2PM’in Yaz Postası 2 – Gunwoo, Won-cheol ve bestekar Taecyeon’un Yazı



Merhaba. Bu Taec-yeon. Yağmurlu günler bitti ve bunaltıcı sıcaklar başladı! Bu yıl 2PM Kore’deki albümünün ardından TV’de ve beyaz perdede görünmeye başladı. Uzunca süren yurtdışı çalışmalarımızın ardından sizlere farklı yönlerimizi gösterebildiğimiz için çok mutluyum. 2PM Taecyeon olmanın dışında, Marriage Blue’dan Won-cheol ve Who Are You’den Gun-woo olarak yoğun bir yaz geçiriyorum. Vücudum gerçekten yorgun ama bugünlerde gerçekten neşeli ve mutluyum. Umutsuzca oyunculuk yapmak istiyorum. (Ç.N: Umutsuzca derken mütevazilik yapmaya çalışıyor.)

121057313_%C5%C3%BF%AC1

Taecyeon çiçeklerin içinde! Hayranlar bana Who Are You’nun basın açıklaması için bunları yollamışlar. Çok güzel değil mi? Çiçeklerden değil, kendimden bahsediyorum. Ha ha~

İnsanlar kıskançlıkla partner konusunda çok şanslı olduğumu söylüyorlar.  ‘Cinderella’ Sister’da Geun-young, ‘Dream High’da Suzy, ‘99 Days of Meand My Star’ Tae-hee,  ‘Marriage Blue’da Yeon-hee  ve  ‘Who Are You’da Yi-hyun’la birlikteydim.  (2PM üyeleri içinde beni en çok kıskanan kim merak ediyor musunuz?). Oyuncu Ok Taecyeon olarak dersler ve biricik tecrübeli oyuncular sayesinde günbegün kendimi geliştiriyorum. Tabi ki şuan sadece amatörüm ve hala öğreneceğim çok şey var ama bu sıkı çalışmaların sonunda bir gün iyi bir oyuncu olmak istiyorum.

121115881_%C5%C3%BF%AC2

Who Are You’nun saygıdeğer tecrübeli oyuncularıyla! Onlar bana çok şey öğreten ve hep doğru yönlendirmelerde bulunan en güçlü destekçilerim!

121129657_%C5%C3%BF%AC3

Çekimleri beklerken uyuyan Taecyeon. Tamamen uykuluyum. Hala metni okuyorum! Oyunculuğa olan tutkumu hissedebiliyor musunuz?

Oynadığım karakterler çok farklılık gösteren cinsten değillerdi. Ama umarım “oyuncu Ok Taecyeon” olarak, sürekli aynı şeye takılıp kalmaktansa bir çok farklı rol ve tarzda bulunarak yelpazemi genişletebilirim. Şunu söyleyebilirim ki oyunculuğa karşı gerçekten tutkuluyum. Yeni bir rolde oynamak gerçekten çok eğlenceli ve heyecan verici. Bence oyunculuk yapan diğer 2PM üyeleri de bu konuda bana katılacaktır.

121147558_%C5%C3%BF%AC4_1

Bu yıl film oyunculuğuna ilk adımımı attım. İlk çalışma Haziran’da çekimleri biten ‘Marriage Blue’ydu. Dizilerden kesinlikle çok farklıydı. Role odaklanmak için dizilerdeki o kısa vakte nazaran çok daha fazla zamanım vardı. Yeni bir deneyimdi ve öğrenmek gerçekten çok zevkliydi. Ve şuan ‘Who Are You’nun Gun-woo’su olarak yaşıyorum. Aslında, büyük bir adamım ama göründüğüm kadar cesur değilim, bu dizinin bir “fantastik melodram” olmasından ve aniden bir hayaletin belirmesinden dolayı endişeliydim (Bunun daha öncesinde bir lunaparkta perili köşke benzer bir yerde bir reklam çekmiştim ve tamamiyle kanım donmuştu, bu reklam çekimi benim yüzümden sonlandırıldı). Bir keresinde kamera kayıttayken koştum, birini takip ediyordum ve tele takıldım! Bir polis memuru olduğumdan başlarda çok hareketli sahneler vardı.

121252284_%C5%C3%BF%AC5

Who Are You’nun çekimlerinde! Bazen Gun-woo’dan Taec-yeon’dan dönüyorum. 

121306110_%C5%C3%BF%AC6

Gun-woo’nun dinlenme vakti! Soğuk bir yaz için, bir kase patbingsu yiyin (Ç.N: Buzlu bir tatlı çeşidi)

Bütün sahneler çok ilginç. Oyunculuk esnasında bile sonrasında ne olacağını merak ediyorum. Gun-woo olarak dizinin güzelliği gösterebilmek için diğer oyuncuların da tavsiyelerini alarak elimden gelenin en iyisini yapıyorum. (Lütfen Who Are You’ya sevginizi gösterin!)

121327371_%C5%C3%BF%AC7121338354_%C5%C3%BF%AC8

Ciddi bir şekilde senaryoyu okuyorum ve çekim yapıyorum. Daha sıkı çalışacağım! 

121405387_%C5%C3%BF%AC9

Çekimlerden önce bir dakikalık bekleyip! Orman tanrısı Taec-yeon?!

Neredeyse her gün çekimler var. Geçenlerde Gapyeong’da bir çekim vardı ve Chan-sung beni desteklemek için ziyarete geldi! Bu sürpriz ziyaret beni heyecanlandırdı ve onun desteği sayesinde geceleyin çekimleri tamamladım. (Chan-sung, seni sevimli şey!)

121436423_%C5%C3%BF%AC10

Ne olursa olsun Gapyeong’a kadar gelen Chansung. Hiç bu kadar tatlı bir adam gördünüz mü?

121452834_%C5%C3%BF%AC11

Khun~ Nasılsın? Seni çok özledim~~ Khun maketiyle Taec-youn’un sevimli pozu!

Geçenlerde ilk kez ünlülerin temsilcisi olarak Cheongwadae,’de, Kore başkanlık malikanesindeki Turizm Tanıtma ve Geliştirme Toplantısı’na katıldım. Başkan ve öteki turizm sektörü çalışanlarıyla birlikte Kore turizmi hakkındaki konuşmalara katıldım. Bir şarkıcı olarak neler hissettiğimi paylaştım ve ortak kültürel değerler konusunda önerilerde bulundum ve yasadışı turizm faaliyetlerinin önüne geçme konusundaki çalışmalardan bahsettim. Benim için geriye bir dönüp bakmak ve farklı bir bakış açısı kazanmak için güzel bir fırsattı. Sorumluluğun yükünü hissettim ama aynı zamanda çok onur verici ve anlamlıydı.

121515564_%C5%C3%BF%AC12

Ok Taec-yeon Turizm Tanıtma ve Geliştirme Toplantısında başkan Park Geun-hye’yle el sıkışırken

Boş zamanlarımda beste yapıyorum. Beste yapmak benim bir hobim ve farklı tarzlar deniyorum. Son konserde, kendi bestelediğim ‘Traición’ şarkısıyla solo bir sahne sergiledim. Bunun için ekstra bir önem gösterdim. Üstün çaba ve sıkı çalışmayla kendimi bir bestekar olarak daha da geliştirmek istiyorum. Bir yandan size bu güne kadar gösterdiğim 2PM Taecyeon imajıyla kendi tarzımı oluştururken,  bir yandan da değişik tarzlar denemek istiyorum. Bestekar TY’yi sevip destekleyecek misiniz?

 121536283_%C5%C3%BF%AC13_1

121545081_%C5%C3%BF%AC14_1

Seul konserinde sergilediğim Traición performansı. Tango melodilerinin olduğu anlar için bir tango gösterisi hazırladım. Ne kadar hevesli olduğumu hissedebiliyor musunuz?

Ve hikayemin sonu! Nasıl, beğendiniz mi? Lütfen daima sıkı çalışan ‘Ok Taec-yeon’u çok sevin ve destekleyin.  Who Are You ve Marriage Blue’ya da desteklerinizi eksik etmeyin! Tabi  2PM’e de!

Teşekkürler.

121613745_%C5%C3%BF%AC15

Güzel bir yaz geçirin millet!

Chan-sung, cömert ve en küçük üyemiz! Ne yapıyorsun? Nasılsın?

Kaynak: http://m.star.naver.com/2pm/news/end?id=1431747
Çeviri: addicttoread07

 

Bir Cevap Yazın

