Taecyeon | GINZA – Ekim 2012 Röportajı

(Şuan Eylül’deyiz nasıl Ekim oluyor diye sormayın, aldığım yerde de October 2012 yazıyor. :O )

~Taecyeon’un 2pm üyesi olarak, bir ünlü olarak yapmak istedikleri, yapması gerekenler ve geleceğe dair planları..~

S:  Japonya’da çıkış yapmanızdan bu yana yaklaşık 1,5 yıl geçti, müzik, dizi, eğlence programları ve daha bir çok konuda yayılma konusunda 2pm çok özenli ve gayretli. Taecyeon solo aktivitelerde bulunan tek üye değil ama sen de beste yapmayı öğreniyorsun.
C: Evet bu konuda gerçekten sıkı çalışıyorum. Mayıs’taki Budokan konserleri esnasında solo sahnelerimde 2 bestemi sergiledim.  Biri seksi ve slow bir şarkıyken diğeriyse efkarlı duyguları sergileyen bir şarkıydı. Bunu dinleyebildiğiniz için gerçekten çok mutluyum ama hayranların nasıl tepki verdiğini merak ediyorum…

S: İlerde besteleyeceğin şarkılar 2pm’in herhangi bir albümünde yer alacak bir “2pm şarkısı” olacak mı?
C: Beste yapmanın benim şahsi cazibemi ortaya çıkarmanın bir yolu olduğunu düşünüyorum. Kendime yazdığım şarkılar.  Umarım yayınlanmazlar ama konserlerdeki solo sahnelerimde kendi bestelerimi sergilemeye devam edeceğim.

S: İlk ne zaman beste yapmaya başladın?
C: Ocak 2012 sıralarındaydı, çıkışımdan bu yana ilk kez 1 ay boş kalıyordum. Elimden geldiğincee bütün vaktimi değerlendirdim ve derslere gittim. Bu yüzden beste yapmaya başladım. Junho ve Junsu’ya bakınca bir sanatçının kendi şarkılarını besteleyebilmesinin harika olduğunu hissettim, böyle akord yapmak için piyano kullanmayı bırakıp tempo ve ritim eklemek için bilgisayar kullanmaya başladım.

S: Zar-zor uzun bir tatilin oluyor ama sen bu zamanı çoğunlukla derslerde harcadın?
C: Aslında ailemle bir geziye gitmeyi planlıyordum ama dans hocamız bize; “Hala dünyada ya da Asya’da en iyisi değilsiniz ve hala Kore’de de en iyisi değilsiniz. Daha fazla pratik yapmanız ve insanlara daha fazla yetenek ve beceriniz olduğunu göstermeniz gerekiyor. Sürekli böyle şansınız olmadığından,  daha fazla bilgi öğrenip pratik yapmaya devam etmeniz gerekmez mi?” diyerek bir tavsiye verdi. Tamamen bu sözlerden dolayı derslere gitmeye karar verdim. Çıkış yapmamdan bu yana genelde meşgul oluyordum ve çok nadir derslere gitme şansım oluyordu, çaylakken öğrendiğim çoğu şeyi unuttuğumu hissettim. Derslere başladıktan sonra birer birer yapmak istediklerimi yaptım. Bir ay göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Sonuçta tatil yapamadım ama hala bir aylık ara için minnettarım, hayranlar bestelediğim şarkıları dinleyebildiler. Bu ayı yararlı şeyler yaparak geçirmekten memnunum, verimli bir aydı.

S: Boş vaktinde bile pratik yapmak zorundasın, programdan sonra bir aylık boşlukta bile derslere katıldın. Bunun için zamanın yokmuş gibi görünüyor da olsa en çok bayan arkadaşı olan üyenin sen olduğu söyleniyor?
C: Öyle bir imajım olsa da doğru değil. Çünkü bir çok eğlence programına katıldım çok arkadaş edindim ama o kadar popüler değilim. En popüler üye Junsu olmalı? Ya da Junho? Immm.. değil mi? (güler) Peki.. tabiki bu benim!

S: Popüler olmanın sırrı ne?
C: Az önce söylediğim gibi gerçekten çok popüler değilim T__T

S: Bir keresinde senin için ideal kız tipinden bahsetmiştin, hala aynı mı?
C: Benim ideal kız tipim istekleri konusunda emin ve kendine güveni olan biri. Eğer ondan gerçekten hoşlanırsam nasıl göründüğü çok umrumda değil.

S: Bir ilişki içindeysen yöneten konumunda mısın? Yoksa diğer taraf mı?
C: Bence bu zaman zaman değişir, duygularıma bağlı.

S: 2PM’le birlikteyken hangi pozisyondasın?
C: Benden küçük olan 3 üye var, Büyük Çocuklar Grubu’nun bir üye olarak benden küçüklerin güvenebileceği biri olmak istiyorum. Ama üyeler bana sürekli gerçekten sıkı çalışan ama evde uyumaktan başka bir şey yapmayan bir baba gibi olduğumu söyleyerek sataşıyorlar. Hmm ayrıca sahnede “Ho-Oh Temsilcisi”yim çünkü sahnedeyken “Ho-oh! Ho-oh! de” diye bağıran ve cevap verdirten kişiyim. Bazen performanslara katılamadığımda üyeler bana “Ho-oh Temsilcisi” olmadan çok zor olduğunu söylüyorlar. LOL

S: Sizin görüşünüze göre, Şu an itibariyle ‘İdeal 2PM’ fikrini yüzde kaç olarak değerlendireceksiniz?
C: O konuda… Sanırım yaklaşık %20. Hala gidecek uzun bir yolumuz olduğundan dolayı.

Kaynak: Baidu 2PM 组合吧
İngilizce Çeviri:  __Belleism42195
Tr Çeviri:  @suleyildiz_ ♠  2PMTurkey
Kaynak belirterek alıntı yapabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

