Junho İlişkisini Halka Açıklamayacağını Söyledi.

Görsel

2PM Tokyo Dome konserleri öncesi çeşitli şeyler hakkında konuştular.

21 Nisan’da düzenlenen konserden önceki basın toplantısında, çocuklar; ”Son 2 yıldır, Kore’de hiç promosyon yapmıyoruz. Yakında 3. albümümüzü yayınlamayı ve Kore’de bir çok aktivite yapmayı planlıyoruz.”

Jun.K; ”Koreli fanlarımızdan çok özür dileriz. 2 yıl sonra dönüş yapacağmız için imajımız ve performansımız hakkında çok uzun süre konuştuk. Bu sefer sahnede daha rahat olmak istiyoruz Bu albümü daha olgun ve erkeksi yapacağız.”

İlişkiyi halka açma konusuna gelince, Junho; ”İdol yıldız olup olmamanız önemli değil, ilişki kişinin kendi kalbine dayalı bu yüzden kendine dikkat etmenin daha iyi olacağını düşünüyorum. Dürüst olmak gerekirse, gerçekten bilmiyorum. Biriyle ilişki yaşamayalı uzun zaman oldu. Şimdilerde idol yıldızlar ilişkilerini rahatça halka açabilildiklerini düşünüyorum. Ama benim durumumda, kız arkadaşım olsa bile bunu halka açıklamazdım.”

çeviri: -Sunshine
kaynak: allkpop

Bir Cevap Yazın

