2PM (Legend of 2PM) – Want You Back [Turkish Sub.]

2PM – WANT YOU BACK

DİNLE! SEN BENİM HERŞEYİMSİN
“SENİ GERİ İSTİYORUM”
Yağmur yağmaya başladı ve anılarımızla dolu olan mekânımızı ve beni ıslattı
Geçen günkü gözyaşları gibi
Anılarımızın zamanla silineceğini düşünmüştüm
Fakat hala her şeyi çok net bir şekilde hatırlıyorum
SADECE SENİ GERİ İSTİYORUM Sen benim her şeyimsin.
Seni sevmekten kendimi alamam
Seni o kadar çok özlüyorum ki sanki kalbim patlayacak
Eğer seninle tekrar karşılaşırsam, bütün her şeye sarılacağım.
Bu aşk kader. SENİ GERİ İSTİYORUM
Çıkaramadığım bu yüzüğün içinde isimlerimiz yazılı
O gün verdiğimiz o sözü bırak
Beklemenin ne kadar zor olduğunu fark ettiğimden beri
Ben bu durdurulamaz pişmanlığın içindeyim.
SENİ GERİ İSTİYORUM Her ne kadar çok bencil olsamda
Senden vazgeçmek istemiyorum
Kimsenin sana dokunmasını istemiyorum
SENİ İSTİYORUM Eğer geçmişe geri dönemezsem Tekrar ve tekrar yeniden doğacağım.
Ölsemde senin (asla) gitmene izin vermeyeceğim.
Gecenin karanlığında kayan yıldızlar gibi
Yüzlerce milyonlarca yılı aşan
Sonsuz aşk için yemin ediyorum.
SADECE SENİ GERİ İSTİYORUM Sen benim her şeyimsin.
Seni sevmekten kendimi alamam
Seni o kadar çok özlüyorum ki sanki kalbim patlayacak
Eğer seninle tekrar karşılaşırsam, bütün her şeye sarılacağım.
Bu aşk kader. SENİ GERİ İSTİYORUM

cr: Sunako || düzenleme: leejin || zamanlama: haneulkim93

Bir Cevap Yazın

