JUN. K – HANAKO DERGİSİ

2PM’in en sanatçı ruhlu üyesi. Harika bir şarkı söyleme yeteneği olmasına rağmen lakabı “Panda.” “Her zaman aşkı seçmek, Jun.K’in her zaman yaptığı bu”

Görsel

Ağustos’ta Tokyo’da yayınlanacak olan “Üç Silahşörler”, Kore’deki müzikal yoğunluğuna rağmen geçen yıl 3 kez sahnelendi. Jun.K bu onun ilk müzikal deneyimi olmasına rağmen ana karakter D’Artagnan rolünü çok iyi bir şekilde canlandırdı.

“Çocukluğumdan beri müzikale karşı ilgiliyim. Oyunculuğa dair hiçbir bilgim olmadığından gerçekten çok zorlandım. Ama, usta isimlerden duygularımı nasıl göstereceğimi, sesimi kontrol etmeyi ve doğru anlarda nefes almayı öğrendim.”

D’Artagnan’ın karakteri adalet duygusuyla dolu, 1 numaralı silahşör olmak için memleketini bırakıp Paris’e geliyor. Ayrıca o aşkına sadık bir genç. Düşmanla düello sahnesinde Jun.K o muhteşem oyunculuğunu sergiliyor. Ruh eşi Constance’a baktığı aşk dolu bir yüzle baktığı anda sevimli gözlerini görebiliyorsunuz. Bu Jun.K’in inanılmaz cazibesini ve yeteneklerini zevkle izleyebileceğiniz bir oyun. Bu konuda konuşurken, yüzünde bir gülümsemeyle utangaç bir şekilde omuzlarını silkerek bizlere teşekkür etti ve devam etti: “O anda ne yapmam gerektiğini düşünerek oynuyordum ve bana en çok bu rolün uyacağını söyleyen yakın bir arkadaşa sahibim.” Performansta ayrıca şaşırtıcı aşk sahnelerini vardı, “O rolü tamamen sahiplenmiştim, dolayısıyla içgüdüsel olarak onu özlediğimi ve öpmek istediğim duygularını hissettim. Utanmak mı? (Kendine soruyor) Kim ne derse düşünsün artık bu konuda endişelenmiyorum! (güler). Bu tiyatroda Jun.K’in aşka olan saf ve dürüst hislerinden emin olabilirsiniz.

*Jun.K’i tanımak için 5 anahtar kelime*

Görsel

“Sahne” Bence “Üç Silahşörler” oyunu Japon hayranların beni direkt olarak tanıyabilecekleri bir fırsat. Genellikle nasıl biri olduğum görülüyor, insanların beni daha yakından tanımaları hoşuma gider.

“Arkadaşlık” İlk perdenin son sahnesi benim favorim. O sahnede kaçırılan Constance’ı kurtarmak için D’Artagnan ve Üç Silahşörler bir araya geliyorlar. İçimde bir şeylerin yer değiştirdiğini hissettim. Bence bu erkeklerin tutkulu dostluğunu görebileceğiniz güzel bir sahne.

“Düğme” Kore’deki çalışmalar sırasında bacaklarımda oluşan morlukları merak ediyordum. Sahnede birçok düğmesi olan bir pantolonla yuvarlandığımız içinmiş. Düğmelerin verdiği morluklar… Şaşırmıştım (güler).

“Öpüşme” Nefes alıp vermelere ve tonlamalara bağlı olarak seyircilerin tepkileri değişiyor. Bu beni heyecanlandrıyor. Seyircilerin koltuklarının yanına gidip birinin alnında öptüğüm bir sahne vardı, ama öpücük olsa da olmasa da bu tarz bir sahne Japonya’daki performansta da olacak. Huhu.

“Japonya” 2PM’in konserlerinde Japon hayranların gerçekten duyarlı olduğunu hissediyorum, kurallara uyuyorlar ve sahneye odaklanıyorlar. Onları daima takdir ediyorum. Bir de Japonya’da çok lezzetli yiyecekler ve hala özellikle otoro’yu çok seviyorum!! (güler)

Kor-İng: Rikakotsu @JunkayStreet Trans Düzenleme: woosubb @JunkayStreet
Tr: suleyildiz_

Bir Cevap Yazın

