15-03-2013 [HOTTEST JAPONYA WEBSITE] – Üyelerin Mesajları

Görsel

Her zaman yanımızda kaldığınız ve bizi samimiyetle izlediğiniz için teşekkür ederim. Bize her zaman inandığınız ve ne olursa olsun bizi beklediğiniz için gerçekten minnettarım. Bugün, 2PM herkes için bir parti hazırladı. Kendinizi eğlendirmelisiniz! Ne kadar uzak olursa olsun önemi yok,  daima yanınızda olacağız! Daima Hottest! -TAECYEON

Görsel

HOTTEST sayesinde, çok çalışmaya devam etmek için motivasyonumuz var. Bizi daima izlediğiniz için gerçekten minnettarım!! Sizi görme imkanı olmadığı zaman genellikle herkesi düşünüyorum!! Sevginin bizi güçlendirdiğine inanıyorum. Hadi bu partide birlikte eğlenelim!! ^^ -CHANSUNG

Görsel

Aynı gökyüzü altında yaşadığımıza memnunum. (Hottestlarla birlikte)
Yolumuz aynı yere doğru koşuyor.
Daima sizinle olmak istiyorum!!
Sizi seviyorum
Lütfen partimizde eğlenin!!! -JUNHO

Görsel

Bize verdiğiniz tüm destekleriniz için teşekkür ederim. Sizin varlığınız bize cesaret veriyor. Sizin sayenizde herkesten daha güçlü bir hale geldik.  Bugün, şükran dolu bir yürekle, sizin için bir parti hazırladık. -WOOYOUNG

Görsel

Hepiniz bize çok destek veriyorsunuz ❤
Sahnedeyken, herkesin gerçekten güzel gülümsemesini görebiliyorum ❤
Gülücükleriniz için, 2PM çok çalışmaya devam edecek ❤
Çünkü sizlerin uçsuz bucaksız sevgilerinizin karşılığını vermek istiyoruz
Bugünün partisi hepiniz için.
Millet harika zaman geçirmek zorundasınız ❤❤ x500 gülücük ❤ -JUN.K

Görsel

Benim için, konser sırasında çok kutsanmış hissediyorum, herkesle bir hale gelmiş gibi görünüyoruz.
Hepinizin sesini işitmek beni gerçekten mutlu ediyor.
Hepinizin gülümsemesini görmek, bana güç veriyor.
2PM’in sizler için hazırladığı bu partiyi lütfen kabul edin millet!
I❤HOTTEST ! -NICHKHUN

kaynak: pillarsofsalt
çeviri: @haneulkim93 – 2PMrepublicTR

Bir Cevap Yazın

