2PM (Legend of 2PM) – SOS man [Turkish Sub.]

2PM – SOS Man

Acil durum bebeğim Acil durum Acil durum Ben kaydediyorum x2
“Bir daha ne zaman buluşacağız?”gibi
Bir daha böyle şeyleri duymama izin verme
Benim sonunda biten aşklara ihtiyacım yok
Seni bağlamak istemiyorum
Sevgili olmasak da sorun değil
Özel bir şekilde olduğu sürece
Arkadaş olmamız bile sorun değil
Bu aşk olmasa bile
Ben senin acil durum adamınım
Beni ara kızım
Yalnız hissettiğinde orada olacağım.
Ben senin acil durum adamınım
Çünkü sen bana ihtiyacın olduğunda, sana koşacağım
Her zaman, her yerde
Belki bir nedenden dolayı
Beni görmek isteyeceksin, onu değil
Senin için işler zorlaştığında bana SOS yolla
Seni kurtarmak için hemen yola koyulacağım
Bu numarayı kaybetme
O gün gelene kadar
Eğer istediğin aşk değilse, İstediğin her küçük şeyi
Sana sunmaya çalışacağım
Ben senin acil durum adamınım
Buda ayrıca bir çeşit
Aşk ifadesi, Orada olacağım
Ben senin acil durum adamınım
Karşılığında hiç bir şey istemiyorum
Her zaman her yerde
Beni affet, benim için
Sarılmak imkânsız
Olurda bir gün bunu benden istersen
Birbirimizi üzeriz ve seni kaybetmeye başlarım
Merak etme, Yalnız değilsin, Ne zaman beni ararsan bebeğim
Geçmişimizi sineye çek ve sadece bu şekilde, göster bana bebeğim
Artık sana aşk veremem, Senin gerçek aşkın değilim
Fakat şu andan itibaren, Ben özel biriyim, senin acil durum adamınım
Acil durum bebeğim Acil durum Acil durum Ben kaydediyorum x2
Ben senin acil durum adamınım
Ara beni kızım
Yalnız hissettiğin zaman, orada olacağım
Ben senin acil durum adamınım
Çünkü sen bana ihtiyacın olduğunda, sana koşacağım
Her zaman her yerde

cr: Sunako || düzenleme: leejin || zamanlama: haneulkim0722

Bir Cevap Yazın

