Haru*Hana Dergisi (Mayıs, 2011 Sayısı) | Kişisel Sorular

__________

~JUNSU~

S. Son zamanlardaki film, kitap ya da müzik için bir öneride bulunur musun?
C. Bugünlerde okuduğum kitabın adını unuttum… Ah! Hatırladım! Adı “Bir Sevgilinin Söylevi: Kırık Parça” ( Orijinal adı: “Fragments d’un discours amoureux” – Roland Barthes) Öyküsü oldukça yaygın ama bana birisini severken ki duyguları hatırlatıyor.

S.Gözünün görüş ölçüsü ve ayak ölçün?
C. Ayağımın ölçüsü 27.5cm. Gözümün görüş ölçüsü 0.3~ 0.2. Genelde kontak lens kullanıyorum ama şuan değil. Biraz görebiliyorum.

S. Şuana kadar aldığın en pahalı şey nedir?
C.Pahalı olduğundan emin değilim ama şarkıcı olarak ilk kazandığım parayla aileme aldığım hediyeler en değerlileriydi diye düşünüyorum. Babam için bir çift çorap ve cüzdan ve anneme de el çantası ile bir cüzdan aldım. Annem benim ona 8 yaşındayken verdiğim cüzdanı kullanıyordu.

S. “Büyülü sözlerin” nelerdir?
C. Hadi kazanalım!

S. Canın sıkıldığı zaman hangi üye ile konuşursun?
C. Hep beraber konuşuruz. Ama eğer aşk hakkında ise odada kim varsa onunla konuşurdum o an için. Düşünürsek daha önce bunun hakkında hiç konuşmamıştım. (gülüyor)

S. Şu an cüzdanında ne kadar para var?
C. Genelde üzerimde nakit taşımam. Oh, bekle. Şuan 1000.000 won burs çekim var cüzdanımda. (gülüyor)

S. Kız arkadaşına ne vermek istersin?
C. Kocaman bir oyuncak ayı. Oysa bir kız arkadaşım yok.(gülüyor)

S. Kız arkadaşının senin için ne pişirmesini istersin?
C. Tteokbokki

S. Eğer birisine çiçek göndereceksen?
C. Pembe gül

S. Eğer sahip olabilseydiniz “1 yıllık miktarda____” ne isterdiniz?
C. Bir yıllık tatil… Şaka yapıyorum! (gülüyor) 100% pamuklu tişört istiyorum.

S. Cep telefonunun duvar resminde ne var?
C. Benim favori markam, Original Fake’in sanatçısı KAWS’ın yaptığı bir resim. Bu benim favorim ve bazı Japon mağazalarında da satılıyor.

S. Kendinde eksik olarak ne düşünüyorsun?
C. Söyleyecek çok şey var. (gülüyor) Ah, Suya eksiğim! İçebildiğim kadar suya ihtiyacım var. (gülüyor)

S. “Jun.K” olarak Oneway ve diğer artistlerle müzik oluşturma hakkında nasıl hissediyorsunuz?
C. Çok sevinçliyim! Sanki bir rüya gerçek oldu çünkü hep bunu yapmak istemiştim. Japonya’da dayeni şarkılar oluşturmayı istiyorum elbette. Şuan da 2PM şarkıları üzerinde çalışıyorum bu yüzden lütfen sabırsızlıkla bekleyin! Biraz dans şarkıları ve balladlar yapıyorum.

S. Jun.K’nin K’si nin özel bir anlamı var mı?
C. Kim Junsu’nun K’si.

S. 3 kelime ile kendini tanıt.
C.Müzik, tıp tekniği, eksantrik… (gülüyor)

________________

~~ TAECYEON ~~

S. Son zamanlardaki film, kitap ya da müzik için bir öneride bulunur musun?
C. Geçenlerde uçaktayken “Love and Other Drugs” (Aşk ve Diğer İlaçlar) adında bir film izledim. Hikaye genel olarak aşk hakkındaydı. Kalp kırıcıydı.

S.Gözünün görüş ölçüsü ve ayak ölçün?
. Ayak ölçüm 28 cm. Görüş seviyem… kötü. (gülüyor) Genelde gözlük takıyorum ama bugün kontak lens kullanıyorum.

S. Canın sıkıldığı zaman hangi üye ile konuşursun?
C. Özellikle biriyle konuştuğum yok… Şey, sanırım Nichkhun’la konuşurum. JYPE geldiğimizden günden bu yana aynı odadayız ve İngilizce konuşabiliyoruz.

S. Şu an cüzdanında ne kadar para var?
C. Param yok. Kore parası yok buna rağmen biraz Japon parası var ama ne kadar olduğu hakkında bir fikrim yok. (gülüyor)

S. Eğer sahip olabilseydiniz “1 yıllık miktarda____” ne isterdiniz?
C. Ramen!!

S. Kız arkadaşına ne vermek istersin?
C. Bir kolye. Kullanıp ya da kullanmayacağını bilmiyorum.

S. Kız arkadaşın senin için ne pişirmesini istersin?
C. O ne pişirirse pişirsin ben mutlu olurum.

S. Kendinde eksiklik olarak ne düşünüyorsun?
C. Gelecek hakkında fazlasıyla endişe içerisindeyim ve gayret etmek için acele ediyorum. Sanırım sabırsızlık içerisindeyim ve bazı şeylerde değişiklik istiyorum.

S. Hangi şarkı senin ruhunu harekete geçiriyor?
C. 2PM’in iyi bir şarkısı var; henüz piyasaya sürülmedi bu yüzden size söyleyemem. Lütfen bekleyin ve görün.

S.Bir şarkıya MV çekecek olsan hangi şarkıyı isterdin?
C. DSCS MV’si ni yönetmek isterdim.

S. Cep telefonunun duvar resminde ne var?
C. Dream High oyuncuları ve çalışanlarıyla çekindiğim bir resim.

S. Şuana kadar aldığın en pahalı şey nedir?
C. Bir dizüstü bilgisayar.

S. Dream High’ın sendeki etkisi nedir?
C. Oldukça mutluydum. Oldukça meşguldüm ve fazla uyuyamadım ama bu yorgunluk harika bir şeye döndü. Gerçekten mutlu ve rahatım.

S. Öpüşme sahnesi nasıldı?
C. Oldukça beceriksizceydi. Oldukça utangaçtım ama Suzy ve ben iyi bir sahne olması için çok çalıştık.

S. 3 kelime ile kendini tanıt.
C. Parlak, 2PM, 24

__________

~~NICHKHUN~~

S. Son zamanlardaki film, kitap ya da müzik için bir öneride bulunur musun?
C. Paulo Coelho’nun “Like the Flowing River”(Akan Nehir Gibi) kitabı. Daha önceden bu konuda tweetlememe rağmen aşırı tavsiye ediyorum.

S.Gözünün görüş ölçüsü ve ayak ölçün?
C. 28cm. Görüş seviyemi gerçekten bilmiyorum ama gözlük takmama gerek yok. Önceden kontrole gittiğimde doktorun bunlara gerek olmadığını söyledi. (gülüyor)

S. Şuana kadar aldığın en pahalı şey nedir?
C. Anneme bir çanta verdim. Buna rağmen kendim için pahalı markalar almam, sadece hediyeler için yaparım. Nadiren alışverişe çıkarım çünkü meşgulüm ve seçmekte iyi değilimdir.

S. Canın sıkıldığı zaman hangi üye ile konuşursun?
C. Problemin türüne bağlı olarak herkesle konuşurum.

S. Kız arkadaşına ne vermek  istersin?
C. Ben aksesuarları tercih ediyorum ama sürpriz kutlamaları seviyorum bu yüzden onu iyi tanıdıktan sonra bunun için düşünmek istiyorum. Ayrıca yurt dışına gittiğimde yerel bir şeyler satın almak isterim. Victoria’nın doğum günü için şal aldım.

S. Kız arkadaşın senin için ne pişirmesini istersin?
C. Onun favori yemeğini yapmasını isterim. Lezzetli olmasa bile bitireceğimden emin olabilir.

S. Şu an cüzdanında ne kadar para var?
C. Üzerimde para taşımıyorum. Genellikle kredi kartımı kullanıyorum. Eğer yalnızca 6000 won’um varsa sorun değil. (taksi için). (gülüyor)

S. Cep telefonunun duvar resminde ne var?
C. Bir okyanus fotoğrafı. Bakması hoş.

S. Hangi konuda eksik olduğunu düşünüyorsun?
C. Sahnede daha fazla profesyonel olmak istiyorum. Hala şarkı söylemekte, dansta ve davranışlarda yeterli değilim.

S. Zihninde neler gelişti?
C. Bazı ipuçları var ama her zaman bir yazarın sözleri aklımda. “İyi insan olmayı deneme; her zaman iyi insan olmalısın.”

S. Heartbeat koreografisinden bahset.
C. Her zaman sahneye çıkıyoruz, özel bir şeyler yapmayı planlıyoruz. Şov için sahneye çıkmadan birbirimizle konuşuyoruz. Sanırım öne takla atmayı yapan ilk kişileriz.

S. Siz de oyunculuk alanıyla ilgileniyor musunuz?
C. Ben her zaman bir aktör olmak istedim. Bu benim bir dramaya ilk kez konuk oluşum. Oyunculuk için ders alacak kadar zamanım yok ama filmleri izleyerek rol yapmayı öğreniyorum. Gelecekte Teacyeon gibi oyunculuk yapmayı deneyeceğim.

S. Oynadığınız sahneyi izlediniz mi?
C. Evet, izledim. Oldukça kısa bir çekimdi. (gülüyor) İyi değildim bu yüzden 40 dakika içerisinde çektik ve sonra direk hastaneye gittim. Benim durumum için iyi olduğunu düşünüyorum. (gülüyor)

S. 3 kelime ile kendini tanıt.
C. Erkek, Tutkulu, Dürüst

____________

~~ WOOYOUNG ~~

S. Son zamanlardaki film, kitap ya da müzik için bir öneride bulunur musun?
C. Kore romanı olmasa bile “11 minutes” adındaki romanı tavsiye ediyorum. Aşk hakkında.

S. Gözünün görüş ölçüsü ve ayak ölçün?
C. Ayak 27cm. Görüş seviyem çok iyi değil bu yüzden kontak lens kullanıyorum. Kesin görme seviyemi bilmiyorum çünkü doktorum benim için kontrol ediyor. (gülüyor)

S. Şuana kadar aldığın en pahalı şey nedir?
C. Mikrofon ve elektrikli piyano.

S. Favori animen nedir?
C. Slam Dunk

S. Canın sıkıldığı zaman hangi üye ile konuşursun?
C. Eğer işimizle ilgiliyse herkesle konuşurum. Aşk hakkında… Âşık olmak için hiç vaktim yok. (gülüyor)

S. Şu an cüzdanında ne kadar para var?
C. Hiç yen, won ya da dolarım yok. (gülüyor) Parayı nadiren kullanırım. Genelde içecek alacağım zaman kredi kartımı kullanırım.

S. Kız arkadaşına ne vermek istersin?
C.Kız arkadaşıma kolye vermek isterdim. Daha önce hiç yapmadım.

S. Kız arkadaşın senin için ne pişirmesini istersin?
C. Tteokkuk. Yeni yılda ailem gelip benim için tteokkuk pişirdi. Ailem yerine eğer kız arkadaşım pişirirse hoş olurdu.
(Editörün notu – Tteokkuk Kore yeni yılını kutlamak için yapılan geleneksel Kore yemeğidir. İnce dilimlenmiş pirinç keki ile yapılır.)

S. Eğer sahip olabilseydiniz “1 yıllık miktarda____” ne isterdiniz?
C. Egzersiz için tişört istiyorum çünkü çabuk yıpranıyorlar.

S. Cep telefonunun duvar resminde ne var?
C. “Müzik ruhumu hisset.”diyen bir resim. Sıklıkla eski arabalar, müzikle ilgili resimler ve manzara fotoğrafları olarak değiştiririm.

S. Kendinde eksiklik olarak ne düşünüyorsun?
C. Üyelerle fazla zaman geçirdiğimden dolay diğer arkadaşlarla pekiyi değilim. Daha doğrusu arkadaşlarımı görmek yerine dinlenmeyi tercih ediyorum. Arkadaşlarımı görmek istiyorum ama programım çok sıkı.

S. Bu eğlence endüstrisinde hiç yakın arkadaşın var mı?
C. SNSD Taeyeon’la yakınlaştık çünkü ikimiz daha önceden birlikte sunuculuk yaptık. Onun dışında da çok fazla yok.

S. Dream High’da IU ile öpüşme sahnesinin sizde bıraktığı etki nedir?
C. Yönetmen bana onu dudaklarından öpebilir miyim diye sordu ama ben kesinlikle reddettim. Biz ikimizde oldukça utangacız. (gülüyor)

S. Özel yüz yıkamandan bahset.
C. Bu benim fikrimdi. Kendi gerçek yaşamımı göstermenin doğal olacağını ve fanlarında bundan zevk alacaklarını düşündüm.

S. 3 kelime ile kendini tanıt.
C. Balık, Ritim, Wooyoung

_______

~~ JUNHO ~~

S. Son zamanlardaki film, kitap ya da müzik için bir öneride bulunur musun?
C. Genellikle Collin Raye dinlerim. Jaz ritimleri dinlerken oldukça hoş.

S. Gözünün görüş ölçüsü ve ayak ölçün?
C. Ayak ölçüm… 27.5cm. Görüş seviyem… Bilmiyorum. Ama görüş seviyem iyi ve gözlüğe gerek yok.

S. Şuana kadar aldığın en pahalı şey nedir?
C. iPad.

S. “Büyülü sözlerin” nelerdir?
C. “Bunu yalnızca 2PM yapabilir!”

S. Take Off’un koreografisindeki vurgu nedir?
C. “Yola çıkışı” temsil eden hafızada kolay kalan hareketler

S. Favori animen hangisi?
C. Doraemon, Hajime no Ippo, BLEACH

S.Bir şarkıya MV çekecek olsan hangi şarkıyı isterdin?
C. Kendi yaptığım bir şarkı için fütüristik bir MV çekmek isterim.

S. Canın sıkıldığı zaman hangi üye ile konuşursun?
C. Chansung. İyi anlaşıyoruz ve ben konuşurken oda onaylar.

S. Şu an cüzdanında ne kadar para var?
C. Şu an sadece faturalar var.

S. Kız arkadaşına ne vermek istersin?
C. Ona ihtiyacı olan bir şey alıp sürpriz yapmayı tercih ederim. Günlük yaşamda ne kullandığını ve nelerden hoşlandığını hatırlar ve ona göre düşünürüm.

S. Kız arkadaşın senin için ne pişirmesini istersin?
C. Favorimi isterim, kimchi pilav.

S. Eğer sahip olabilseydiniz “1 yıllık miktarda____” ne isterdiniz?
C. İnsanların bana verebileceği herşeyi kullanmak istiyorum… Tahıl istiyorum. (gülüyor)

S. Cep telefonunun duvar resminde ne var?
C. Kedim. Kkomaenggi adında bir kedim var.

S. Hangi şarkı senin ruhunu harekete geçiriyor?
C. Flo Rida’nın “Club Can’t Handle Me”

S. Kendinde neyin eksik olduğunu düşünüyorsun?
C. Tecrübe.

S. 3 kelime ile kendini tanıt.
C. Cazibe, Gelecek, Aşk

________

~~ CHANSUNG ~~

S. Son zamanlarda ilgilendiğin film, kitap ya da müzik hakkında bir öneride bulunur musun?
C. Buhwal’dan “Beautiful Truth”. Oldukça eski bir şarkı ama oldukça hoş.

S. Gözünün görüş ölçüsü ve ayak ölçün?
C. Ayak ölçüm 28.5cm. Görüş seviyem 0.7-0.8.

S. Şuana kadar aldığın en pahalı şey nedir?
C. Önceden birisine dizüstü bilgisayar hediye etmiştim. Fiyatını hatırlamıyorum.

S. Canın sıkıldığı zaman hangi üye ile konuşursun?
C. Herkesle konuşurum.

S. Şu an cüzdanında ne kadar para var?
C. Çok param yok. (gülüyor)

S. Kız arkadaşına ne vermek istersin?
C. Pek emin değilim çünkü şuan kız arkadaşım yok. Günlük yaşamında sık kullandığı bir şey verebileceğimi düşünüyorum.

S. Kız arkadaşın senin için ne pişirmesini istersin?
C. Çok fazla et yiyorum ama benim için ne pişirirse pişirsin mutlu olurum. (gülüyor)


S. Eğer sahip olabilseydiniz “1 yıllık miktarda____” ne isterdiniz?
C. Oh şey, bir şey düşünemiyorum. (gülüyor) Kitaplarımı düzenlemek için kitaplık isteyebilirim.

S. Cep telefonunun duvar resminde ne var?
C. Üyelerin kafa resmi. (gülüyor)

S. Hangi şarkı senin ruhunu harekete geçiriyor?
C. Def Leppard’ın “Hysteria”

S. Kendinde eksiklik olarak ne düşünüyorsun?
C. İş birlikçiliğinde eksik olduğumu düşünüyorum çünkü tek başıma dolaşmayı seviyorum.

S.Bir şarkıya MV çekecek olsan hangi şarkıyı isterdin?
C. Heartbeat’in drama versiyonunu çekerdim.

S. Favori animen nedir?
C. ONE PIECE, Dragonball, Kiseiju

S. Eğer birisine çiçek göndereceksen?
C. Çöven otu. (Karanfilgillerden bir tür çiçek)


S. Dream High’ da ki öpüşme sahnesinin etkisi sizde nedir?
C. Bir kucaklama olması gerekiyordu ama yönetmen öpüşme sahnesi olarak değiştirdi. Oldukça heyecanlıydım ama iyi bir sahne haline geldi.

S. Her üyenin iyi özelliği?
C. W- Kıvrak zekâya sahip. Su- Özel bir hediyeye sahip. N- Duyarlı. Ho- Erkeksi. T- Oldukça dost canlısı.

S. 3 kelime ile kendini tanıt.
C. Parlak, Karanlık, Çok yönlü

Jpn-Eng: sakiHa @2pmawalys | Tr: leejin (Sevgi Yılmaz)
Ekleme/Düzenleme:  @suleyildiz_ ♠  2PMTurkey

Bir Cevap Yazın

