2PM Başarılı bir Konserin Ardından Tayvanlı Fanlarına Minnettarlıklarını Gösterdiler.

2PM Tayvan’da binlerce hottest karşısında mükemmel bir gösteri sergilediler.

Konserin ardından üyeler, onlara unutulmaz bir gece yaşatan fanlarına minnettarlıklarını twitter üzerinden gösterdiler.

Görsel

taeccool: Tayvan konseri bitti! Tayvanlı hottestlar her ziyaretimizde bizi eğlendirmekten çekinmiyorsunuz! Gelecek sefere görüşürüz!!

Görsel

dlwnsghek: Tayvandaki konserimizi bitirdik. Sevginiz için mutluyum. Gelecek sefere görüşürüz!! Not: Büyük abim vanness Konserimize geldiğin için teşekkür ederim^^

Görsel

Jun2daKAY: DÜN GECE TAYVAN’DA Kİ KONSERDE ÇOK EĞLENDİM. HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM. HARİKA SEVGİNİZDEN ETKİLENDİM.

Görsel

0430yes: Dün Tayvan harikaydı. Sevginiz karşısında şaşırdım. Bu yüzden bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Söz veriyorum biz 2PM tekrar geri döneceğiz Tayvan ^^

kaynak: allkpop | çeviri: -Sunshine

Bir Cevap Yazın

