Ray Magazine: 2PM’le 100 Soru & Cevap [Tüm Üyelere Sorulan Sorular]

Görsel

S001: Geriye baktığınızda, Japonca aktivitelerinizle ilgili izleniminiz nedir?

Taecyeon: Eğlenceliydi. Yabancı bir ülkede tanıtım yapmak zorluklarla dolu olsa da biz şuan yavaşça alışıyoruz.

Junsu: Japonlar arasında biliniyor olmak büyük bir onur. Umarım hayranlarla daha samimi olabilir böylece müziğimiz daha geniş alanlara yayılabilir.

Junho: Japonlar hakkında bir şeyler öğrenmek zevkli. Bu şehirde işim sırasında bile bir çok farklı formaliteler gördüm.

Wooyoung: Havai fişek etkinliğine katılmak çok heyecan vericiydi. Binlerce hayran bizi görmek için gelmişti ve baya şaşırmıştım.

Nichkhun: Birçok hayranın bizi desteklemesinden memnunum. RyogokuKokugikan’daki showcase hatırlanmaya değerdi çünkü sonunda Japon hayranları ilk kez görmüştüm.

Chansung : Zepp tur en iyi anılarımdan biri. Her bir şehirdeki bir çok hayranı görebildiğim için mutluydum.

S002: Japonca çıkışınızdan sonra kendinizi farketme yolunuzda bir değişiklik oldu mu?

Taecyeon: Gerçekten hayır. Nerede olursak olalım 2PM’in en iyi şovunu sergilemeye çalılşıyoruz.

Junsu: Taecyeon’a katılıyorum. Japonya ve Kore’nin ikisinde de, 2PM performansının nasıl olduğunu göstermek istedim.

Junho: Japonya’ya geldikten sonra ufkumu genişlettiğimi düşünüyorum. Japonları daha çok tanıdıkça, düşüncelerim genişliyor.

Wooyoung: Şuan Japonca öğreniyorum, her bir şehirde farklı hayran tepkileri görüyorum ve düşünüyorum ki daha çok çalışmam gerekiyor.

Nichkhun: Japonya’da çıkış yaptığımızdan bu yana bir kere daha selamlamanın önemini farkettim. Şuan her zaman ve her yerde selam veriyorum. haha

Chansung: Japonca aktivitelerimiz boyunca Japon kültürünü de öğrendim. İşimden hoşlanmamın ve ona odaklanmamın nedeni bu.

S003:  İlk albümle ilgili öneriniz veya yorumunuz var mı?

Taecyeon: Telâfuz çok zordu. “Hanareteitemo”yu metronomla birlikte kaydetim bu sayede doğru söyleyebildim.

Junsu: Japonya’da ilk albümümüzü yayınlandığımız için çok mutluyum. Millet, lütfen “Hanareteitemo”yu sevin!

Junho: Benim favorim “Stay with me”. Sadece Japonca şarkılar kaydettik ve bu albüm tamamen sıkı çalışmayla dolu.

Wooyoung: “REPUBLIC OF 2PM” başlığını çok seviyorum. Benim tavsiyem “Stay with me”. Bu şarkı kışla iyi eşleşiyor.

Nichkhun : Ben Japon hayranlara “100 nichikinenbi”yi öneririm. Erkeklerin kız arkadaşlarına bu şarkıyı dinletmelerini istiyorum.

Chansung: “Hanareteitemo”. Junsu’nun benim için yazdığı bölüme bayılıyorum.

S004: 2012’deki hedefinizi söyleyin. 

Taecyeon: Bilinen ismimizin yanında insanların “2PM gerçek bir sanatçı!” diye düşünmesini istiyorum.

Junsu: Yaşı, cinsiyeti ne olursa olsun tüm insanların 2PM’i bilmelerini istiyorum ve sonunda 10 tane kendi yazdığım şarkıyı yayınlamak istiyorum. LOL

Junho:  Japonya’daki herkesin bizi tanımasını istiyorum. Solo aktivitelerimiz için de çok çalışacağız.

Wooyoung: Oricon listesinde 1 olmak istiyorum. Bir kaç hafta 1.liği koruyabilseydik güzel olurdu. LOL

Nichkhun: Tokyo Dome’de bir konser vermek istiyorum. Sahnedeyken sürekli hayranların çığlıklarını duymak harika olurdu.

Chansung: KohakuUtagassen’de görünmek istiyorum. 2012’deki hedefim Japonya’da 2PM’in cool sahnelerini göstermek!

Çeviri: @suleyildiz_

Jpn-Eng: sakiHa @2pmalways 

-İZİNSİZ ALINTI YAPMAYINIZ!-

Bir Cevap Yazın

