Junho ‘Fahri Büyükelçi’ Olarak Atandı.

Görsel

2PM Junho World Vision tarafından barındırılan ‘The 24 Hour Famine’ fahri büyükelçi olarak atandı.

27 temmuz’da Uluslararası İnsani Yardım Örgütü World Vision, 2PM Junho için bir atama töreni düzenledi. The 24 Hour Famine, sıradan insanların birgün boyunca yoksulluk, hastalık ve savaştan muzdarip olan insanların hayatlarını yaşamaya dair bir program. Junho; her zaman dünyanın acılarına yardım etmekle ilgileniyordum dedi ve ekledi; ‘Ben Dünya vizyonu için ”24 Hour Famine” fahri büyükelçiliği rolünü aldım çünkü onun amaçlarıyla hem fikirim.’

Junho Kore’deki ’24 Hour Famine’ programı gibi Asya’da yer alan bu programlara katılmaya teşvik edecek. Onun ve 2PM’in yurtdışı hayranlarının ilgisini çekmesi bekleniyor.

Junho Dünya Vizyonu ile dünya çapındaki çocukları desteklemeye devam etmişti. Ocak ayında, 4 yıl içindeki ilk tatilini kullanarak Etiyopya’yı ziyaret etmişti ve nadir görülen hastalığı olan insanlarla tanışmıştı. Orada bulunan insanlara cesaret vermişti, çocuklarla bir araya gelip onlara hediyeler vermişti. Etiyopya’dan döndükten sonra Gana’da yaşayan çocukları destekmeye başladı.

Junho; ‘Çocukların parlak yetişkinler olarak büyümelerini ve başkalarının kendilerine yardım etmelerini umuyorum. Diğerlerine ‘World Vision’s 24 Hour Famine’nin fahri büyükelçisi olmanın getirdiği mutluluğu göstermek istiyorum.’

Sonraki ”24 Hour Famine”  18 Ağustos’da yapılacak. Katılmak isteyenler ‘World Vision’s 24 Hour Famine’ internet üzerindeki sayfasına başvurabilir.

çeviri: -Sunshine

Bir Cevap Yazın

