SHUKAN JOSEI DERGİSİ | TAECYEON-NICHKHUN

8jyxmv

Nichkhun daima kalp ısıtıcı bir gülümseme sergileyen, Taecyeon gittikçe nazikleşmesine rağmen hala güçlü ve sert bir imaj ortaya koyan kişiler ; bizim odaklandığımız konu ‘birlikte kaçmak isteyeceğiniz kız’, ve bu iki üyeye bunu sorduk.

NK: Benim ideal tipim ışıldayan bir gülümsemeye sahip olan biri, o gülümsediğinde çevresi tıpkı bir flash patlaması gibi daha da parlak olur.

Nichkhun’un dediğini duyduktan sonra söze Taecyeon devam etti ‘ben daha önce böyle ışıldayan bir kızla tanışmıştım, sadece bir kere!’

TY: Lise yıllarımda böyle bir kızla tanışmıştım. Bizim okulumuza yeni nakil olmuştu. Tıpkı spot ışıkları altındaymış gibi berrak bir şekilde ışıldıyordu, ama sonuç olarak bu sadece benim tek taraflı aşkımdı.

SORU: Üyelere içinizden hanginiz evliliği en çok önemsiyor diye sorduğumuzda üyeler bir daika tereddüte düşmeden, hemen cevap verdiler ‘ben evlenmek istiyorum’.

NK: Ama şu an doğru zaman değil. İlk olarak birçok çeşitli deneyim daha biriktirmeliyim. Eğer yeterince deneyim kazanırsam sonra kesinlikle evleneceğim!

TY: Çok uzun zaman önce 27 yaşıma bastığımda kesinlikle evleneceğime karar vermiştim. Ama şimdi farkına vardım ki zaten 25 yaşındayım. Bu yüzden şimdi düşünmeye başladım da mükemmel kadınla tanışmama hala 2 yıl var, bu biraz meydan okuma değil mi? (Gülüşmeler)

SORU: Haberlerden aktarılana göre birkaç gün önce iki üye Tanzanya’ya gitti ve gönüllü aktivitelerde yer aldı. Oradayken kazandığınız deneyimler ‘mutluluğun değeri’ hakkında düşünmeye fırsat sağlamıştır.

NK: ‘Hayatta gerçekten gerekli olan şeyler çok fazla değil’ diye hissettim. Ne kadar az eşyamız olursa, o kadar barışçıl bir kalp ve düşünceyle yaşayamaz mıyız? Tanzanya’da insanların mutlulukla gülümsediğini gördüğümden beri bu düşünce sürekli kafamda.

TY: Kore’de, daima ve sürekli olarak hayatlarımızla meşgulüz. Gittikçe daha yoğun bir iş temposu bizi kovalasa da, bir şekilde hala memnun hissediyorum. Ama Tanzanyadaki insanlar çok rahatlar ve çok mutlu görünüyorlar. Mutluluklarım ve mutluluğa dair fikirlerimin genişlediğinin farkına vardım.

SORU: Gerçekten, ikiniz ne tür aktivitelerde yer aldınız?

NK: Kısaca söylemek gerekirse fiziki güç gerektiren işlerdi.

TY: Ayrıca, ben Tanzaya’ya vardığımda Khun’u buldum, o benim birkaç adım ötemde çalışmaya başlamıştı. Ona doğru koştum ama sonuç olarak o şöyle söyledi ‘ acele et, yanıma gel ve çalışalım!’. Aniden üzerimde çalışmak için baskı kurdu. Daha bagajımı bile bırakmamıştım! (Güler)

NK: Bu dedikleriklerimin sonra farkına vardım ve ona şöyle dedim; ‘ah- üzgünüm, üzgünüm’ (Güler)

SORU: Ayrıca, bu iki erkek ne zaman çeşitli alanlarda bir araya gelseler ‘dil öğrenmeye yetenekli’ olarak anılıyorlar. Yabancı dil konusunda konuşurken Taecyeon’a TOEIC sınavından tam puan almasını sorduk. Ve Khun, akıcı bir şekilde 4 dilde iletişim kurabiliyor.

TY: TOEIC sınavı için Özel bir hazırlık yapmadım. Ama 12 yaşımdayken Amerika’da yaşamaya başlamıştım. 2 yada 3 yıl kaldım. Sınıfta hergün ezberden 150 kelime okumak zorundaydık.

NK: Bende kelimeleri ve deyimleri ezberleyerek başladım. Ama ben asla Taecyeon kadar sıkı çalışarak ezberlemedim (Güler) Ben konuşmalar yaparak ve dışarı çıkıp çeşitli durumlarla deneyim kazanarak öğrendim.

Harika ve kusursuz yüzleri ile çevrelerindeki insanların iç çekmelerine neden olan, bir centilmende olması gereken teçhizatla ve zeka ile donatılmış iki kusursuz erkek sıklıkla çocuksu gülümsemelerini göstererek gerçekten kalbinizin heyecanla atmasına neden olacak.

♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | GRUP RÖPORTAJI ♣
♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | JUNHO-WOOYOUNG ♣
♣ SHUKAN JOSEI DERGİSİ | JUN.K-CHANSUNG ♣

kaynak: 2oneday | çeviri: @okcattie 

Bir Cevap Yazın

