2PM (Legend of 2PM) – I’ll Be OK [Turkish Sub.]

2PM – I’ll Be OK

Sen benim en sevdiğimsin, bu yüzden
Sana o gün elveda dedim
Senin takip etmen gereken bir yol vardı
Ben senin daha çok çalışmanı istedim.
Bir daha asla aşık olmayacağım
Ve bir daha asla aynı(şu anki gibi) olmayacağım
Gülümsemeni görmeme izin ver
Söylemek zorunda değilsin
Sen parlaklık saçmalısın
Ağlamak zorunda değilsin
Göstermek zorunda değilsin
Hayallerini gerçekleştir
Evet, ben iyi olacağım
Evet, ben iyi olacağım
Eskiden gezdiğimiz sokaklarda yürüdüğümde
Birçok şeyi hatırlıyorum
Sadece senin profilini(yüzünü) izliyordum
Çok güzeldi
Bir daha asla aşık olmayacağım
Ve bir daha asla aynı(şu anki gibi) olmayacağım
Gülümsemeni görmeme izin ver
Söylemek zorunda değilsin
Sen önüne bakmalısın
Ağlamak zorunda değilsin
Göstermek zorunda değilsin
Dileklerini eline al
Evet, ben iyi olacağım
Gerçek şu ki seni görmek istiyorum
Şu anda birbirimizden ayrı olsak ta, fakat bebeğim bu sorun değil
Uyanık olsam da ya da tüm gece gözlerimi kapasam da
Her geçen gün benim için daha da önemli oluyorsun
Kalbimin derinliklerinde şu anda, hala aynı duruyorsun
Senin dileğin her zaman benim dileğimdir
Bunu gerçekleştirebilmek için, gözyaşlarımı gökkuşağına dönüştürdüm ve Elveda
Gülümsemeni görmeme izin ver
Söylemek zorunda değilsin
Sen parlaklık saçmalısın
Ağlamak zorunda değilsin
Göstermek zorunda değilsin
Hayallerini gerçekleştir
Evet, ben iyi olacağım

cr: Sunako | düzenleme: leejin | zamanlama: haneulkim93

Bir Cevap Yazın

