Hanako Magazine | Şubat 2013

Görsel

~~Junho~~

 Bu yıl bir Kore filmi olan “Stake Out” ile ekrana çıkış yapacak. O da direk olarak beste yapmakla ilgileniyor; yeni yazmış olduğu şarkısı “This is Love” LEGEND OF 2PM albümünde. “ Araba sürerken son ses dinlemek isteyeceğiniz bir şarkı.”

 Her bir insanın yüz ifadesini bile aklımda tutmak istiyorum..

S: Khun ile birlikte siz ikiniz olgun bir his veriyorsunuz.
C: Gerçekten mi? Bunu duyduğuma mutlu oldum.

S: Kişisel olarak, sen nelerin değiştiğini düşünüyorsun?
C:
Özel bir şey yok. Buna rağmen bazı noktalardan başlayarak etrafımdaki herkes ve her şeyin özel olduğunu fark ettim. Belki de bu yüzden böyle.

S: Mutlu bir günü ifade eden bir sembolün var mı?
C: 
Dışarı çıkmaya ihtiyaç duyduğumda, eğer çabucak ayakkabılarımı giymeyi başarırsam ruhum yükselir. (gülüyor)

S: Seyahatten zevk alma yollarını anlatır mısın?
C: 
Aslında, caddede bir yukarı bir aşağı dolaşmaktan zevk almak isterim, fakat pencereden baktıktan sonra öylece hiç bir şeye dikkat etmeden yürüyüp gitmek çok hayal kırıcı. Bunun yerine ben temiz hava almak ve kendimi yenilemek için çatıya tırmanıyorum.

S: Şu anda neye yönelmiş durumdasın?
C: 
Beste yapmak. Piyano ya da gitar olsun, duygularıma bağlı olarak düşüncelerimi içeren birkaç şarkı yazıyorum.

S: Konser esnasında senden uzakta oturan seyircilere bakma biçimin çok etkileyici.
C:
 Bunun sebebi tek bir kişiyi bile gözden kaçırmak istememem. Neyle mutlu oluyorlar, nasıl eğleniyorlar. Her birinin yüz ifadesini aklımda tutmak istiyorum, ayrıca kimin yelpazesini tuttuklarını bile. Ha ha ha sadece şaka. (gülüyor)

S: Tokyo Dome’de bir konseriniz var. Bu hayalinizin büyük sahnesi, bunun için endişelenmiyor musun?
C: 
Kesinlikle hayır! Birçok insanla vakit geçirmekten memnun olacağım ve onların alkışlarıyla kalbimiz doluyor. Lütfen sabırsızlıkla bekleyin!

♦♦♦♦♦

Görsel

~~Taecyeon~~

 Geçen yıl beste yapmaya başladı. Kendi bestelemiş olduğu “Kimi Dake Ni” LEGEND OF 2PM’in sınırlı sayıda üretilmiş olan B sürümünde mevcuttur. “Şu anda 20 şarkılık bir stokum var. Hiçbir melodinin doğru düzgün aklıma gelmediği zamanlar var.”

Gelecek; kadere bırakmak yerine kendi inşa ettiğimiz şeydir..

S: Geçen yıl sık sık saç şeklini değiştirdin, neden böyle yaptın?
C: 
Çünkü hayranların tepkilerini görmek ilginçti (gülüyor).

S: Ne zaman hepiniz bir aradayken bu gerçekten eğlenceliydi diye hissediyorsun?
C: 
Her zaman eğlenceli ama baştan beri her zaman 6’mız birlikteyiz, tek başına geçirdiğim zamanın bile gayet özel olduğunu düşüyorum.

S: Odanda yalnız olduğun zaman ne düşünüyorsun?
C: 
Genelde sahne hakkında düşünüyorum. Ama rahatlarken her şeye kayıtsız kalıyorum. Hiçbir şey hakkında düşünmemeye çalışıyorum.

S: Neden kadere inanmıyorsun?
C: 
Çünkü kendi geleceğimizi kendimiz inşa ederiz diye düşünüyorum. Cevabım bu.

S: Peki, kadere kalmış tanışmalara inanmıyor musun?
C: 
Romantik bir tanışma için hasret çekiyorum ama… Ancak delice âşık olursam kadere inanmaya çalışacağım. (gülüyor)

S: Bize bu yıl ki 2PM hakkında bahset.
C: 
Biz yapabildiğimiz kadar zor çalışmaya çalışıyoruz ve şimdiki takım çalışmamız şu ana kadarkinin en iyisi. İlk sahneye çıkışımızdan beri birçok güzel şey yaşadık ve birçok zorluğun üstünden hep birlikte geldik.

S: Seoul şehri etrafında kendi bisikletinle gezdiğini duyduk. Orada Senin özgür hissetmene yardım edecek birçok şey olmalı ama özgür olmak için içinde güçlü bir arzu var mı?
C: 
Aksine “özgürlük” kelimesini kullanmak yerine ben ünlüyüm diye her zaman gizemli olmak zorunda olduğumu ve bir ünlünün böyle şeylere takılması gerektiğin düşünmüyorum. Çünkü bende herkes gibi sıradan bir insanım.

♦♦♦♦♦

Görsel

~~Nichkhun~~

 Geçen yıl “Seven Something” adlı Tayland filminde rol aldı. Aktör olarak da oldukça aktifti. “Elde ettiğim oyunculuk fırsatlarından tamamen tatmin olamadım ilerleyen yıllarda birçok filmde yer almak istiyorum ve birçok farklı karakteri canlandırmak istiyorum.”

Cesaretim olmadığında bu beşli bana güç verir..

S: Canlı performansın bittikten sonra, gece nasıl bir değerlendirme yaparsın?
C: 
O günü gözden geçiririm ve daha sonraki gösterilerde hayranlarımı mutlu etmek için neler yapacağım hakkında düşünürüm.

S: Seni mutlu eden herhangi bir tılsım var mı?
C:
 Özel bir şey yok. Eğer çok çalışırsam her şeyin en sonun da yoluna gireceğine inanıyorum. Fakat beklide hava durumuna önem veriyorumdur. Eğer gün aydınlık ve soğuksa bu beni harika hissettirir.

S: Bize ilk besten “Let it Rain “ den bahseder misin?
C: 
Hayranlarımı düşünürken bu şarkıyı yazdım. Onlara gerçekten çok minnettarım ama önceden bu şansı yakalayamamıştım (teşekkür etmek için)… Bu şarkıya kalbimi koydum.

S: Sesin hakkında ne düşünüyorsun?
C: 
Bu konuda kendime güvenim yok. Birçok açıdan eksiklerim var.

S: Nichkhun için Tokyo nedir?
C: 
Yaşamaya alıştığım bir yer, evde olma hissi veriyor.

S: Onların değerli olduğunun farkındayız ama senin için üyeler ne anlama geliyor?
C: 
 İyi dostlar ve iyi rakipler. Bir şey yaparken cesaretim tükendiğinde 5’i sırtımdan itip “Nichkhun, sadece dene” diyorlar ve bunu yapabiliyorum. Başarılı olduğum zaman onlara anlatmak istediğimde onlar benim motivasyonum oluyorlar.

S: Beste yapmaya devam edecek misin?
C: 
İstiyorum. Aslında, Jun. K ve Junho’yu her zaman kıskanıyorum. Kendi besteledikleri ve hayranlar tarafından çok sevgi aldıkları şarkıları söylüyoruz. Bu günlerde bu duyguyu bende tecrübe etmek istiyorum.

♦♦♦♦♦

Görsel

~~Jun. K~~

 Bu bahar ilk kez zorlu bir müzikalde “Üç Silahşörler” de D’Artagnan’ı oynayacak. “Otelde birçok şey hakkında düşünüyorum. Ailemi, 2PM, gelecek şarkım ve ne zaman evleneceğim gibi şeyleri (gülüyor).”

Japonya’da birçok insanın kalbine dokunacak bir müzik yapmak istiyorum..

S: Herhangi bir mutluluk tılsımın var mı?
C: 
Örneğin önümde kapalı bir kapı varsa saymaya başlarım. Eğer 4 saniye içinde açılırsa iyi bir şeylerin olacağını farz ederim. Sayarken açılmasını beklerim 4, 3, 2, 1. Bu biraz ucuzca mı? Ama bunun tüm sebebi mutlu bir gün geçirmek istediğimden.

S: Dostane bir kişilik için gerekli kilit noktaları bize anlatır mısın?
C: 
Öncelikle değişikliklere açık olmalısınız, her şey için minnettar olmak zorundasınız. Örneğin be şu an önümdeki su için bile minnettarım.

S: Şu anda neye yönelmiş durumdasın?
C: 
Beste yapmak. Ne tür bir şarkı yazmalıyım diye düşünmek.

S: Her zaman senin için müzik var.
C: 
Müzik her zaman benim yanımda. Yaşam müziktir.

S: Beste yaparken en çok ne zaman duyguların güçleniyor?
C:
 Arabada müzik dinlerken ilham geldiğinde hemen onu kaydettiğim an olabilir mi? Çünkü yeni bir müzik doğduğunda mutlu oluyorum. Ayrıca şarkı yayınlandığı zaman ve iyi satıldığında, bunun sonu yok (gülüyor).

S: Ne zaman hepiniz bir aradayken bu gerçekten eğlenceliydi diye hissediyorsun?
C: 
Her zaman. Zaman geçtikçe daha da derinleşiyor.

S: 2PM’in müzik tarzınız da amacınız ne?
C: 
Müzik ile Japon dinleyicilere daha da yakınlaşmak istiyorum. Herkes tarafından sevilen ve dinlenip “Ah, bu müzik iyi.” diye tepkiler verdikleri müzikler yazarak yaşamak istiyorum.

JUN. K’nin Şiiri:

Bu gece özlemle dolu azalan bir dolunay oluyorum.
Sana bakmak için bulutlarda dolanıyorum.
Bulanık bir görüntü haline geliyorsun.
Pencerenin dışında tereddüt ediyorum
Tüm gücümü solgun ay ışığını parıldatmak için kullanıyorum
Biliyormuş gibi görünmüyorsun
Senin gölgeni çizdiğimi.
Ufacık bir rüzgârı bile kıskanıyorum
Senin etrafında özgürce dolaşan.
Rüzgâr dikkatsizce kokunu bana getiriyor
Ve ben onu yavaşça derin yudumlarla içiyorum.
Biliyormuş gibi görünmüyorsun.
Kokun kalp atışlarımı hızlandırıyor
Senin tarafına karalık çökerse diye
Buna dayanabileceğin bir yere ihtiyacın var
Bunun için benim yanıma gelebilirsin ve gitmeden önce dinlenebilirsin.
Ben karanlıkta hep senin ay ışığın olmak istiyorum
Bugün bir kez daha kalbini göz alıcı bir ay ışığıyla dolduruyorum.

♦♦♦♦♦

Görsel

~~Wooyoung~~

Geçen yıl Kore’de “SEXY LADY” (seksi kadın)ile sahneye solo sanatçısı olarak çıktı. Oda beste yapmaya başladı diyorlar. “Bir şarkıyı yazmaya başladığınız zaman gerçekten zor; benim de güvenimi kaybettiğim zamanlar oldu. Ama eğer en sonuna kadar giderseniz zevk bulabilir ve daha da gelişebilirsiniz.”

 Gelecekte kendi dilimde ifade üzerine ilerlemek istiyorum..

S: Bir odada en rahat ettiğin yer neresi?
C: 
Açıkçası yatak oldukça rahat ama benim için yazı masası oldukça değerlidir. Yalnızca bilgisayarı kullandığım masa değil ama aynı zamanda bir şeyler koyup yaydığım ve çalıştığım masa.

S: Böylesine tereddütsüz olmanın sebebi nedir?
C: 
Çünkü iyi bir performans yaratmak için hırs ve açgözlülüğe sahip olduğumu düşünüyorum ayrıca kedimi kaybetmek istemem. Başkalarının aksine hayatımı farklı olarak harcamak istiyorum, tüm hayatımı konforlu bir şekilde harcamak istemiyorum. Kendimi geliştirerek gidebildiğim yere kadar gitmek için çok fazla emek katmak istiyorum.

S: Ne zaman başladın böyle düşünmeye?
C: 
Şarkıcı olmak istediğimi düşündüğüm zaman – 15 yaş civarında.

S: Wooyoung sürekli sevimli olmakla bir üne sahipsin. Kendi sevimliliğinizi neye benzetiyorsunuz?
C: 
Çocuklar. 4- 5 yaş civarındaki çocuklar. Çocukları gerçekten severim.

S: Peki, onlara bakıyor musun?
C: 
Özellikle. Çünkü birçok genç yakınlarım var bu yüzden Chuseok (Orijinali Hangawi olarak bilinen Kore’de her yıl ağustos ayının 15’in de düzenlenip 3 gün süren hasat festivali) ya da Yeni Ay Yılı kutlamalarında onlara bakan ben oluyorum.

S: Wooyoung için Tokyo nedir?
C: 
Kore’den çok farklı olmayan; birçok iyi kafeler, ilginç yerler ve siteleri sık ziyaret etmeye başladım ve rahatlayabildiğim bir yer.

S:  Bize gelecek hedeflerin hakkında bilgi ver.
C: 
Müzik yoluyla kendi öykümü ifade etmek, gelecekte kendi dilimde ifade etmek istiyorum.

♦♦♦♦♦

539545_583968061626148_1365401613_n

~~Chansung~~

 Bu aralar yayınlanmakta olan Kore dizisi “Level 7 Civil Servant” da dahi bir ulusal güvenlik görevlisi olan Gong Doha’yı canlandırmaktadır. Her gün film çekimi ve turla meşgul. “Ama bir kere bizi bekleyen hayranlarla buluşunca hemen yorgunluğumu unutuyorum.”

 Her olaydan öğrenilecek bir şey var diye düşünüyorum..

S: Mutluluk sözün ya da onun gibi bir şeye sahip misin?
C:
 Yok. Çünkü aslında parlak ve pozitif bir kişiliğe sahibim. Bunun üzerine, her olaydan öğrenilecek bir şey var diye düşünüyorum. Böylece bu şekilde kötü bir anıyı iyiye çevirme alışkanlığı geliştirdim.

S:  Bu tür bir alışkanlıkla o zaman korkun kalmaz.
C: 
Ayrıca, sık sık gülümseyerek tüm bir günü geçirebilirim.

S: Ne zaman hepiniz bir aradayken bu gerçekten eğlenceliydi diye hissediyorsun?
C: 
Her zaman. Biz hep beraber olduğumuzdan beri üzücü şeyler yarıya iniyor, iyi şeyler hemen katlanarak çoğalıyor. 6’mız bir arada olduğumuzda böyle bir etki oluyor.

S: Dürüst, Çok çalışan birisin ama aynı zamanda sahnede gerçekten seksi performanslar sunuyorsun. Hangisi gerçek Chansung?
C: 
Ha ha ha. Hepsi tamamen benim! Ancak gelecekte de farklı taraflarımı göstermek istiyorum. Yavaş yavaş seksiliği azaltmalı mıyım? (gülüyor)

S: Seyahat sırasında ne zaman yurt dışında olduğunuzu fark ediyorsunuz?
C: 
Yemek yediğim de ya da bir şeyler atıştırırken ya da meyve yerken. Ayrıca hayranlardan hediye alırken fark ediyorum.

S:  Otelde geceleri nasıl zaman geçiriyorsunuz?
C: 
Zevk aldığım ya da o gün eksiklik yansıtan şeyler üzerine düşünüyorum. Ayrıca uyumadan önce kurgu kitabı okuyorum. Öylece hayal ve fantezi kurmaya başlıyorum, düşünceler bir biri ardına geliyor… ve sonunda uykuya dalıyorum. (gülüyor)

JPN-KOR: 왓탐번역노예즈
KOR-ENG: Egle @2pmalways
ENG-TR: @leejin
SCANS: Neruneruchan

Bir Cevap Yazın

