-Orion- [sözleri]

O ağlayan bendim
Zayıflığını göstermemek
Senin güçlü olduğun anlamına gelmez
Çünkü sen bana böyle söyledin. İnanıyorum
Eve dönerken nefesim üşüyor.
Sadece yıldızlar sallanıyor
Hatta ben şu anda hissettiğim bu sıcaklığı bile unutabilirim.
Birisini sevmenin nasıl bir duygu olduğunu, ben ilk defa şimdi fark ettim
O ağlayan bendim
Bu güzel kış takımyıldızlarının
Gökyüzünden kaybolmamalarını ümit ederek
Sadece onlara bakıyordum, İnanıyorum
Bu eli korumak istiyorum
Böylece hiçbir zaman ayrılmayacak
Söylemek istediğim şeyleri
kelimelere dökemiyorum
Seni usulca saran şeylere gülüyorum
Kayan yıldızları sayarken
Seninle tanışabilmem bir mucizeydi
Bana şu anda yaşamın anlamını öğrettiğin için
İnanıyorum
O ağlayan bendim
Zayıflığını göstermemek
Senin güçlü olduğun anlamına gelmez
Çünkü sen bana böyle söyledin. İnanıyorum.
Çünkü sen bana böyle söyledin. İnanıyorum.

Cr: sunako
Düzenleyen: leejin
Video altyazı: -Sunshine

Lütfen kaynak belirtmeden siteden hiçbir bilgiyi almayın.

Wooyoung (2PM) – Orion [Turkish Sub.]

Bir Cevap Yazın

