@Jun2daKAY: 백아연 – Always (feat. Jun. K) 30”TEASER

@taeccool: Bugün Vatikan’a gidiyorum resimler yakında gelecek~

@taeccool: Böyleydim~ㅋㅋㅋ

@NYPark79 –> @taeccool: Bu resmi senin için kim çekti? Selca mı?

@taeccool –> @NYPark79: Bugün Vatikan’a gittim ve açıklamaları anlamak için tura katıldım~ Benimle birlikte turda olan biri resmimi çektiㅋㅋㅋ

@taccool: İtalyan hottestlara, Aziz Peter meydanında beni görmeye geldiğiniz için teşekkür ederim~ Hepinizi görmek güzeldi ve siz çocuklar harikaydınız!!

@taeccool: @0430yes Bunlar mutluluk gözyaşları mı? ㅋㅋㅋVe ben hala Roma’dayım! ㅋㅋㅋ

@0430yes: Yay Yarın Jeju adasına gidiyorum~Ve sonraki gün dosdoğru geri geliyorum~ Oh yay ㅠㅠㅠㅠㅠ

@0430yes: Jang Wooyoung ile Jeju-do turu ^0^ Gerçekten dokunaklı  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah, gözyaşlarım dökülüyor bbb

@0430yes:  Arkadaşım Kwonie ile birlikte^^ Bekleme odasında kk

♦çeviri: @haneulkim93 — 2PMrepublicTR

(6*7*8/09/12) Twitter Güncellemeleri

Bir Cevap Yazın

