Legend of 2PM – Üyelerin Teşekkür Mesajları

Görsel

●Bir anda, Japonya’da çıkışımızın 2. yılından bu yana şimdi 3. yılımıza dönüyoruz. Herkese bizi çok sevdikleri için kalbimin derinliklerinden teşekkür ederim. Her şeyden önce, müzik dinlememi mümkün kılan annem, yukarıdan beni destekleyen babam, gücümün direği olan genç kardeşim, şirin Audrey’im, her zaman kalbimdesiniz. Sizi seviyorum. -JUN. K-

●Aileme ve benim için orada olan sevenlerime teşekkür ederim. Siz olmadan bunu yapmak mümkün olmazdı. Çalışanlarımıza, her zaman çok minnettarım. Daha havalı bir 2PM olacağız. -NICHKHUN-

●Bizim kadar çok çalışan herkese, her zamankinden çok çalışacağımıza söz veriyorum. Artık şu andan itibaren, daha iyi tarafımızı göstereceğiz. Fighting! -TAECYEON-

●Her zaman bize neşeyle ve parlak taraflarıyla göz kulak olan herkese çok teşekkür ederim. 2PM, sonuna kadar en iyisini verecek!! Ne olursa olsun, sözümüzü tutacağız. ‘En iyi’ olacağız. Sizi seviyorum^^ -WOOYOUNG-

●Bu albümü oluşturmayı sizin sayenizde başardık.
Bizi doğuran ve sevgilerini veren ailelerimize kalbimin derinliklerinden gelen şükranlarımı sunarım.
Her zaman yanımızda olacağınıza inanıyorum.
Ailemin bana verdiği sevgiyi bir çok insanla paylaşmayı diliyorum.
Bizim daha iyi görünmemize yardımcı olan tüm Kore ve Japon çalışanlara teşekkürler.
Üzerimizde parlayan güneş ışığı sayesinde, böylesine büyük parlayan bir yıldız haline gelmeyi başardık.
Tüm çalışanlara güneşimiz oldukları için teşekkürler.
Sonra, sahnede durmamız için büyük enerjimiz/gücümüz olan tüm Hottestlara teşekkür etmek istiyorum.
Müzik yapmak için, yaşamak için ve sevgi için bize bir neden verdiğiniz için çok teşekkür ederim.
Normal hayatlarınızda büyük yada bizden dahi küçük bir mutluluk hissedebilirseniz eğer bu bizim mutluluğumuzdur.
Daima bizimle kalacaksınız, değil mi?
Sizi seviyorum. -JUNHO-

●Bu albümüm hazırlanmasında yardımcı olan tüm personellere çok teşekkür ederim. Herkesin çabası ve yardımıyla, 2PM büyük bir eser üretmeyi başardı^^ Daima teşekkür ederim. Ve 2PM’i seven tüm hottestlara. Sizler 2PM’in müzik yapmaya devam etme sebebisiniz ve siz çocuklar bizim enerji kaynağımız ve her zaman sıcak bir tutkuyla bizi teşvik eden güçsünüz. Hottest, sizi seviyorum! Ve ayrıca 2PM üyeleri! Her zaman birlikte olmamıza rağmen, varlığımızın gerçekten çok değerli olduğunu hissediyorum çünkü biz birbirimiz için buradayız. Sizi seviyorum, 2PM^^ -CHANSUNG-

KAYNAK:
 oyudong (ekran resmi) ; HOPIBOSAL@WHATTIMEISITNOW (JPN > KRN çeviri) ; KimBoPeepOppa@JUNKAYSTREET.TK (KRN > ENG çeviri)

TR ÇEVİRİ:  -Sunshine

Bir Cevap Yazın

