Junho, 2PM’in Konser Provaları Sırasında Son Derece Riskli Bir Şekilde Yaralandığını Söyledi.

Görsel

12 Mayıs’ta MBC kanalında yayınlanan ”2PM Return” showunda, çocukların konserleri ve konseptleri için çok çalıştıkları gösterildi.

Bu süreç içinde, Junho akrobasi öğrenmek istedi ama pratik yaparken kendini çok kötü bir şekilde yaraladı!

Junho; ”Akrobasi öğrenmek istedim bu yüzden çok çalıştım. 2 metreden doğruca kafamın üstüne düştüğüm bir zaman vardı ve ben 2 dakika bilincimi kaybetmiştim.”

Yaralanması ağır olmuştu ve Junho ekledi; ”Herkes endişeliydi çünkü bir daha dans etmemin mümkün olmayabileceğini düşündüler. Sol kolumun üstüne düştüm ve kıkırdağım parçalandı. Son zamanlarda, Şangay konserimiz için prova yapmıştık ama ben dayanamadım. Hastaneye gittim ve omurga kırığım olduğunu öğrendim.”

Çok çalışkan olan Junho, konseri bırakmayı bile düşünmedi. Sahne arkasında tekerlekli sandalyede kaldı ve sahneye kadar kendini itti. Junho; ”Ertesi gün bir konserim vardı. Seçeneğim yoktu bu yüzden sahne öncesine kadar tekerlekli sandalyede kaldım. Belimi örttüm ve şarkı söyleyene kadar öyle kaldım.” dedi.

Dans etmekten vazgeçmeyi düşündün mü? diye sorulduğu zaman, Junho; ”Eğer dans etmekten vazgeçseydim, bu kariyerden vazgeçerdim. Her zaman nasıl incinmeyeceğimi ve nasıl mutlu olacağımı düşünürüm. Ama her zaman kendimle eğlendim, bu yüzden durmak istemedim. Şu anda, oldukça iyileştim ama hala tedavi alıyorum. Dürüst olmak gerekirse, eğer yoğun hareketlerle başlarsam, hala omuzlarım gerilebilir.”

Kaynak: Sports Chosun & allkpop
Çeviri: -Sunshine

Bir Cevap Yazın

