2PM Member’s Selection | Üyelerin Mesajları

Dünyanın her köşesindeki HOTTEST’lara~

Millet!

Çıkışımızdan bu yana neredeyse 4 yıl geçti.
Bu süre zarfında keyifli ve mutlu, güç ve sıkıntılı bir çok deneyim yaşadık, bizimle bu anları paylaştığınız için sizlere gerçekten minnettarım. 2PM’in 6 üyesi de şuan burada, çünkü HOTTEST her zaman bizimleydi. Bize inandığınız için teşekkür etmekten başka bir şey yapamıyorum.

Ayrıca, müzik yapmak ve onu sahnede sergilemek bana en büyük teselliyi ve gücü veriyor. Bu yıl gerçekten bu büyük ilgiyle şaşkına döndüm. Kendimi bunun içinde dolanırken buldum. Ama bir hayalim vardı, müzik yapabildim çünkü burada ayrıca bu müziği seven sizler vardınız.

Bana güç verdiğiniz için teşekkürler.

Kendini daha geliştirmiş, kalplerinize ulaşma yeteneğini elde etmiş bir vaziyette geri döneceğim!
Sizi seviyorum.
Mutlu olun, hepiniz.

Jun.K

Merhaba!! Sevgili ve dünyanın en iyisi HOTTESTlarımız~!!

Bizi özlediniz, değil mi? Bizler de sizi özledik!!
Sizi bu kadar çok beklettiğimiz için çok üzgünüm~ ㅠ.ㅠ

Yine, bizi her zaman sevdiğiniz ve desteklediğiniz için teşekkürler~! ♥

Her zaman sağlığınıza dikkat etmeli ve öğünlerinizi düzenli yemelisiniz!

İleride ne olursa olsun, şuan sizlerle olduğum ve sizlerle bir sürü güzel anı paylaşabildiğim için gerçekten mutluyum ♥

Hottest, SİZİ SEVİYORUM!!

Nichkhun

Member’s Selection albümünü alan herkese! Sizi seviyorum~ ♥

Bu sefer daha olgun bir ses tonu kullanmayı denedim ve ilk kayıtlarını Jinyoungie hyung’un azarlarını dinlerken, ben hiçbir şey bilmiyorken yaptığımız şarkılara tekrar kayıt yaptık.

Bunun öneminin kalmadığını ve şuan sıkı çalışmanın mümkün olduğunu düşünüyorum çünkü yanımızda sizler varsınız!!

Bundan sonrası için de fighting!!!

Neredeyse 4 yıl oldu ve artık HOTTESTlarımıza BİR ŞEYLER VERMEMİZİN ZAMANI olduğunu düşünüyorum!

HOTTEST!
WHAT TIME IS IT? IT’S 2PM!!

2PM Taecyeon

Yakında çıkışımızın 4. yılı olacak, eğer bu süre boyunca sizin desteğiniz olmasaydı, biz -2PM- zorluklarla yılmış olacaktık. Samimiyetinizden etkilenmiş olarak hepinize yürekten teşekkürlerimi sunuyorum. Gelecekte de aynı şekilde iyi olmaya çalışalım ^o^

2PM yalnızca sizi düşünüyor.

Millet~! Biliyorsunuz, değil mi? >.<

HOTTEST, sizi seviyorum~♥

Wooyoungie

Hottestlarımız!

Bu Junho.

Son 4 yıla baktığımda, gerçekten harika zamanlar olduğunu düşünüyorum. Günler geçti, mevsimler değişti, her yıl büyüdük & olgunlaştık, ama değişmeyen tek şey sizlerdiniz.

Doğal olarak, zorluğun bir çok farklı çeşidiyle, zor rüzgarlarla yüzleşmek 2PM ağacını kıramadı ve bizi bunlarla karşı koymaya itti, çünkü köklerimizde sizler vardınız.

Ben bile bu zavallı el yazısını okumakta güçlük çekiyorum. Ama eğer gerçek duygularımı öğrenmenizi sağlayabilirsem mükemmel olacak! Değerli Hottestlarımıza sonsuza dek minnettarım!

Birlikte gidebileceğimiz kadar uzağa gitmeye çalışalım ^__^ ♡

2PM sizi seviyor!

Junho
❤❤❤

Member’s Selection!!

Albümümüzü seven herkese teşekkürler! Ah bunu düşündüm de, 2PM’in bu 4 yaşındaki şarkıcısına gerçekten çok fikir verdim. 4 yıl önceki rap ve şarkı söyleyişim…!! Tekrar dinlemek daha yeni hissettiriyor ve hala ah… Bir çok konuda eksiktim… Aslında, başlarda gayet iyi biliyordum ki çok yetersizim, bu bir gerçekti ve şahsen, bunu üzerimden atmak için çok sıkı çalışmayı denedim. Bütün bunların sonunda şuanki ben, hala daha ileriye gidebilmek için sıkı çalışan ben olduğumu düşünüyorum.

En azından beni bir şarkıcı ya da herhangi biri olarak izlemeyi sürdüren hayranları görmek, herkese göstermek için sıkı çabaladığımı düşündürüyor, bu kabullenme, sanırım, beni geri itmeye çalışan şeye karşı koyan güç…^^ Ben gerçekten minnettarım. Bu çirkin mektubu okuduğunuz için teşekkürler. El yazımın aksine , farkedilebilen bir Chansungie olacağım, tekrar ve tekrar övgü alabilen ve bu sırada hiçbir pişmanlık duymayan biri ^–^

Millet, Gerçekten hepinizi seviyorum ♡

Chansung

Çeviri: @suleyildiz_  ♠ 2PMTurkey |  İng.: Egle @2pmalways

Bir Cevap Yazın

