ÖNEMLİ!!

Arkadaşlar bugün çok üzücü bir durumla karşılaştık. Kanalımızdaki bütün videolar kaldırılmış. Nedeniyse şikayet edilmiş olmaları.
Şuan tek bir videomuz dahi kalmamış, bütün izlenme oranlarımız, emeklerimiz zayi oldu desek yeridir. Bu şikayet edenlerin kimler olduğunun farkındayız. İnsanların bu derece hırslı, bu derece çirkef olabileceğini gerçekten düşünmemiştik. 

Gerçekten ne söyleyelim, ne yapalım bilmiyoruz. Yeni videolarımızı nereye yükleyeceğimiz konusunda da şuan tereddütlüyüz. WGM’nin yeni bölümünü şimdi yüklemeyi düşünüyorduk ama bu durumla karşılaştık. Biraz daha sabretmenizi istiyoruz..

 

ÖNEMLİ!!” üzerine 15 yorum

  1. çok sinir oldum yaa kim bunlar hey allahım ya en yakın zamanda çare bulmanızı diliyorum. inşallah en kısa zamanda izleme şansımız olur.

  2. Kimin ne yaptığını umursamayın demek siz bu işte o kadar iyisinizki sizi kıskanıp saçma salak şeyler yapmışlar arkadanızdayız sitenin eskisi gibi olmasını diliyoruz morelinizi yüksek tutun🙂

  3. Admin unni bunu yapanlara bende çok sinir oldum. Ama belki unutmuşsundur yeppudda.com da sizin videolarınız vardı. Belki yeppudda.com dan izleyen hayranlar indirmiştir videoları. O sitenin adminiyle konuşup duyuru yapsanız belki videoları bulabilirsiniz.

  4. Lütfen çevirilere devam edin sizin sayenizde Hottest oldum artık bir 2pmseverim .sizinle birlikte onlardan haber alabiliyorum izliyorum ,sevgin ve hayranlığım sizin sayenizde artıyor.Kim şikayet etmişse köyüniyetli olanları cezalandıralım biz de onlarınkini şikayet edelim anlaşılan o ki rekabetçi birtakım grup var.O köyüniyetli şikayet etmekten başka çareleri olmayan aciz insanlar yüzünden bizi çeviri projelerinizden mahrum etmeyin sizi çok seviyoruz emeklerin bir anda boşa gitmesi ne büyük hayal kırıklığı! Sizi anlıyorum o kötü ve zayıf insanları da kınıyorum bize bildirin onları bizde şikayet edelim emeklerinin bir anda çöpe gitmesi ne demekmiş görsünler! Alternatif çözüm yolları arayalım ya da .Sizi takip ediyorum daima izlemediğim silinmiş videolar için üzülüyorum 2pm ile hayat daha güzel! Bu da sizin sayenizde sevgili hottest dostlarım..Beni 2pm ile tanıştıdığınız için minnettarım çevirilerinizi de bekleyeceğim,sevgiyle kalın..😊😘💓2⃣🅿️Ⓜ️💓

    • Çok teşekkür ederiz. Sizlere her zaman temiz ve güncel haberler sunmak hedefimizdir. Çevirilerimiz devam etmektedir. Biraz aksama olabilir ama devam ediyoruz. Silinen videolar için de bir çözüm yolu bulmaya çalışacağız. Takipte kaldığınız ve desteğiniz için teşekkürler. ^^

Bir Cevap Yazın

