Hanako Dergisi [Taecyeon x Chansung]

— Biz Taecyeon’un büyük abi ve Chansung’un küçük olduğu görüntüsüne sahibiz, gerçek hayatta nasıl? 

CS: Taecyeon her zaman gücüne sahip ve takımı doğru anlarda yönlendiriyor.
TY: …ne cool bir çocuk.
CS: Ben de bunu söylecektim! haha Ayrıca iyi bir mizah anlayışı var.
TY: Chansung’un grubun en küçüğü olmasına rağmen daha çok rahatlatan ve ikna edici öneriler veren bir arkadaş gibi. Bununla birlikte sevimli bir yanı da var. Sürekli insanları ısırıyor.
CS: Evet, çoğu zaman. haha İyi bir ruh halinde olduğumda insanları ısırıyormuş gibi hissediyorum.

— Chansung, bir keresinde bir günde 49 muz yediğini duydum. İkinizle ilgili başka “efsanevi” bir olay var mı? 

CS: Hala stajyer olduğumuz bir gün, bir personel bizi kimbap restaurantına götürdü.
TY: O zamanlar sürekli açtık, değil mi?
CS: Bu yüzden üzücü bir hikayeydi.. Üçümüz 12 porsiyon kimbap ısmarladık. O personel sadece bir tane yedi ve geri kalanını Taecyeon’la ben bitirdik.

— Çıkışınızdan bu yana Taecyeon ya da Chansung’un karakterinde en çok ne değişti?

CS: Taecyeon 2PM’i 1. sıraya koyma konusunda hiç başarısız olmadı. Onun bu yönü hiç değişmiyor.
TY: Chansung hakkında hiç değişmeyen şey, gerçekten her zaman çok sıkı çalışıyor olması, bence bu yüzden üyeler içinde en büyük gelişmeyi o gösteriyor.

— Size göre Taecyeon/Chansung’a nasıl bir kadın tipi uyar?

CS: Sanırım iyi bir kalbi olan ve Taecyeon’u olduğu gibi kabul edebilecek biri ona uyar.
TY: Şuan, Chansung’un sevgili olsa bile o 2PM’e sevgilisinden daha çok önem verirdi. Hoşgörülü ve onun durumunu anlayacak biri olmalı.

— Eğer dediğiniz gibi biri çıksaydı ve ikiniz de ona aşık olsaydınız…

CS: Ah, ben vazgeçerdim.
TY: Oo tamam, o zaman ben onla çıkabilirim haha Hayır, onun fikri daha önemli olurdu bu yüzden kararı ona bırakırdım. Her neyse, niye bu kadar kolay vazgeçtin?
CS: Taecyeon’la bir sorun yaşamak istemiyorum, çünkü gelecekte birlikte çalışabiliriz…
TY: Gördün mü? Bu yüzden Chansung’un sevgili çok anlayışlı olmalı.
CS: Anladım. Yine de öyle biri bulabilir miyim merak ediyorum haha

— Son olarak, 10 yıl içinde ne olacağınızı düşünüyorsunuz? 

CS: Bence Taecyeon Avrupa’nın en iyi markalarından biri için model olurdu. Farklı modalara uyacak bir vücudu olan bir yetişkin olurdu.
TY: Teşekkürler haha. Bence Chansung balo dansında uzman olan bir şarkıcı olacak.
CS: Hahahah Bu ne?!!
TY: Aynı anda şarkı söyleyip dans eden ilk kişi olacaksın. Hahah Ama eminim ki biz 2PM olmaya devam edeceğiz. Bence hepimiz kendi işlerimizi yapacağız ve de akran ve 10 yıllık iyi arkadaşlar olarak birlikte olacağız.

Çeviri: @suleyildiz_ | 2PMTurkey

Bir Cevap Yazın

