[Cold Eyes] Şarkıcılıktan Oyunculuğa~ Junho Röportajı | Haziran 2013

S. Kısaca kendini tanıtabilir misin?

C. Merhaba! Ben Lee Junho, ilk kez şarkıcı olarak değil de <Cold Eyes> filminin bir oyuncusu olarak merhaba diyorum. Biraz gerginim ama insanlarla sahnede değil de beyaz perdede buluşacağım için de çok heyecanlıyım. Teşekkürler!!

S. Kısa bir süre önce 2PM’le geri dönüş yaptın, seninle bir şarkıcı olarak değil de oyuncu olarak karşılaşmak çok yeni bir duygu. Nasıl hissettiğini merak ediyorum. 

A. Sanırım bir sahnede değil de çekim yerlerinde görüşmek hala biraz garip.  <Cold Eyes> filmindeki bu usta aktörlerle birlikte oyunculuk yapmak benim için bir büyük bir onurdu. Umarım Sincap rolümle herkesin kalbinde bir yer edinebilirim.

5

S. 4 Temmuz’da yayınlanacak olan <Cold Eyes>  filminde ‘Sincap’ rolünde oynuyorsun. Karakterini bize birazcık tanıt. 

C.  ‘Sincap’ denen rol polisin özel suçlar bölümündeki bir kaptan ve sürekli iyi bir atmosfer oluşturuyor. Herkes bana bu rolün yakışacağını söyledi bu yüzden bu rolü arkamda bir çok destek olduğunu bilerek canlandırdım. Şakacı yönüyle birlikte, hızlı hareket eden ve ani kararlar veren bir karakter. Ciddi ama bir yandan eğlenceli olan bu karakteri canlandırmak gerçekten çok zevkliydi.

S. Senaryoyu ilk okuduğunda neler hissettiğini çok merak ediyorum.

C. Her şeyden önce, aklımdaki tek şey ‘bu harika oyuncularla birlikte bu muazzam yapımın bir parçası olmanın gerçekten mükemmel olacağı”ydı. Ayrıca ilk kez oyunculuk yapan biri için böyle bir yapımın içinde yer almanın büyük bir şans olduğunu düşünüyorum. Ve  profesyonel takipçi başlığı da çok yeni bir şeydi. Gerçekten karakter içinde en çok istediğim Sincap rolüydü. Bu karakterin hem profesyonel, hem eğlenceli ve şakacı özellikleri bana kendimi hatırlattı belki de bu yüzden daha iyi yansıtabiliyordum. Haha~ Bu yüzden denemeler esnasında 1 dakika bile tereddüt etmedim, bu filmin bir parçası olmak büyük bir onurdu.

13

S. <Cold Eyes> filmine kıyasıya bir rekabetin olduğu seçmelerin ardından seçildiğini duydum. Nasıl hissettiğini bilmek isterim.

C. Dürüst olmak gerekirse ben lisedeyken zaten oyunculuk kulübündeydim ve oyunculukla ilgiliydim ve yoğun bir programın ortasında yine de pratik yapıyordum. O sıralarda kolum sargıda olduğu için çok endişeliydim ama akrobasi ve oyunculuk hakkında sahip olduğum her şeyi göstermek istedim. Şanslıydım ki 2 yönetmen bende iyi bir şeyler görmüş. En başından beri bana gösterdikleri güven sayesinde bunu başarıyla tamamlayabildim.

S. Profesyonel takipçi ‘Sincap’ rolünde daha çok önem verdiğin bir şeyler ya da karşılaştığın zorluklar var mıydı merak ediyorum.

C. İlk oyunculuk denemem olduğumdan her şey biraz garipti. 2PM’le birlikte sahnede olmak çok tanıdık bir his ama usta oyuncularla birlikte bir çekim setinde olup bir çok yeni şeyle karşılaşmak başlarda biraz tedirgin ediyordu. Bir idol olarak ilk kez oyunculuk yapıyordum ve bu harika oyuncuların yanında daha çalışkan olup iyi yönlerimi göstermek istedim. Sanırım bu yüzden Seok Gyeonggu, Jeong Wooseong ve Han Hyo Joo bana karşı hep çok arkadaşça davranıyorlardı.  Ayrıca, pratiğini yalnız yaptığım şeyleri bir başka oyuncuyla birlikte yapmak çok farklı ve garip bir duyguydu. Ama zaman geçtikçe Sincap rolüyle bayağı bütünleştim ve yaşanılan her şey çok zevkliydi. Aynı kod adı gibi Sincap çok hızlı, çabuk karar veren ve bunu duruma göre değiştirmeyi başarabilen bir karakterdi bu yüzden bu karakteri canlı ve çok titiz bir şekilde canlandırmaya odaklandım.

12

S. Film çekimlerinde yaşadığınız unutulmaz bir anınızı duymak istiyoruz. 

C. Özel kısımlardan çok bence her saniyesi unutulmazdı. Ama seçmek zorundaysam, sanırım ilk çekim deneyimim olmalı. Şarkıcı olarak ilk çıkış yaptığımız günkü kadar gergindim. Soğuk bir günde terlediğimi hatırlıyorum, üstelik gayet sıradan, günlük bir sahne çekiyorduk ama farkettim ki hem rol yapıp hem de doğal görünmek çok zor. Ama çekimler ilerledikçe ilk gün çektiğimiz ilk sahnede en kolay ve en rahat olan sahne olduğunu anladım.

S. İlk oyunculuğunda Kore’nin en iyi oyuncularıyla birlikte çalıştın. Nasıl hissettiğini merak ediyorum. 

C. Başlarda çok zordu. Tek başıma pratik yaptığım şeyleri bir çok insanın ve usta oyuncuların önünde sergilemek büyük bir baskı oluşturuyordu. Ama onlar bana çok yardımcı oldu ve ilk andan itibaren adapte olmam için çok düşünceli davrandılar. Bu düşünceli halleri beni gerçekten çok etkiledi.  Onlar sayesinde sıcak bir atmosferde çekim yapıp bir çok şey öğrendim. Bir çok insana minnettarım ve <Cold Eyes>da yer alıp bir çok harika insanla arkadaşlık kurmak çok güzeldi.

8

S. Yönetmenler ve oyuncular oyunculuğunla ilgili olumlu yorumlarda bulundular. Nasıl hissediyorsun?

C. Aslında biraz utandım, hakkımda söyledikleri bütün güzel şeyler için minnettarım ve çok iyi hissediyorum. Özellikle Jeong Wooseong’un hakkımda “çok çalışkandı” demiş olmasına minnetarım. Sincap rolünü doğru bir şekilde canlandırabilmek için elimden geleni yaptım ve bana olumlu gözlerle bakan herkese çok teşekkür ederim.

S. Senin gibi 20lerinde olan Han Hyo Joo’yla aranız nasıldı peki?

C. Han Hyo Joo benimle ailesinin bir ferdiymişim gibi ilgileniyordu. Bana çekim setinin atmosferinden bahsetti ve gerçekten çok düşünceliydi. Hala kendisine minnettarım. Bana yakın yaşlarda olan tek kişi oydu bu yüzden çok güzeldi. Onunla ilk tanıştığımda çok titiz biri olduğunu düşünmüştüm ama birlikte zaman geçirdikçe çok kolay anlaşılan biri olduğunu gördüm ve bu sayede çekimler çok zevkli ve esprili bir şekilde ilerliyordu. Onun sayesinde her şeye daha kolay adapte olup daha rahat bir şekilde oyunculuk yapabildim.

11

S. Yoğun programından dolayı fillmin ilk yapımlarında bulunamadın. Onun eksikliğini hissettin mi? 

C. Evet gerçekten programım yüzünden orada bulunamamanın eksikliğini yaşadım. Ama haberlere, yazılara ve tepkilere göz attım. Fiziksel olarak olarak orada bulunamasam bile twitterdaki etkinliklerle ilgili şeylerde retweet edildiğimi gördüm. En başından itibaren <Cold Eyes>’ın bir parçası olmak istedim ama ne yazık ki yapamadım. Ama katılamamış da olsam, <Cold Eyes>’a destek veren hayranlarımız sayesinde kendimi minnettar ve güvenli hissediyorum.

S. İlerde ne tarz bir yapımda yer almak istediğini ve nasıl bir oyuncu olmak istediğini bilmek istiyoruz.

C. Konusuna bakmadan bir oyuncu olarak yelpazemi geniş tutmak istiyorum. Ama daha da yaşlanmadan okul üniforması giyen bir öğrenci rolünde oynamak istiyorum. Oyunculukta henüz çok yeni olduğum için çok aceleci olmamaya çalışıyorum. Yavaşca ama emin bir şekilde film setinin atmosferini algılayan ve hiçbir detayı kaçırmayan duyarlı bir oyuncu olmak istiyorum.

S. <Cold Eyes> izleyicileri için bir kaç kelime?

C. Ben oyunculuğa ayağını <Cold Eyes>’la atan oyuncu Lee Junho. İyi bir şeyler oluşturabilmek için büyük çaba verdim. Usta oyuncular ve mükemmel yönetmenlerle birlikte çalışmak onur duyuyorum ve çok mutluyum. <Cold Eyes> 4 Temmuz’da yayınlanıyor! İnanıyorum ki konusu ve heyecanlı olayları bu yaza damgasını vuracak. Lütfen dört gözle bekleyin! Teşekkürler.

Kaynak: http://magazine.movie.daum.net/w/magazine/read/detail.daum?thecutId=4601
Kor-İng: Haeda @2pmalways
İng.-Tr:
suleyildiz_

Bir Cevap Yazın

