Chansung – Love You Down (Türkçe Altyazılı)

-Love You Down-

Dinle
Sana baktığımda sanki nefes alışım duracakmış gibi hissediyorum.
Ve sende biliyorsun ben bu an için çok uzun bekledim
Bunu sanki söz vermişiz gibi istedik.
sende, söyle bana, hadi öğrenmeme izin ver kızım
Şimdi benim dudaklarımı bilmiyormuşsun gibi davranma
Gözlerin zaten her şeyi söylüyor.
Seni sevmeme izin ver, bu gece seni seviyorum.
Ben sen oluyorum, sen ben oluyorsun.
Seni sevmeme izin ver, bu gece seni seviyorum.
Artık hiçbir şey bunu durduramaz
Elim senin siyah saçını kavrıyor oh oh ~
Aynada beyaz siluetin (gölgen) parlıyor. oh ~ oh
Seni sevmeme izin ver, bu gece seni seviyorum.
Sana baktığımda hala rüyadaymışım gibi hissediyorum.
Biliyorsun benim kokumda boğuluyorsun. mmmm
Sen bana diğer erkeklerden daha çok güven.
sende, söyle bana, hadi öğrenmeme izin ver bebeğim (oh bebeğim)
Şimdi benim dudaklarımı bilmiyormuşsun gibi davranma
Gözlerin zaten her şeyi söylüyor.
Seni sevmeme izin ver, bu gece seni seviyorum.
Ben sen oluyorum, sen ben oluyorsun.
Seni sevmeme izin ver, bu gece seni seviyorum.
Artık hiçbir şey bunu durduramaz
Elim senin siyah saçını kavrıyor oh oh
Aynada beyaz siluetin (gölgen) parlıyor oh ~ oh
Seni sevmeme izin ver, bu gece seni seviyorum.
İşte sen böyle seviyorsun bebeğim…
Ve ben böyle seviyorum bebeğim
İşte sen böyle seviyorsun bebeğim…
Ve ben sadece bunu hissetmek istiyorum~
Seni sevmeme izin ver, bu gece seni seviyorum.
Ben sen oluyorum, sen ben oluyorsun.
Seni sevmeme izin ver, bu gece seni seviyorum.
Artık hiçbir şey bunu durduramaz
Elim senin siyah saçını kavrıyor oh oh ~
Aynada beyaz siluetin (gölgen) parlıyor oh ~ oh
Seni sevmeme izin ver, bu gece seni seviyorum.

Çeviren: sunako
Düzenleyen: leejin
Türkçe Altyazı: haneulkim93

Bir Cevap Yazın

