong~”(Güle güle) dediler. Amerika’ya geri dönüp derslerime asılacaktım ki, JYP’den telefon aldım. Stajerlik hakkında hiç fikrim yoktu. Öyle ya da böyle çok çalışmalıyım diye düşünüp şirkete girdim. Yaklaşık iki buçuk yıl sonra 2PM’le çıkış yaptım ve şimdi buradayım.

Çıkışınıza hazırlanırken kendi yeteneğini buldun mu?
– Yetenek? Ben yeteneği olan biri değilim.

Hala öyle olduğunu mu düşünüyorsun?
– Şimdi bile. Çok çalışmalıyım.

Çeşitli alanlarda adını duyurdun, sunbaelerin senden övgüyle bahsediyor. Bu tür şeyler, diğer aktivitelerini de desteklemiyor mu?

– Kesinlikle öyle.  Ancak, büyük resme bakarsanız, asıl destekçi 2PM. Ve hala 2PM’le devam ediyor. Eğer oyunculukta ve diğer işlerde kötüysem, 2PM de kötü etkilenir. Bence en doğrusu çok çalışmalıyım ki daha iyi olayım, dolayısıyla 2PM de olumlu etkilensin.

Tüm üyeler de öyle diyor. 2PM’e karşı olan sevgi ve sorumlulukları.

– İşte gerçekten büyük sorumluluk duygusuna sahip takım. O biziz (Güler). Sorumluluk en önemli şeydir. Misal, Şöyle; “Bir şeyin sorumluluğunu alamıyorsan, başlama bile.”

Ama sorumluluğu alıp alamayacağından emin olmadığın ve bir seçim yapman gereken zamanlar da yok mudur?

– Öyle olsa bile, Sonucunun sorumluluğunu almalısın. Kişisel aktivitelerine karar verdin ve sonra bir de baktın 2PM promosyonlarıyla örtüşüyor, işler zorlaşıp sırtına ağır yük bindiğinde ağlamamalısın.

Gerektiğinde soğuk ve objektif.

– İşte biz böyleyiz. “Zor olduğunu bilsek de sızlanmayız.”

Çünkü bunu seçen sensin?

– Aynen. (Güler)

“Three Meals” den sonra muhtemelen orta yaşlı bayanların da gönlünü kazandın.

– Geçen yılın sonunda bir tur için Amerika’ya gittik, Kore restorantına her gidişimizde, bayanlar “Three Meals”i ya da “Wonderful Days”i gördük ve çok beğendik dediler.

“Three Meals”in başarılı olacağını kimse beklemiyordu diyorlar?

– Bu projeye ilk başladığımda, Şunları bilerek katıldım: Çiftlik köyü, Na Youngsuk PD, Seojinie hyung. (Güler) Üstelik, programımız bile “Na PD Çiftlik Köyü” olarak yazıldı. Kimin ziyarete geleceğini, hatta programın adını bile bilmiyordum.

yinyang

İlk çekimlerde şaşırmış olmalısın (Güler).

– Tamamen ruhsal çöküntüydü. PD-nim “Yemek programı” olacak dedi. Programın başlığının “Three Meals”(Üç Öğün) olduğunu çekim günü öğrendim.

Görünüşe bakılırsa serbest formatta ışık saçan tek kişi senmişsin.
– Işık mı saçmışım? *kıkırdar* O zaman, bu rahatlatıcı.

“Three Meals” çiftlik köyü yayını tekrar başlayacak mı?

– Jackson şimdilerde bebek beklediği için… Gidip yavru keçileri doğurtmalıyız ama daha sancısı yok… Jeongseon’daki tüm çalışmalar 5 Nisan’da başlıyor, o yüzden çekimlere yine ilk bahar gibi başlayacağız…

B0sraReCYAALrEI

(Jackson keçinin adı. Röportaj dışı fotoğraf)

Ayrı bir doğa kanunu görüyorum. Çekimler diğer programlardan daha farklı olmalı.

– Bazen ben ve Seojinie hyung hiçbir şey yapmadan 6 saat geçirdik. Bazen de her şeyin ortasında uyuya kaldık. “Bunu yayın için kullanmalıyız, o yüzden konuşun” gibi şeyler yok. Varyete için yeteneğim yok, o yüzden özel bir şey istemedikleri sürece, her şey bana uyar gibi görünüyor. Eğer “Three Meals”i bir yemekle karşılaştırmam gerekseydi; Seojinie hyung biftek gibi, Minky ve Jackson konserve et, Ben de beyaz pirinç gibiyim. Eğer parıldayan biri varsa, o kişiyi parlatan biri de yok mudur? “Three Meals”de benim rolüm bir başkasını parlatmak.

 Son olarak..
Bana göre yaptığım şeyleri soğukkanlı ve objektif bir şekilde değerlendirmek gerekir. Daima ışıklar altında olamam. Ancak arada bir ilgi odağı olmak için bir şans gelir. Ben sadece buna hazırlanmak için hep çok çalışacağım.


2PM & Turkish Hottests
Teaamore
(İzinsiz alıntı yapmayınız…)

Bir Cevap Yazın

