SHUKAN JOSEI DERGİSİ | JUN.K-CHANSUNG


hu0ek

2PM’in ana vokalisti ve müzik yapımcısı olarak, Jun. K’in ve yaklaşan Kore dizilerinde aktif olarak aktör tarafını göstermesi beklenen Chansung’un varlığı kolayca göz ardı edilemez. ”Yasak Aşk” konusunda grubun ‘büyük ağabeyi’ ve ‘maknae’ ikilisi ile bir röportaj yaptık.

Jun. K: Aşk içinde, yasak diye bir şey yoktur. Eğer diğer kişiyi gerçekten seviyorsanız, kararlılıkla gidip meydan okuyabilirsiniz… Chansung’un dediği gibi.. (gülüyor)

Chansung: Huh?! Bunu demedim!

Jun. K: Ne olursa olsun, arkadaşının kız arkadaşını almak gibi bir şeye kesinlikle izin verilemez, çünkü arkadaşlık daha önemli. Ama o kızı sevdiğimi henüz bilmeyen birisi olsaydı belki onun yerine benim yapmak isterdim.

Jun. K’in yanında oturan Chansung hızlıca başını salladı ve sessizce; “Bunu tecrübe ederken bende böyle düşündüm” dedi.

Soru: Siz iki üyenin evliliğe ilişkin arzuları var mı?

Jun. K: Şu anda yok..

Chansung: ”Evlenmek istiyorum~” düşüncesi aslında çok güçlü. Ama daha kız arkadaşım bile yok. (gülüyor)

Ayrıca iki üyenin her ikisininde tüm sevgilerini adadıkları evcil hayvanları hakkında sorular sorduk. Jun. K’in kanişi ve Chansung’un Rus mavi kedisi. Bilmeden, ‘Hangi hayvan daha şirin?’ savaşı başlamış oldu.

Jun. K: Şu anda, Audrey’im hala küçük olduğu halde, onun sıçrama yeteneği inanılmaz! Aniden bel bölgeme kadar uçabilir~

Chansung: Kedimin adı Jeonggam. Çok sık, beni selamlamak için kapıda yumuşak meow sesi duyuyorum, bu özelliği çok sevimli. Aramızda özel selamlama bağı var. Onu tutarken, eğer Jeonggam başka bir yere gitmek istiyorsa, her zaman bana bunu söylemek için burnuyla benim burnuma dokunacaktır. Bazen, Jeongam beni çok kızdırıyor, o anlarda, benim yanımda miyavlıyor ve bana bakıyor. Sonunda bu sevimliliği için ona bir öpücük veriyorum… chu~

Chansung, herkesin kalp ritmini arttıran bir şey açıkladıktan sonra; ”Audrey’nin de sevimli olduğunu düşünüyorum.” dedi. Bu savaşı kaybettiğine biraz üzgün olduğunu itiraf eden Jun. K yenilmez zekasını kullanarak herkesi kendine çekti.

Jun. K: Çünkü benim takma adım ‘panda’, evimde hayranların bana hediye ettiği 600’ü aşkın oyuncak panda var.  Audrey usta bir şekilde büyük panda oyuncakların üzerine atlıyor ve ayrıca çevrelerinde daireler çizerek küçük pandaları ısırmak istiyor.  Çok şirin olmasına rağmen, her yeri tamamen panda bebeklerle dolu evimi görmek biraz korkutucu. (gülüyor)

Onların sahnede son derece erkeksi görünmeleri aksine, evcil hayvanlarına oldukça sevgiyle bakan bu iki sevimli ve eğlenceli  üyeleri görmeyi başardık ^^

Kaynak: 2oneday | Çeviri: -Sunshine

♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | JUNHO-WOOYOUNG
♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | TAECYEON-NICHKHUN
♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | GRUP RÖPORTAJI ♣

Bir Cevap Yazın

