(15♦25-08-12) Twitter Güncellemeleri

@Jun2daKAY: KİMSE KİM OLDUĞUNU BİLMİYOR LOL

—-

@2PMagreement211: Merhaba millet Biz şimdi Yeosu’dayız ㅋㅋ^^ Yakında görüşürüz heehee

@0430yes —> @2PMagreement211: Tamam~ ^^

—-

Görsel

@0430yes: Biz Yeosu’ya giderken tayfun’un havasını hissediyorum… İyi şanslar u.u

Görsel

@Jun2daKAY: ONUN KİM OLDUĞUNU TAHMİN EDİN. ONUN İÇİN BİR ŞARKI YAZDIM. GERÇEK ÇOK YAKINDA.

Görsel

 @0430yes: Kenichiro Nishihara – Now I Know (Feat. Pismo) … 모두들 (millet) İyi geceler♥

@N_UNPRIVATE —> @0430yes: Tweetin için teşekkürler. Ve şarkılarımı dinlediğin için teşekkürler. Birgün seni görmek için sabırsızlanıyorum. Kenichiro Nishihara.

@0430yes —> @N_UNPRIVATE: Teşekkür ederim ^^ Ben 2PM’den Wooyoung. Şarkılarını ve müzik tarzını seviyorum. Seninle jaz hakkında konuşmak istiyorum ~ !!

Görsel

[richkwonjin’ın twitter’ından] 

”ben ve kardeşim jun ve ilju!!! Ben, Junsu, & Ilju uzun zaman sonra… güzel dongsaengler!”

Görsel

@taeccool: Geldik!! Bizi selamlamaya / karşılamaya gelen fanlar~ Teşekkürler~ Güvenle eve dönün huhuhuh Teşekkür olarak bir resim!

@2PMagreement211: Kırmızı ay ile birlikte gece…!!! Kore’ye vardım^^ Haha Melankolik hissediyorum~ Belki kırmızı ay yüzünden *_*

Görsel

@Jun2daKAY: Bu sıcak günde gelen herkese çok teşekkürler. Biz Hanarete itemo’yu birlikte söyledik! Mutlu🙂 [resim]

@dlwnsghek: Bu sıcak havada geldiğiniz için teşekkürler^^ Terden sırılsıklam oldum (T . T)

@taeccool: Millet, bugün için gerçekten teşekkürler!!!
@0430yes: Bugün için de teşekkürler. ♥ Ayçiçeği tarlası gerçekten güzeldi. Millet, lütfen bekleyin! Hepinizi seviyorum!!!
• çeviri: @haneulkim93 — 2PMrepublicTR •

Bir Cevap Yazın

