Hanako Dergisi [Wooyoung x Nichkhun]

— Size göre, çıkış yaptığınızdan bu yana Nichkhun ya da Wooyoung’ın karakterinde en çok ne değişti?

NK: Wooyoung çok olgunlaştı. Aslında çok alışılmadık biriydi. Düşüncelerini ve görüşlerini bana gizlice söylüyordu ama şimdi herkesle paylaşabiliyor. Korku ve endişelerinden dolayı bir çok şeyden vazgeçti ama şimdi bu duyguların üstesinden çok çalışarak gelebiliyor, sanırım.
WY: Kesinlikle! Şuan korkularımdan kurtulmaya çalışıyorum ve diğer üyelerle farklı şekillerde konuşmaya çalışıyorum. Bana gerçekten özen gösteriyorsun Nichkhun.
NK: Evet, bunun nedeninin senden büyük olmam olduğunu düşünüyorum. LOL
WY: Nichkhun bir abi olarak daima benim için örnek insan. Onun sıcak kalbi ve kibarlığı hiç değişmedi.

— Nichkhun’un kibarlığını en çok ne zaman hissettin? 

WY: Çok fazla an var…
NK: Hahaha.
WY: Ah! İlk konserden sonra diğer üyelerle birlikte yemek yiyorduk. Her zaman olduğu gibi, diğer üyelerle karşılaştırıldığında bir çok konuda eksik olduğumu düşünüyordum çünkü çıkış yapmadan önce 3~4 ay eğitim almıştı. Bu yüzden yetenek eksikliğimden dolayı üzgün olduğumu söyledim. Nichkhun bana sıkıca sarıldı ve “Neyden bahsediyorsun? Kimse böyle düşünmüyor. ” dedi.
NK: Yine de ben hatırlayamıyorum. LOL
WY: Evet, o gün çok duygulanmış ve ağlamıştım.

— Nichkhun, hangi konuda Wooyoung’ı sevimli buluyorsun?

NK: Wooyoung her zaman sevimli. Hahah. Üyeler keyifsiz ve tedirgin hissettiklerinde onları güldürüyor ve rahatlatıyor. Wooyoung tam anlamıyla çok sevimli.
WY: Gerçekten bunu yapıyor muyum? haha
NK: Evet, her zaman~

— Size göre nasıl bir kadın Wooyoung / Nichkhun’a uyar?

WY: Her şeyden önce iyi bir karaktere sahip olmalı. Dürüst, kibar ve Nichkhun’un işini ve hayallerini anlayabilen biri.
NK: Teşekkürler! Wooyoung için, sanırım onu eğlendirebilecek biri iyi olurdu çünkü o sürekli insanları güldürüyor. Dürüst, kendi fikirleri olan ve bir
arkadaş gibi, onunla farklı tarzda konuşmalar gerçekleştirebilecek biri.
WY: *alkışlar*

— Son olarak, eğer Nichkhun/Wooyoung’a bir hediye verecek olsaydın, ne olurdu?

WY: Ne almalıyım?
NK: Hmm.. Wooyoung’a “zaman” vermek isterdim. Bu zamanı derince düşünmek ya da dinlenmek için kullanırsa iyi olurdu.
WY: Nichkhun’a dünyanın en güzel piyanosunu vermek istiyorum.
NK: Bu çok pahalı~ Küçükken piyano derslerime daha sıkı çalışmalıydım.
WY: Ama eğer çok çalışsaydın ve piyanist olsaydın, 2PM üyesi olamazdın. Bu yüzden çok fazla çalışmamış olman iyi!
NK: *alkışlar*
WY: Bu kader!

Çeviri: @suleyildiz_ | 2PMTurkey 

Bir Cevap Yazın

