(Level 7 Civil Servant OST) Junho & Taecyeon – Sana Doğru – Türkçe Altyazılı


-Sana Doğru-

Seni sonsuza kadar seviyor olmama rağmen

Sana isteğim şekilde hiçbir şey söyleyemem.

Senin gücün olacağım, Seni koruyacağım, Seni seviyorum

Yorulduğunda ve düştüğünde,

Bana yaslanabilirsin.

Sonsuza kadar sadece sen

Ben her zaman senin yanındayım.

Sonsuza kadar seninle.

Seni seviyorum, sana geliyorum

Teşekkür ederim, her şeyi sana vermek istiyorum.

Satır satır seni seviyorum diye yazacağım.

Seni düşünürken bu aşk mektubuna.

Sana doğru, Kabul ediyorum diyorum, ah ,ne yapabilirim diyorum

Seni görünce deliriyorum

Ne yaparsam yapayım seni görüyorum

Ne yapabilirim? Gittikçe büyüyor.

Sana olan aşkım

Bir yüzükten ve bir gülden daha güzel

Dünyada var olan her şeyden daha güzel

Teşekkürler sana

Seni seviyorum. Sana ihtiyacım var. Seni istiyorum.

Hakkında daha fazla düşündükçe

Kalbim daha hızlı atıyor.

Seni istiyorum seni diliyorum, bana gelir misin?

Kalbim senin, şimdi sana onu göstereceğim.

Sen ve ben, Dünyanın sonu gelene kadar, hadi birlikte olalım

Seni sonsuza kadar seviyor olmama rağmen

Sana isteğim şekilde hiçbir şey söyleyemem.

Senin gücün olacağım, Seni koruyacağım, Seni seviyorum

Yorulduğunda ve düştüğünde,

Bana yaslanabilirsin.

Sonsuza kadar sadece sen

Ben her zaman senin yanındayım

Sonsuza kadar seninle

Sıcak gün ışığı gibisin.

Yıldızlardan bile daha parlak yanımda parlıyorsun.

Senin ısın donmuş kalbimi eritiyor.

Senin için olan duygularım durmadan büyüyor.

Yarın bugünden de daha fazla,

Öbür gün yarında da daha fazla

Her günüm senin sayende parlıyor

Fakat benim günlerim kısa olduğu için,

Senin önünde uyuyorum.

Ve sana geliyorum

Seni sonsuza kadar seviyor olmama rağmen

Sana isteğim şekilde hiçbir şey söyleyemem.

Senin gücün olacağım, Seni koruyacağım, Seni seviyorum

Yorulduğunda ve düştüğünde,

Bana yaslanabilirsin.

Sonsuza kadar sadece sen

Ben her zaman senin yanındayım

Sonsuza kadar seninle

İlk aşkım, sana geliyorum

çeviri: @Sunako
düzenleme: @leejin
video altyazı: @haneulkim93

Bir Cevap Yazın

