(27-08-12) Twitter Güncellemeleri

Görsel

Jun2daKAY: Bütün gece ayakta kalarak yeni şarkıların mix’ini yaptım…

Görsel

changddaiworld: @Jun2daKAY  Bütün geceyi  böyle mi ayakta uyanık olarak geçiriyorsun? hahahahahaha

Jun2daKAY –>changddaiworld:  Hyung, şeytansın, Sana bayıldığımı söyledim T.T

taeccool –> Jun2daKAY :  And you say you come back after pulling an all-nighter every single day…

Jun2daKAY –> taeccool: Sadece 1 saat için baygın kaldım T.T Ve sen bunun sebebini herkesten daha iyi biliyorsun kkkkkk

taeccool –> Jun2daKAY : ㅋㅋㅋ Evet, sebebini çok iyi biliyorum ㅋㅋㅋ

0430yes –> Jun2daKAY: Bizim Junsu Hyung, fighting~!! Bütün geceden beri çalışıyorsun, tayfun gelmeden çabucak git ve uyu!! kk

Jun2daKAY –> 0430yes: Hala buradayım T.T

0430yes –> Jun2daKAY:  Hepsi bu kadar. Bu kadar yeterli olmalı. Geliyor musun yoksa gelmiyor musun~

Jun2daKAY –> 0430yes: Bitirmek üzereyim, zaten bir gün? Ben yeraltı stüdyosundayım, bu yüzden hala gece olduğunu düşümdüm…. Tayfun?

0430yes –> Jun2daKAY:  Tayfun hyung yurdumuza dönene kadar gelmeyecek kk

çeviri: @haneulkim93 2PMrepublicTR♦

Bir Cevap Yazın

