(26-08-12) Twitter Güncellemeleri

Görsel

0430yes: Birisi benim için resim çizdi^^ Nasıl~ Bana benziyor mu?? kk Teşekkür ederim❤

Görsel

Bugün, tüm gün boyunca piyano pratiği!! Gidelim!!! ^^

Görsel

dlwnsghek: Buzzer beat eğlenceli, değil mi? Japonca öğrenmek için altyazı olmadan izliyorum…

Görsel

missA_min: Uzun zaman oldu~~~ Hepinizi özledim~~~Hadi biraz daha bekleyelim~~~

0430yes: Neredesin?

missA_min: Yoyo WY bro! Çin’deyim, sen?

0430yes:  Hwi-san’dayım ~ Hadi Hadi ㅋㅋ Dün Yeo-su’nun Kore-Çin şarkı festivalindeydik.Yo Minyoung-i (all the best in(?) ><) Çin 크크 (gülerek) Fighting~!!

missA_min: Evet dostum!!! Fighting adamım!!!

taeccool: Hyung~ Gerçekten uzun zaman oldu~ kkk

@hansukjoon: Taecyeon ve Chansung ile birlikte prova. Lütfen Kore-Çin şarkı festivalini izleyin

♣çeviri: @haneulkim932PMrepuplicTR

Bir Cevap Yazın

