2PM Nichkhun Kaza Olayından Bahsederken Gözyaşlarını Tutamadı.

Görsel

Nichkhun, alkollü halde araç kullanırken yaptığı kaza hakkında konuşması gözlerine yansıdı.

21 Nisan’da, 2PM Tokyo Dome’da ki ”Legend of 2PM” konserleri öncesi bir basın toplantısı düzenlediler. Basın konferansında Nichkhun özür diledi ve; ”Boş zamanımdayken düşüneceğim çok şey vardı. Çok yanlış yaptığımı farkettim. Herkes hata yapabilir, ama aynı hataları tekrar tekrar yapmak yanlıştır. Gerçekten Koreli fanlarımı görmek istedim. Çok aptaldım ve bunu tekrarlamayacağıma emin olacağım. Koreli fanlar ile buluşmak için çok çalışacağım.”

Konser sırasında, fanlardan özür diledi ve gözyaşlarını tutamadı. Sahnede şu sözler ile konuşmaya başladı: ‘‘Benim yüzümden çok zor zamanlar geçirmiş olmalısınız.” Hemen sonra gözyaşları yüzünden konuşamadı. Toparlandıktan sonra; ”Bana hala inandığınız ve beni sevdiğiniz için çok minnettarım. Bunun karşılığını Kore’ye döndüğüm zaman çok çalışarak ve harika bir geri dönüş yaparak vereceğim. Sizi seviyorum.”

2PM, 2 günde 110.000 fan önünde performans sergiledi ve önümüzdeki Mayıs ayında geri dönüş yapmayı planlıyor.

çeviri: -Sunshine
kaynak: allkpop
*Resim 21 Nisan 2013 – Tokyo Dome Konserine aittir.*

Bir Cevap Yazın

