SHUKAN JOSEI DERGİSİ | GRUP RÖPORTAJI

Görsel

2PM, bir yıl sonra geri dönerek bu dergiye yeniden röportaj verdiler, bize daha yakın ilişkileri ve bağları olduğu imajını gösterdiler.

SORU: Yeni şarkınız <Masquerade> ile hangi duyguları ifade ettiniz?

WY: Biz hala yeni ve daha gelişmiş bir sahne sergileyebilmek için sıkı çalışmaya devam ediyoruz, bu defa ‘maske dansı’na odaklandık. Şarkıyla birlikte duyguları ifade etmek için çift katlı maske kullandık. Şarkıyı söylerken maskeyi takıp çıkarmak gerçekten çok zor.. 2PM, zaten ilişkileri yakın olan bir grup, daha zor pratikler yaptıkça daha da birleşiyoruz. Çünkü bu şarkıyı tamamlamak için gerçekten çok sıkı çalıştık, umuyoruz ki herkes bu şarkıyı çok sever~

SORU: Yeni şarkınızı ilk kez dinledikten sonraki düşünceleriniz nelerdi?

TY: Gerçek şu ki, şarkıyı ilk duyduğumda~ düşündüğümden daha olgun ve seksi, eşsiz bir şarkı olduğunu hissettim. Ayrıca seslerimizin birlikte iyi bir şekilde eşleşip eşleşmediği hakkında endişelendim.

JUN.K: Yayınlanacak şarkıları seçerken ben daima gerçekten üzgün olurum.

CS: Kişisel olarak, bu şarkının melodisi ve ritmi gerçekten iyi. Bu eski şarkılarımızla kıyaslandığında tamamen farklı bir şarkı. Ben ayrıca şöyle problemleri de göz önünde bulundurdum; ‘Bunu iyi şekilde sunabilecek miyiz?’ ve ‘Herkes bunu sever mi?’ vb.

JH: Ama 2PM’in orijinal gizli/karanlık karizmasını gösterebildik.

TY: Gizli?! Bu biraz daha farklı değil mi?

JH: Düzeltme! Bu seksilik ve tamamen erkeksi bir karizma.

SORU: Maske dansında başarılı bir performans sergilemek için, eminim her biriniz çeşitli fikirlerle geldiniz.

JUN.K: Bu doğru! Çünkü mikrofonu elimizde tutarken maskeyi takıp çıkarmak çok zordu, birçok endişe ve stresten sonra bu kısımda dans ederken mikrofonu ceplerimize koyma sonucunu çıkardık.

CS: Kıyaslarsak ‘yapım’dan çok ‘dizayn’a katkıda bulunduk.

JUN.K: Bunun için teşekkürler, performansı başarılı bir şekilde tamamlayabildik.

SORU: Bu single’daki diğer şarkılardan biri Junho’nun kendi bestesi <Forever>. Bu şarkıyı ilk yapışın nasıldı?

JH: Bu yılın başlangıcında, birkaç şirket çalışanıyla birlikte gönüllü aktivitelere katılmak için Etiyopya’ya gittim. Orada 4 gün kaldım; aniden kalbimde daha önce hissetmediğim, görülmemiş bir his duydum ve bunu (hislerimi) şarkıya dökmek istedim. Bunu benimle kalan çalışanla yaptım. Kore’ye döndüğümde şarkıyı şirketteki profesyonel bir bestecinin yardımı ile bitirdim. Etiyopya’da hissettiğim duygularımı fanlarla paylaşmak istedim. Bu yüzden şarkıda kullanılan sözcüklerin takip etmesi ve öğrenmesi kolay. Arena turlarında bu şarkıyı daha fazla söyleyeceğime emin olabilirsiniz millet!

SORU: Aktiviteler ve 24-25 kasımdaki Hi-5 etkinliği sayesinde siz altınız bir süre sonra tekrar japon fanlarla buluştunuz. Nasıl hissettirdi?

NK: Ben gerçekten tüm fanlarla buluşmak istiyorum. Biz 6 üyenin sahnede bir arada olabilmemiz mümkün oldu, diğer üyeler için problemlere neden oldum bu yüzden onlara karşı çok mütessir hissediyorum. Döndüğümüzde, hayranlarımı hayal kırıklığına uğratmamak için elimden gelenin en iyisini yapacağım ve herkese en iyi yanımı göstereceğim! Bana inanan ve beni destekleyen herkese gerçekten minnettarım!

SORU: Gelecek yılın Arena turu hakkında bilgiler şimdiden açıklandı, mutlaka beklememiz gereken nokta nedir?

JUN.K: Hala bir sır olmasına karşın, önemsiz denecek kadar küçük bir kısmını açıklayabiliriz~ Taecyeon-kun…

TY: Huh? Ben mi?! (güler) Ana odak noktası bir sır. Biz hala herkes için eğlenceli ve memnun edici bir sahne sunmak için hazırlık yapıyoruz.

NK: Bu ilginç! Yeni ve taze! Tamamen enerji dolu!

TY: Evet, bunun gibi birşey! Tüm çalışanlar ve üyeler yeni fikirlerle geldiler, biz tüm çekici performansları harmanlamak istiyoruz~ Lütfen konsere gelin ve izleyin~

SORU: Peki, 2PM’in şimdiden geleceğe doğru uğraştığı yön nedir?

TY: Bu çıkış yaptığımız zamandan farklı. Şimdi, ister müzik olsun ister performans olsun, tüm üyeler tamamlamak için (şarkıları) kendi görüşlerini aktarmada aktif. Üstelik, diğer üyeler birçok farklı şey yapmak istiyor, bu yüzden şöyle hissediyorum; aramızdaki ilişkileri sadece çalışarak ve birlikte olarak derinleştirmeyeceğiz, aynı zamanda geleceğe yönelik kademe kademe ilerleyeceğiz. Gelecekte sürekli değişimler ve şekil değiştirmeler olacak~

CS: Sabit Hedeflerimize yönelik adımlarımızı karşılaştırınca, herbirimiz yapmak istediklerimiz için sürekli ileriye doğru hareket ediyoruz, bazen farklı rotaları izliyoruz ve belki yol boyunca çok çeşitli seçenekler olacak, ama sonuç olarak ‘herkes bir arada’. Bu deneyim hepimiz için son derece özel.

kaynak: 2oneday | çeviri: @okcattie 

♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | TAECYEON-NICHKHUN ♣
♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | JUNHO-WOOYOUNG ♣
♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | JUN.K-CHANSUNG ♣

Bir Cevap Yazın

