Junho | Baila Dergisi (Eylül 2012)

Büyük beast idoller diye tanınıyorlar, 2PM! Bu 6 üyeli bir grup, I’m Your Man’deki seksi kravat dansları gibi, canlı ve erkeksilik dolu performanslara sahip olan bir grup. 2008’de Kore’de çıkış yaptılar ve bütün Asya’ya yayıldılar.

Japonya’da çıkış yapmalarının üzerine 1 yılın birazcık daha fazlası bir süre geçti. Buna rağmen Budokan’da 6 gün konserleri gerçekleştirdiler ve hala  “NHK Hangul”(NHK ETV) ve“Wander trip” (Tokyo MX TV) programlarına devam ediyorlar. Bizlere hayran bırakan büyümelerini gösteriyorlar.  Junho; “Zepp Tur, Arena Tur ve Budokan’la başladı. Daima gelecekte Dome’da olmak istediğimizden bahsediyoruz… Üyelerimizin çabası,  ekibimiz ve hayranlarımız sayesinde hayallerimiz birer birer gerçekleşiyor.”

Aklına kazınmış olan bir hatırası var. Budokan & Yokohama Arena’da sayısı sarı ışık çubukları gördüğü an. Junho; “BizKimi ga ireba’yı söylerken izleyiciler benim üye rengim olan sarıyla doluydu! Gözyaşlarım yüzünden ışıklar bulanık gözüküyordu.”

Bu memnuniyet hissi Junho’yu beste yapmaya itiyor. Geçen ay Kore’de solo çıkış yapan Wooyoung için Be With You‘yu yazdı. Junho; “Wooyoung’un sesini ortaya çıkaran bir şarkı yazmak istedim ve bu şarkıyı besteledim. Bu yavaş bir ballad ve Wooyoung’un sesini çok seksi yapıyor. Aslında kendim söylemek istiyorum.”

Müzik konusunda seksi olan şeyleri seviyor, moda hakkındaysa daha bir doğal tarzı var. Junho “Yenilikçi kıyafetleri seviyorum ama T-shirt ve dürülü pantolonlar şuanki favorim.. ah.. bunlar benim bugünkü kıyafetlerim.”

2PM’de en masum cazibe sahibi olan üye Junho. Peki o nasıl biri? Junho “Bir şeye karar verdiği zaman derhal onu yapan biriyim.”

O ailesini kendisini oyunculuk okuluna yollaması için ikna etti. Yine de onun şarkı söylemeye ve dans etmeye karşı daha fazla ilgisi vardı. Bir yarışmaya katıldı ve 6500 kişiyi geride bıraktı. Junho “Lisenin ilk yılında JYP çaylağı olmaya başladım. O zaman sadece okulla JYP arasında geziyordum. Çalışmaktan boğazıma kadar gelmiştim. Üyelerde çalışıp sabahlara kadar konuşurduk… Bugün de çok fazla değişmedi. “

Geçmişe bakınca bugün ne düşünüyorsun? Junho “Geçen gün okuldan arkadaşlarımla buluştum ve onlar eski anılardan bahsettiler. O sıralar trainee olduğumdan normal bir lise öğrencisi gibi vakit geçiremiyordum ve onları kıskandım… Pişman olduğumu söylemiyorum ama yalnızca bir daha geri gelmeyecek olan okul günlerimi özledim. Ya da, tabii ilkokulda ben de arkadaşlarımla baya vakit geçirdim. Lisedeyken kendimi oyunculuğa adadım. Ana kahramana karşı oynuyordum… Ah.. bu bir hikayede gerçekten önemli bir karakter. Halbuki o sırada ben bunun önemini farketmemiştim. Bu yüzden şuan her saniyeyi, dakikayı değerlendirmeye çalışıyorum. “

Junho, eski anılarına odaklandı ve birden “ah evet! şimdi başka bir şeyi hatırladım!” dedi ve devam etti; “İlk öpücük hikayemden bahsedebilir miyim? Bunu ilk kez başkalarına anlatıyorum. 4. sınıftayken kız kardeşim ve ben karşımızdaki evde oturan bir kızla yakın arkadaştık. Genelde birlikte oynardık. Bir gün her zamanki gibi oynarken kız kardeşim “hadi ona bir öpücük ver!!” diyerek beni kışkırttı. O sırada kız kardeşim 2 ben de 4. sınıftaydım. Nasıl onu öpebilirdim? Bu ilk öpücüğümdü. Yine de asıl hatırladığım şey öpücükten çok arkadaki civcivin bakışlarıydı. Bu beni geri götürüyor!!”

Kendisinin şaşırtıcı ilk öpücük hikayesinden bahsederken ona aşk hakkında soru sorma fırsatı yakalayabildim. Junho; “Eskiden aşıkken ilişki adına her şeyi yapma eğilimindeydim. Halbuki bu beni yoruyor, bu yüzden bundan sonra mutlu olmak için uzun süreli bir aşk istiyorum.”

Üyelerle aşk meşk hakkında konuşuyor musunuz? Junho “Çok nadir. Uzun bir süredir birlikte yaşıyor olduğumuzdan belirsiz bir şekilde üyelerin aşk konusundaki görüşlerini anlayabilirim… Sanırım Nichkhun kibar bir tavır sergilerken Taecyeon ve Chansung aceleci olurlar. Bir şeyle ilgilendiklerinde, o sevdikleri şey dışında her şeye ilgisiz oluyorlar. Wooyoung daima çevresine ilgi gösteriyor, bizim hakkımızda düşünüyor ve bize sevgilisi olduğunu söylemiyor. Yine de çok dikkatli davranıyor ve bu davranışları onun sevgilisi olduğunu belli ediyor. Son olarak Junsu… onun hakkında hiçbir fikrim yok!!! Onun tavırlarını hiçbir şekilde tahmin edemiyorum.”

Junho’nun üyeleri hatırlayıp mutlu bir şekilde onlar hakkında konuştuğunu gördüğümde 2PM’in  gerçek dayanışmasını gördüğümü hissettim. Son olarak kendisine kariyeri ile ilgili beklentisini sordum. Junho “Sadece kendim için değil 2PM için de olgunlaşmalıyım. Doğrusu, merakını dizginleyemeyen biriyim. Oyunculuk ve modellik gibi alanlarda da kendimi göstermeyi istiyorum.”

Çeviri:  @suleyildiz_ ♠  2PMTurkey
Bu kısmı da kopyalayarak çeviriyi paylaşabilirsiniz.  (!) Derdimiz bunlar sadece bizde bulunsun değil, emeğimize saygı gösterilmesi. Bu yüzden kaynak belli olsun istiyoruz.

Bir Cevap Yazın

