Wooyoung ve Şanslı 10 Fan ile Sohbet (Me2day)

Fan: Bu yaklaşan konser gerçekten yıl sonunda mı olacak?
WY: Henüz emin değilim, üzerinde çalışıyoruz ^^

Bir fan ‘Sexy Lady’deki nokta dansının ne olduğunu soruyor.
WY: Sexy Lady’nin nokta dansı…Sadece yüzümü görebilirsen ~ *^^*

Bir fan, dansının gerçekten çok şirin olduğunu söylemiş.
WY: Bunu gerçekten söyleyebilir miyim? Lol
Ve hepsi ‘Evet evet evet’
WY: Meraklısınız, değil mi?
Fanlar: Evet, lütfen bize bağırma.’

Bir fan Sexy Lady’nin rakibinin kim olduğunu sordu.
WY: Dansçı gerçek rakibim…Park…
Fan: MÜDÜR PARK JİN YOUNG?!!
WY: Aslında Park Jin Young hyung’un Asya’nın en iyi dansçısı olduğunu düşünüyorum.

Wooyoung, ‘O gerçekten Ken Hichiro Nishihara’yı seviyor.’ dedi.

Bir fan ‘Aslında JYP’nin oyunculuğu hakkında ne düşünüyorsun?’ demiş.
WY: Ben onu izleyemedim.
Ve hyung’undan özür diledi.

Hangi üyenin kendisine yakın olduğu soruldu ve onun cevabı “Ppuing ppuing”

Fan: Oppa, sen çok aegyo sahibi biri gibi görünüyorsun bu yüzden senin rakibin kim?
WY: Aegyo rakibi…
Fan: Chansung oppa?
WY: Belki yada…
Fan: Taecyeon oppa? kkk
Fan: Park…
WY: Jin…Hepsi aynı!!
WY: Jin Youngie hyung
WY: Onun soğuk tarafını çok seviyorum. (LOL)

Biri Chansung’un doğum gününde hediye ettiği beyaz kaplanı ne yaptığını sordu.

Fan: Eğer şarkıcı olmasaydın şimdi ne yapıyor olurdun?
WY: Şarkıcı olmasaydım…Mimar olurdum!! Ben gerçekten gerçekten çok sıkı çalışırdım ve insanların dizaynını ve iç tasarımlarını değitirmek isterdim. Odaların dekorasyonunu seviyorum. (dekorasyon işini seviyor)
Tüm fanlar ‘Lütfen, benim odamıda dekore et!’ demeye başladılar.

Fan: Ne tür bir oda seversin?
WY: Müzik dinleyebileceğin bir oda.

Her zaman uykuya dalarken yada sabah uyanırken müzik dinlemek mümkün olmalı ㅠㅠㅠ

not: Birkaç soruyu çeviremedim. TT En kısa zamanda eklenecektir efendim🙂

kaynak: Dontfeelnopain, dimesaur, Egle0702

çeviri: @Sakura937222PMrepublicTR

Bir Cevap Yazın

