Chansung – Oh (Türkçe Altyazılı)

-Oh-

Sen benim bebeğimsin
Çok uzun zamandan beri bu böyle
Ayrılsak bile
Seni sevmek istiyorum, kızım kızım
Biliyorsun değil mi?
Kelimelerle açıklayamam
Sadece sen bebeğim, seni istiyorum
Daha fazla dayanamam, hayır, artık kontrol edemiyorum
Bu duyguyu sadece sana açmak(göstermek) istiyorum
oh oh Daha çok bağır, bunu bir sır olarak saklayacağım.
oh oh beni hisset
Titreyerek duygularım ayaklanıyor.
Sıcak sözler tam bu noktada taşıyor.
oh oh
Seni buna pişman etmeyeceğim
Bu yüzden bebeğim bağır oh
“Artık seni görmek istemiyorum”
Lütfen böyle sözler söyleme.
Kendine itaat et, kızım kızım
Senin için her şeyi yapacağım.
Tek başıma olsam da kendimi ifade edemiyorum.
Eğer ikimizsek bebeğim, Seni seviyorum(Seni seviyorum… )
Artık sabırsızlanıyorum
Daha fazla beklemek istemiyorum
Sadece bana göster o en basit duyguları
oh oh Daha çok bağır, bunu bir sır olarak saklayacağım.
oh oh Hisset beni.
Titreyerek duygularım ayaklanıyor.
Sıcak sözler tam bu noktada taşıyor.
oh oh
Seni buna pişman etmeyeceğim bu yüzden bebeğim bağır oh
Biliyorum, Ben böyle iyi değilim.
Biliyorum fakat
Seni gördüğüm zaman her zaman her zaman sana sarılmak istiyorum.
Wooow wooow
oh hadi bağır oh
oh oh Daha çok bağır, bunu bir sır olarak saklayacağım.
oh oh Hisset beniiiiii (Hisset beni, söyle bana, al bunu, kır bunu)
Titreyerek duygularım ayaklanıyor (ayaklanıyor)
Sıcak sözler tam bu noktada taşıyor.
Seni buna pişman etmeyeceğim bu yüzden bebeğim bağır oh

Çeviren: sunako
Düzenleyen: leejin
Video Altyazı: haneulkim93

Bir Cevap Yazın

