SHUKAN JOSEI DERGİSİ | JUNHO-WOOYOUNG

Görsel

Wooyoung Kore’de solo sanatçı olarak çıkış yapmış biri ve Junho, <Stakeout> filmi ile (gelecek yıl yayınlanması umuluyor) oyunculuğa meydan okumaya başlayacak; iki hırslı kalp, ilerlemeye hevesli ve katı bir self-disiplin tutumu gösteriyorlar. Biz bu ikiliye ‘Yasak aşk’ı sorduk (bunun hakkında nasıl hissettiklerini) ve bunun gibi konuları. Bu tarz cevaplar aldık.

JH: Bundan önce de bu çeşit hikayeler vardı.. Ama, gerçekte hala iyi olmadığını düşünüyorum, doğru değil mi? Zaten erkek arkadaşı olan bir kız… Her neyse, eğer onu gerçekten seviyorsanız ve eğer mümkünse onu o erkekten almanız mümkün olabilir.

SORU: ‘Yasak Aşk”ın baştan çıkarıcılığına bakışınız, hiç baştan çıkarıcılığa karşı koyamadığınız için ilk adımı attığınız şeyler oldu mu?

JH: Gerçek şu ki, ben şu anda diyetteyim. Bununla birlikte, ne zaman çikolata görsem onu yemeyi düşünmemek gibi bir seçenek yok. Onu kaç kez bilmeden ağzıma koyabilirim? Bu tarz şeyler nadiren olur. (Güler)

WY: Ben uykunun baştan çıkarıcılığına karşı koymayı zor buluyorum. Ne zaman gerçekten meşgulken ve gerçekten yorgunken gelse, kısa bir zaman periyodunda bir kez, uyumak isterim. O zaman zarfında yapmak istediğim birçok şey olmasına karşın bu durumun sıklıkla meydana gelmesinden nefret ediyorum… Uykunun baştan çıkarıcılığına hala yeniliyorum.

SORU: Wooyoung, Kore’de solo çıkış yaptığında üyelerden cesaret verici ve övgü dolu sözler aldın. Bu aktiviteyle neler kazandın?

WY: Solo aktiviteler aracılığıyla, birçok şey öğrendim. Kendi eksiklerimi görebilmem için bir fırsat oldu. Dans ve şarkı söyleme yeteneğimi olgunlaştırmaya mutlaka devam etmem gerektiğini hissettim. Daha önce de söylediğim gibi, şu anda şarkı sözü yazmayı ve müzik bestelemeyi öğrenmeye devam ediyorum. Eğer başka bir solo albüm yayınlamak için daha fazla fırsatım olursa, bunu kendi sözlerim ve müziğimle tamamlamak isterim.

SORU: Diğer yandan, Junho şimdilerde bir Kore filminin yapım sürecinde bulunuyor. Kore’nin en iyi aktörlerinin yanında olmak Sol Kyung Gu, Jung Woo Sung ve dahası. Özel bir cinayeti soruşturan grupta genç memur rolüyle oynuyor, aktörlüğe meydan okuyor.

WY: Daha önce Junho’nun kendi senaryosuna/kısımlarına çalıştığına şahit olmuştum.

JH: Hahaha. Esasen, ben kendi kısımlarıma üyelerin önünde aniden konuşarak çalışıyordum (güler) Üyeleri pratik partneri olarak kullandım. Sunbae’lerden aktörlük becerisi öğrenmek için harika bir fırsat, ve bu filmin bir parçası olabildiğim için de oldukça mutluyum. Set dışında film çektiğimiz pek çok yer olmasına ve sıkı bir eğitim planın biraz stresli olmasına karşın sahnelerde herkes etrafındakilerle şakalaşıyor. Bu çok eğlenceli. Henüz filmin erken kısımlarında olsak da, umuyorum ki yakın gelecekte herkesle büyük bir aile gibi olabiliriz.

SORU: Siz ikiniz yeni şeylere katılmamaya meydan okuyorsunuz, evliliğe ilişkin arzularınız neler?

JH: Ne zaman evleneceğime gelince…

WY: Şu anda çok yoğunum; evlilik meselelerini düşünecek enerjim yok.

JH: Bizim için, herhangi bir şeyle kıyaslarsak, sahnede olmanın bizi en çok mutlu eden şey olduğu anlaşılacaktır.

*Aşkla kıyaslanınca, şu anda bu ikili için iş daha önemli. İkisini de sınırsız ve hiç olmadıkları kadar aktif görmeyi umuyoruz!

♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | GRUP RÖPORTAJI ♣
♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | TAECYEON-NICHKHUN ♣
♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | JUN.K-CHANSUNG ♣

kaynak: 2oneday | çeviri: @okcattie — 2PMrepublicTR

Bir Cevap Yazın

