2PM ile 2013 ‘Yaz’ Temalı Sorular&Cevaplar

Görsel

1.) ”Yaz” kelimesini duyduktan sonra aklınıza ilk gelen şey nedir?

Jun. K: Karpuz
Nichkhun: Buzlu bir tatlı
Taecyeon: Plaj
Wooyoung: Plaj
Junho: Karpuz
Chansung: Plaj, sıcak hava, yüzme, klima, ter, ince kıyafetler, su kayağı

2.) Bir yaz anınız?

Jun. K: Babam eve bir karpuz almıştı ve onu buzlu suda beklettikten sonra ailece yemiştik.
Nichkhun: Tayland’da ailem ile birlikte suda oynarken ve ayrıca bir çok lezzetli yiyecek yerken anılarım var.
Taecyeon: Plajda oynadığım oyunların anıları
Wooyoung: Küçükken, tüm ailemle birlikte dağlara giderdik ya da her hafta sahilde oynardık.
Junho: Sahilde bira markasının reklam çekimlerini yapmıştık ve bu eğlenceli ve aynı zamanda rahatlatıcıydı.
Chansung: Nehirde su kayağı! Geçen yıl henüz benim ilk denememdi ve ben bir atlama yapmayı başarabildim!

3.) Bu sıcak yaz günlerini rahat geçirmek için önerdiğiniz yardımcı olabilecek şeyler?

Jun. K: karpuz, buzlu bir tatlı, plaj
Nichkhun: Su alınımınızı arttırmak
Taecyeon: Klima
Wooyoung: Samgyetang (Ginsengli Tavuk Çorbası) [Ç/N: Koreliler yaz günlerinde bu çorbayı içtiklerinde yazı serin geçireceklerine inanırlar.]
Junho: Shibuya’da eğlenmeye gidin ve daha sonra tatilin geri kalanını evinizde dinlenerek geçirin. (karpuz yiyin ve film izleyin)
Chansung: Sadece evde vakit geçirmek benim için iyi.

4.) Yaz tatili için nereye gitmek istersiniz?

Jun. K: LA plajı
Nichkhun: Güzel ada, Maldivler
Taecyeon: Plaj
Wooyoung: Phuket, Tayland
Junho: Guam
Chansung: Jeju adası

5.) Yaz modasındaki odak noktanız?

Jun. K: T-shirtlerle ya da kolsuz üstlerle ferahlatıcı bir his oluşturmak. Pantolonlar için… ¾ boy uzunluğu oldukça iyi görünüyor?
Nichkhun: Şirin baskılı t-shirtleri seçerdim.
Taecyeon: Şortlar
Wooyoung: Gerçekten özel bir seçimim yok.
Junho: Ferahlatıcı bir his oluşturmak ~ Giysilerde siyah ya da koyu tonlardan kaçının.
Chansung: Ferahlatıcı görünen kıyafetler!

6- Ayrıca bayanlara önerebileceğiniz yaz modası ne olurdu?

Jun. K: Dar giysilerle seksi bir his oluştırmak ^_^
Nichkhun: Basit ve doğal t-shirtlerle uyumlu şortlar, gerçekten şirin.
Taecyeon: Elbise
Wooyoung: Havalı ve ferahlatıcı bir his oluşturduğu sürece her şey olur!!^^
Junho: Ferahlatıcı bir his oluşturmak ~ Gerçekten sıcak olduğu zaman belki basit beyaz bir t-shirt iyi bir seçim olur!!
Chansung: ”Kendi tarzınızı kullanın.” Vücutlarına yakışan en iyi parçalarını seçmelerini tavsiye ederim.

7.) Yaz geldiğine göre hayalet hikayeleri olmalı! Bize söyleyebileceğiniz hiç korkunç bie deneyim yaşadınız mı?

Jun. K: Küçükken, <LINK>  adında bir korku filmi izledim ve gerçekten korkunçtu… Ayrıca, yaz aylarında sivrisineklerde çok korkutucudur. (gülüyor)
Nichkhun: Sivrisinekler… Çok korkutucular…
Taecyeon: Yok
Wooyoung: 5 yaşındayken, annem ve ablam ile birlikte plaja gitmiştik, dalgalar çok korkunçtu, ağladım.
Junho: Rüyamda, sıkıca bağlanmıştım ve ne kadar mücadele edersem edeyim kalkamadım. Sabah oldu ve gözlerimi açtım. Hâlâ korkunç hissettim ve bu yüzden sonunda battaniye altında saklandım ve yeniden uykuya daldım.
Chansung: Arkadaşlarım ve ben tatilde otelde kaldık. Otelin duvarında asılı bir resim vardı, başta fark etmemiştim bile. Bir gün herkes oyun oynamayı bitirdikten sonra hepimiz uyumaya gittik. Sonraki sabah uyandığımda duvardaki resim kaybolmuştu… Bu konuyu otelin personeline sordum. Sonunda onlar bana böyle bir resmin olmadığını söylediler.

KAYNAKLAR: aiai213 (SCANS) ; YangYang & QingKung@Baidu2PMBar (JPN > CHN TRANS) ;
x_tiffany_x@2ONEDAY.com (CHN > ENG TRANS)
TÜRKÇE ÇEVİRİ: -Sunshine

2PM ile 2013 ‘Yaz’ Temalı Sorular&Cevaplar” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

