Nichkhun Aslında Korece Biliyor muydu?

Görsel

2PM Nichkhun bir zamanlar korece anlamıyormuş gibi davrandığını itiraf etti.

Radio Star’ın Uluslararası Star Özel programında Nichkhun, geçmişte sanki korece anlamadığı gibi davrandığını itiraf etti.

11 temmuzda yayınlanan programda Nichkhun’a şu soruldu: ”Söylentiye göre küfür etmek için yeterince korece biliyorsunuz ama diğer zamanlarda başka hiçbirşey anlamıyormuş gibi numara yapıyorsunuz. Bu doğru mu?”

”Bu doğru.”

Nichkhun soruyu onayladı ve bunu geçmişte yaptığı birşey olduğunu açıkladı.

”Bazen birşey yapmak istemiyordum, bir süre dinledim ve onlara boş bir bakış attım ve hiçbirşey anlamamış gibi davrandım. Ama şimdi bunu yaparak kaçamıyorum. Bu yolu birçok kez kullandım.’ dedi ve setteki herkes kahkalara boğuldu.

.çeviri: -Sunshine
kaynak: allkpop

Bir Cevap Yazın

