Wooyoung | SBS Inkigayo Dergisi Röportajı

Soru & Cevap

  • S.1: Hepimizin bildiği gibi ilk solo albümün <23, Male, Single> (*23, Erkek, Bekar) farklı müzik tarzlarını barındırıyor. Neden yalnızca belli bir tarz yerine farklı müzik stillerini denemeyi seçtin?
  • WY: İlki, gerçekten albümümde hayranlarıma her tarzdan müzik dinletebilmeyi istemem. 2PM üyeleriyle birlikte söylerken, üyelerle bölümlere ayrılmamız gerekiyor ama bu albüm vokal yeteneğimi tamamiyle gösterebiliyor.  Farklı müzik stilleri denememin en büyük nedeniyse sesimi farklı müzik tarzlarında da kullanabileceğimi göstermekti.
  • Q.2: Bu albümde bilhassa Jun.K ve Junho’nun besteleri olan 3. şarkı <DJ GOT ME GOIN CRAZY> ve 4. şarkı <BE WITH YOU> özel bir önem taşıyor. Sanırım albümü tamamlarken üyelerle birlikte çalışmak daha özeldir, değil mi? Üyelerin şarkıları hakkında ne düşünüyorsun?
  • WY: (3. şarkı hakkında) Jun.K hyung ve ben bu şarkı sabaha kadar çalıştık. Bu şarkıyı hazırlarken sürekli oldukça yüksek sesle müzikler dinledik ve hırsla çabaladık. Diğeri, Japonya Turumuz sürerken Junho tarafından bestelendi. O sırada Junho şarkıyı sadece zihninde kurgulamıştı çünkü neredeyse dinlenecek vakti bile yoktu. Bu ona müteşekkir olmam için ayrı bir neden. Albümümde bu mükemmel ve harika şarkılara yer verebildiğim için üyelerime teşekkürler.
  • Q.3: Albümdeki 7 şarkı içerisinde seni en çok cezbeden ya da favorin olan şarkı hangisi?
  • WY: Doğrusu beni en çok cezbeden şarkılar çıkış şarkım <Sexy Lady> ve <2Nite>. Bu şarkılar ayrıca geri dönüş sahnemde söylediğim şarkılar. Bu ikisi son zamanlarda dinleyicilerde bağımlılık yapan tarzda şarkılar. Bu yılın Şubat ayından itibaren bestekar Deez’le bu şarkıyı tartışıyor ve hazırlıyorduk.
  • Q.4: Çıkış şarkın <Sexy Lady>yi kısaca bizlere tanıtabilir misin?
  • WY:  Bu şarkı Jinyoung hyung tarafından bestelendi. Bu solo comeback için ne yapmamız gerektiği hakkında fikir alışverişi yaptıktan sonra Jinyoung hyung <Sexy Lady>’yi besteledi. Bu şarkı gerçekten kulağa hoş geliyor ama dinlerken sahnedeki performansımı da seyrederseniz daha da ilgi çekici gelebilir.
  • Q.5: Sana göre nasıl bir imaj bir kadını seksi gösterir? Ya da, ne tip kadınlar senin gözünde en seksi gözüküyor?
  • WY: Erkeğin de kadının da çekicilik hakkındaki fikrine bakıldığında sanırım herkesin görüşü ayrı. Bence, bir kadın yapmaktan hoşlandığı bir şeyi ya da bir işi tutkuyla yaptığı esnada benim gözümde en seksi ve çekici hali alıyor. Bu tür bir imaj doğallıyla bir kadına bu görüntüyü veriyor. Yine de seksi derken, bunu cazibe ve çekicilik olarak tanımlamak daha uygun gibi.

Çok Seksi Çocuk
(Ç.N: Bu arada dergi Wooyoung hakkında bilgi vermiş, gerekli görmediğim çevirmedim.)

23

  • I.M: Çıkış yaptığında yalnızca 18 yaşındaydın ve şuan 23 yaşında bir erkeğe dönüştün. 18 yaşındaki ve 23 yaşındaki Wooyoung’u karşılaştıracak olursak en çok ilerlemeyi hangi konuda kaydettiğini düşünüyorsun?
  • WY: Şuan o zamanlar hiçbir şey bilmediğimi düşünüyorum, sadece körü körüne ilerliyordum, ne olduğunun farkında bile değildim. Sahnedeyken bile aklımda sadece ne öğrendiysem onu göstermek vardı. Şuan sahnedeyken kendime güvenim daha fazla, kendi hareketlerimi de ekleyerek kendimi daha iyi gösterebiliyorum. Hangi hareketlerde daha güçlü olmam gerektiğini ve hangilerinde esnek olmam gerektiğini biliyorum.

Male

  • I.M: Bu solo konseptin izleyicilere senin çekiciliğini ve erkeksiliğini gösteriyor. Bu görüntü senin 2PM üyeleriyle birlikteyken verdiğin görünümden daha farklı. Çekici, seksi bir his yaratmaya çalışırken en çok endişelendiğin konu neydi?
  • WY: Eğer tamamiyle bu konsepte yoğunlaşacak olursak vücut hareketleri en zor olanıydı. Özellikle seyircilerin en çok erkeklerin bu yönümü görmek istiyor oluşu bana fazlasıyla sıkıntı verdi. Ama aksine bu konuda çok çaba sarfetmedim. Çünkü bana göre kendini bir şey yapmaya zorlamak yerine ölçülü bir şekilde yapmak cool ve seksi olmanın anahtarı.

Single

  • I.M: Kendi yapmış olduğun “Jang Bbang” son zamanlarda popüler bir konu haline geldi. Bazı sanatçıların bu tip şeyler yapmış olduğunu bilsek de gerçekten onları senin paketlediğini bilmiyorduk.
  • WY: Bu albüm başlı başlına hayranlar için bir hediye olsa da hayranlara farklı ve özel bir şey vermek istedim. Sevgilerine ve bana verdikleri ilgiye nasıl karşılık verebileceğimi düşünüyordum ve aniden bu fikir aklıma geldi. Tepkiler çok güzeldi, çok da mutlu oldum.

Sexy Lady

  • I.M: Bildiğimiz gibi <Sexy Lady> ile etrafındakilere daha da bir seksi ve güvenli bir görüntü vermeye çalışıyorsun, özellikle genç kızlara. Başarılı olduğunu düşünüyor musun?
  • WY: Bu soru hakkında düşününce, gerçekten hissettiğim bir şey var ki 2pm üyesi olarak aktif olduğum zaman ve şuan karşılaştırılınca, şimdi daha yoğun bir ilgi var. Solo bir şarkıcı olarak dönüş yaptım ve bir çok insanın ilgi ve sevgisiyle karşılaştım, bu benim beklediğimden de fazlasıydı. Bir çok insan ilk solom için beni tebrik etti. Şuan katıldığım bütün müzikal etkinliklerde sadece düzenli olarak beni destekleyen hayranlarımı değil daha önce hiç karşılaşmadığım yüzler görüyorum. Bu açıdan bakınca sanırım başarılı oldum, tabi ki bu yüzden gururluyum.

[Başlıklar~]

  • “Önemli olan şey müzik listelerinde sıra elde etmek değil, insanların Jang Wooyoung’un bir solo şarkıcı olarak yeteneklerini farketmesi ve onaylaması.”
  • “Şunu söyleyen birileri olacak: ‘Bu arkadaşın yeni albümünü bekliyorum!’”

 

 Kaynak: Baidu 2PM 组合吧
İngilizce Çeviri:  
x_tiffany_x@2oneday.com
Tr Çeviri: 
@suleyildiz_ ♠  2PMTurkey
Kaynak belirterek alıntı yapabilirsiniz.

 

Bir Cevap Yazın

