(13-14/02/2013) — Twitter Güncellemeleri

BDC87ITCQAETiii

@Jun2daKAY:  MUTLU SEVGİLİLER GÜNÜ

16467_10151369230923512_187651477_n

@Khunnie0624: Mutlu sevgililer günü~ ♥

Görsel

2PMagreement211: Bugünün Lvl7’si nasıldı?! İzlemeye başlıyorum!! Hadi Hadi~

Bugün gerçekten eğlenceliydi!! Uzun bir zaman sonra Budokan’da ki herkes ile bir araya gelmek beni gerçekten memnun etti ^_^ Aslında, en iyi halimde değildim, ama sizin gülümsemelerinizden ve desteğinizden çok güç aldım!! Sizin sayenizde eğlenebildim! Çok teşekkür ederim’ㅡ’!!! Yarın için de size güveniyorum!!!!

Oh Bugün Lvl 7’nin gerçekten silahlı olduğu söylentisi.. lol ^^

Oh, yazım hatalarım… KOMİK miydi… ?!  Şişko parmaklar bir süre için yazım hatalarına eğilimli… Üzgünüm… ㅋㅋㅋㅋㅋ

@dlwnsghek : @2PMagreement211 Şişko parmaklar uyumaya git heh heh

@2PMagreement211 : @dlwnsghek ㅋㅋㅋ Nuneo uyumaya git ㅋㅋ Ben gidiyorum Bye ㅜㅠ

Ekran Alıntısı

@Jun2daKAY: 2. düzenli albümün yayınlanmasından sonra Oricon’da 1 numara olduğu için teşekkür ederim^^ Buradayız çünkü size sahibiz. Mutluyum. Teşekkür ederim!

BC_eDdoCQAEPJ5k

@dlwnsghek: Legend of 2PM Oricon albüm sıralamasında 1 numara!  Bu albümdeki 4 şarkı benim tarafımdan yazıldı^^ Kimi ga ireba, Forever, This is love, Say Yes – lütfen hepsini sevin^^ Gerçekten mutluyum >_<

junsu

@Jun2daKAY: BUDOKAN TOKYO’DA TRUE SWAG Budokan’da bugünün provasını bitirdik. Sonra görüşürüz! Bekleyin! (lol)

chan

@2PMagreement211: İyi bir mesaj iletmek için geldim. Bugün  “Level 7 Civil Servant” dramasının yayın günü olduğunu söylemek için geldim… 21.55’de MBC’de başlıyor…’_’!

rzygd5icerrl1qjcafck

@Khunnie0624: T.S. : I Won’t Give Up – @jason_mraz İyi günler millet~ Bu gece Budokan’da eğlenelim!

çeviri: @haneulkim93 – 2PMrepublicTR

Bir Cevap Yazın

