Sasuga HOTTEST Dergisi | Sayı 1

“Kalbim seni hissediyor,
Kalbim senin için atıyor,
Sesim seni çağırıyor.
Bu biraz…
Sen olmadan, yaşayamam.”
-Junsu-

1. Sırlarından birini açıkla?
Bu bir sır.
2. Kafayı taktığın bir şey?
Yeni evi düzenlemek. (Ailemin, 2PM’in değil.)
3. Hayranlarından gelen en ilgi çekici hediye?
Hepsi çok kıymetli.
4. Tam konser öncesi yaptığın bir şey?
Üyelerle birlikte “Fighting! Don’t stop! Can’t stop! 2PM! WOW!” diye bağırıyorum.
5. Asya Turu’nun hatırası?
Her mekan ayrı bir hatırlanası. Asyalı hayranlarımızla çok etkileyici anılar paylaştık.
6. “Budokan 6DAYS” için yorumların?
Sizi 2PM’in gücüyle cezbedeceğiz! (~çok iddialılar bakıyorum. n_n)
7. 2PM [ ] için { }.
2PM [benim] için {her şey}.
8. En sevdiğin mevsim?
Kanada’nın parlak güneşi, sonbahar yağmuru ve rüzgar olmadan büyük kar tanelerinin yağması.
9. En sevdiğin dondurma çeşidi?
Çilekli.
10. En sevdiğin film türü?
Gizem, polisiye ve korku.
11. En sevdiğin spor?
Futbol ve badminton.
12. Bayanlara en çok yakışan saç tipi?
Uzun düz saç.
13. İdeal buluşma anı?
Müzik dinlerken araba kullanmak & birlikte fotoğraf çekmek.
14. Köpek mi kedi mi?
Köpek.
15. Sabah insanı mı gece insanı mı?
Gece insanı.
16. Kahvaltı için, pilav mı ekmek mi?
Pilav. (~onların yaptığı daha lapa gibi oluyor, bizim pilav gibi değil. :D)
17. Makarnayla birlikte, domates sosu mu krema sosu mu?
Domates sosu.
18. Sen mi başkalarından tavsiye istersin yoksa başkaları mı sana sorar?
Ben başkalarına sorarım.

__________

“I ♥ Japan Hottest
-Nichkhun-”

1. Sırlarından birini açıkla.
Şimdilik bir sır yok.
2. Kafayı taktığın bir şey?
Oyunculuk. Başkalarının hayatlarını oynamak, onların izlenimlerini görmek yeni ve eğlenceli bir şey. İleride farklı rollerde yer almak istiyorum.
3. Hayranlarından gelen en ilgi çekici hediye?
UNICEF için bir bağış sertifikası. Hayranların yardıma ihtiyaç olan olan kişilere karşı olan sıcak kalplerini hissettim. (*bunu Hottest’lar değil Khuntorianslar yapmış.🙂 )
4. Tam konser öncesi yaptığın bir şey?
Esneme. Sonra bir bardak su içiyorum.
5. Asya Turu’nun hatırası?
Tayland’daki konserde hayranların projesi.
6. “Budokan 6DAYS” için yorumların?
Budokan’da 6GÜN’e sahip olmaktan onur duyuyorum ve çok heyecanlıyım. Çok çalışıp sizlere etkileyici bir sahne sunacağım.
7. 2PM [ ] için { }.
2PM [Nichkhun] için {parlak bir gelecek}.
8. En sevdiğin mevsim?
12℃ civarı.
9. En sevdiğin dondurma türü?
Vanilyalı.
10. En sevdiğin film türü?
Komedi ve aksiyon.
11. En sevdiğin spor?
Badminton, golf ve boks.
12. Bayanlara en çok yakışan saç tipi?
Gerçekten yok. ^o^
13. İdeal buluşma anı?
Okyanus. Sahilde yürümeye gitmek isterdim.
14. Köpek mi kedi mi?
Kedi.
15. Sabah insanı mı gece insanı mı?
Gece insanı.
16. Kahvaltı için, pilav mı ekmek mi?
Pilav.
17. Makarnayla birlikte, domates sosu mu krema sosu mu?
Domates sosu.
18. Sen mi başkalarından tavsiye istersin yoksa başkaları mı sana sorar?
Ben başkalarına sorarım.

__________

“Japon Hottest! Nasılsınız?
Budokan’da görüşürüz.”

~

1. Sırlarından birini açıkla?
Kendi bölümümü söylerken başkalarının dans hareketlerinin nasıl olduğunu bilmiyorum. (Bunun nedeni belki de kendi kısmıma fazla odaklanmış olmam.)
2. Kafayı taktığın bir şey?
Chojanji’yi okumak. Tarihi romanları seviyorum. Chohanji’ye başlamadan önce Gogulyeo okurum.
3. Hayranlarından gelen en ilgi çekici hediye?
Altından yapılmış bir Ttongkoshin (fat-cat-god)* .
4. Tam konser öncesi yaptığın bir şey?
Fiziksel enerji için yemek yerim.
5. Asya Turu’nun hatırası?
Her ülkede hayranların havaalanındaki çığlıkları.
6. “Budokan 6DAYS” için yorumların?
Size beste yapma yeteneklerimi göstereceğim. Dikkatle dinleyin.
7. 2PM [ ] için { }.
2PM [benim] için {sıkıca örülmüş bir şey}.
8. En sevdiğin mevsim?
Fırtınalı bir yaz günü.
9. En sevdiğin dondurma türü?
Bisküvi kreması.
10. En sevdiğin film türü?
Bir kahramanla büyük başarılar. (Batman gibi)
11. En sevdiğin spor?
Futbol.
12. Bayanlara en çok yakışan saç tipi?
Eğer kız arkadaşımsa her şeklini sevebilirim.
13. İdeal buluşma anı?
Bir lunaparka gitmek.
14. Köpek mi kedi mi?
Kedi.
15. Sabah insanı mı gece insanı mı?
Gece insanı.
16. Kahvaltı için, pilav mı ekmek mi?
Pilav.
17. Makarnayla birlikte, domates sosu mu krema sosu mu?
Domates sosu.
18. Sen mi başkalarından tavsiye istersin yoksa başkaları mı sana sorar?
Bunu yapmıyorum.

*Okcat’in nazarlık şeklinde olanı.

_________

1. Sırlarından birini açıkla?
Sır sırdır. ^.~
2. Kafayı taktığın bir şey?
Günlük tutmak. Ajanda ve programları yazarken plan yapmaktan hoşlanmaya başladım.
3. Hayranlarından gelen en ilgi çekici hediye?
Hayranların sevgisi♥ huhu
4. Tam konser öncesi yaptığın bir şey?
Vokal egzersizi ve esneme.
5. Asya Turu’nun hatırası?
Gerçekten çok sıcaktı.
6. “Budokan 6DAYS” için yorumların?
Sizinle birlikte eğlenmek istiyorum.
7. 2PM [ ] için { }.
2PM [hayranlar] için {bir inanç}. (Orjinal kelime conviction*. )
8. En sevdiğin mevsim?
Sıcak yaz!
9. En sevdiğin dondurma çeşnisi?
Çilek!
10. En sevdiğin film türü?
Yüzüklerin Efendisi’ne bayılıyorum. Macera tarzı filmleri severim.
11. En sevdiğin spor?
Futbol.
12. Bayanlara en çok yakışan saç tipi?
Nasıl olduğu farketmez, onda her şeyi sevebilirim.
13. İdeal buluşma anı?
Bilmiyorum. (utangaç bir şekilde)
14. Köpek mi kedi mi?
Köpek.
15. Sabah insanı mı gece insanı mı?
Gece insanı.
16. Kahvaltı için, pilav mı ekmek mi?
Pilav.
17. Makarnayla birlikte, domates sosu mu krema sosu mu?
Domates sosu.
18. Sen mi başkalarından tavsiye istersin yoksa başkaları mı sana sorar?
Her ikisi de.

_____________

1. Sırlarından birini açıkla?
Kız arkadaşım yok T.T
2. Kafayı taktığın bir şey?
Şarkı yazmak. Bu iddialı ama bir şarkıcı olacak, kendi kendime bir parça yazmak eğlenceli.
3. Hayranlarından gelen en ilgi çekici hediye?
Hepsi benim bir hatıram.
4. Tam konser öncesi yaptığın bir şey?
Vokal egzersizi ve esneme.
5. Asya Turu’nun hatırası?
Her zaman bir çok hayranın gelip bizleri desteklemesinden çok memnundum.
6. “Budokan 6DAYS” için yorumların?
Kesinlikle çok ilginç olacak. Göz atarsan iyi edersin.
7. 2PM [ ] için { }.
2PM [herkes] için bir {güç}.
8. En sevdiğin mevsim?
İlkbaharın sıcaklığı ve sonbaharın serin havası.
9. En sevdiğin dondurma çeşnisi?
Yeşil çay. (O.o)
10. En sevdiğin film türü?
Aksiyon.
11. En sevdiğin spor?
Futbol.
12. Bayanlara en çok yakışan saç tipi?
Her şey olabilir.
13. İdeal buluşma noktası?
Ev. Çünkü bu şekilde başkalarının bakışlarından kaçabilirim. Ama kendi evim yok… T.T
14. Köpek mi kedi mi?
Kedi.
15. Sabah insanı mı gece insanı mı?
Gece insanı.
16. Kahvaltı için, pilav mı ekmek mi?
Pilav.
17. Makarnayla birlikte, domates sosu mu krema sosu mu?
Makarnayı zeytinyağı sosuyla severim.
18. Sen mi başkalarından tavsiye istersin yoksa başkaları mı sana sorar?
Bunu yapmıyorum.

_________________

1. Sırlarından birini açıkla?
Söylersem artık bir sır olmaz*_*honghonghong~
2. Kafayı taktığın bir şey?
Psikoloji kitapları okumak.
3. Hayranlarından gelen en ilgi çekici hediye?
Bize “Thank You”yu söylemeleri.
4. Tam konser öncesi yaptığın bir şey?
Birlikte kendimizi topluyoruz.
5. Asya Turu’nun hatırası?
Hangi ülke olursa olsun hayranlar bizi karşıladı.
6. “Budokan 6DAYS” için yorumların?
Budokan’da 6DAYS konserinin olmasının çok zor olduğunu duydum. Sizin için özel şeyler hazırlıyorum, bu yüzden lütfen dört gözle bekleyin!!
7. 2PM [ ] için { }.
2PM [benim] için bir {rüya}.
8. En sevdiğin mevsim?
Fırtına öncesi sessizliği seviyorum çünkü sonrasında ne olacağını bilmemek heyecanlı hissettiriyor.
9. En sevdiğin dondurma çeşnisi?
Muz.
10. En sevdiğin film türü?
Aksiyon, korku
11. En sevdiğin spor?
Sporda iyi değilim… (O zaman nasıl oluyor bu vucüt Chanana? O.o)
12. Bayanlara en çok yakışan saç tipi?
Ona uyan her şey tamam.
13. İdeal buluşma anı?
Hmmm.. Hiçbir şey düşünemiyorum.
14. Köpek mi kedi mi?
Köpek.
15. Sabah insanı mı gece insanı mı?
Gece insanı.
16. Kahvaltı için, pilav mı ekmek mi?
Pilav.
17. Makarnayla birlikte, domates sosu mu krema sosu mu?
Krema sosu.
18. Sen mi başkalarından tavsiye istersin yoksa başkaları mı sana sorar?
Başkalarına sorarım.

Çeviri: @suleyildiz_ | 2PMTurkey

Bir Cevap Yazın

