[FanAccount] Nichkhun’un Gönüllü Çalışması ile İlgili~

“Ben daha önce bu yerde çalışmış olan bir gönüllüyüm.

Haberler çıktığında (Khun’un gönüllü çalışması ile ilgili), o çoktan buraya 2 haftadır  geliyordu. Ekip bu konu hakkında  hiçbir haber olmamasını istedi ama yine de sızdırıldı.

Khun Pazartesi’den Cuma’ya her gün buraya gelecek. Başlarda başına gelenler yüzünden buraya bir ay gelip gönüllü işini bitireceğini düşünmüştüm. Ama sonradan farkettim ki o sadece cezasını ödemek istedi ve bunu yapıyor.

Özürlü çocuklar merkezinde, Khun günlük ihtiyaçlarını karşılamakta zorluk çeken çocuklarla dolu bir odada çalışıyor. Örneğin, onlar konuşamıyorlar ya da yürüyemiyorlar. Onların kıyafetlerini çıkarmasına yardım etmesi, onları tuvalete götürmesi ve onları yıkaması gerekiyordu. Onları yıkaması, onlara losyon sürmesi ve kıyafetlerini tekrar giydirmesi gerekiyordu. Ayrıca onlarla oynaması ve rehabilitasyonda onlara eşlik etmesi gerekiyordu. Onlara yemek hazırlayıp yedirmesi de… Çocuklar yemeğe itiraz ettiğinde onları sabırla ikna edecekti. 4-5 saat bir anda geçti..

Alkollü araç kullanmak kesinlikle yanlış ve Khun’u savunmaya çalışmıyorum. Kendim alkollü biri yüzünden acı çekmiş biri olarak bundan gerçekten nefret ediyorum. Ama merkezde gördüm ki Khun gerçekten samimiydi ve sahte değildi.

Her gün makyajsız geliyordu, etraftaki ağır eşyaları ittirmek ve çocukları eve götürmek gibi günlük işleri yapıyordu. Bütün bu işler bir erkek gönüllü tarafından yapıldı. Khun gerçekten iyi iş çıkardı ve hep gülümsüyordu. Bütün çocukların ismini hatırladı.

Khun’u ilk gördüğümde, Khun’un “Çocukların isimleri ne? ve ne yapmaktan hoşlanıyorlar?” diye sorduğuna kulak misafiri olmuştum. İkinci seferde o buradaydı, bütün çocukların isimlerini ezbere biliyordu.

Mutfaktan yiyecek alırken daima 2 ya da 3 kişi olurdu. Duydum ki mutfaktaki ahjumma Khun’a bayılıyormuş ve ona taşıması için daha hafif malzemeler veriyormuş. Ama Khun ağır olanları taşımakta ısrar etmiş. Buradan onun ne kadar sıkı çalıştığını görebiliyoruz.

Çocuklarla birlikteyken, hassasiyeti daha az çocuklarla birlikteyken dahi Khun onların yanına oturup onlara telefonunu gösteriyor, onların kulaklarına bir şeyler fısıldayarak konuşuyor ve onlarla oynuyor.

Gönüllülüğe başladığında, zamanından emin değilim çünkü ben oraya gittiğim o çoktan oradaydı. Merkeze gittiğimde Khun daima bana selam veriyor. Giderken menejer gitmeye çoktan hazır olsa bile o bütün hocalara ve çocuklara “güle güle” diyor. Sanırım bunun nedeni çocukların çok sevimli olması ki onlara karşı koyamıyor kkkk~~

Khun merkezdeyken ünlü yönünü göstermiyor, herhangi bir gönüllü gibi. Ortada yapılacak bir şey olmadı zaman bile oturup dinlenmiyor. Sıradaki bir kıza “Benim adım ne? Benim adıım Khunnie oppa!!” dediğini hatırlıyorum.

Size doğruyu söylüyorum, Khun’un sıkı çalıştığını görmek, yansıtıldığı gibi ünlüler arkadaşlarıyla eğleniyor ya da evde video oyunları mı oynuyor? Ama Khun her gün geliyor, hiçbir zaman geç kalmıyor, bütün çocuklarla ilgileniyor. Buradan biliyoruz ki hatasının bedelini ödemek için sıkı çalıyor. Ayrıca buradaki çocuklara çok iyi davranıyor ve bizi çok mutlu ediyor.

Nichkhun için, onun niyetini yanlış anlayacağını bildiğimiz kişiler için, lütfen bu an adına internete bir şeyler yaymaktan uzak durun. Teşekkürler.”

Kaynak: http://ww2.sinaimg.cn/large/9e08b753jw1dwuoai0110j.jpg
İngilizce Çeviri: Pearly (__pearlyboey)
Tr Çeviri:  @suleyildiz_ ♠  2PMTurkey
Kaynak belirterek alıntı yapabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

