Haru*Hana Vol. 008 [Two-Shot Talks]

Taecyeon & Junsu

 

S1. Uzun mesafeli bir ilişkiyi sürdürebilir misiniz? 

Junsu: Bilmiyorum, daha önce hiç yaşamadım… son günlerde, ilişkiler beni çok ilgilendirmiyor.

Taecyeon: Liseye döndüğümde, bir çok arkadaşımın yurtdışında yaşayan sevgilileri vardı, ama hiçbiri sonunda nihayete varamadı. Bu yüzden uzun mesafeli ilişkiler konusunda biraz şüpheliyim.

S2. Hangi yılbaşı şarkısını daha çok seviyorsunuz? Ayrıca lütfen bir yılbaşı anınızı anlatın!

Junsu: Steve Wonder – “Someday at Christmas”

Taecyeon: Bana göre “White Christmas.” Bir sürü farklı versiyonu var ama ben hepsini seviyorum.

Junsu: Paylaşacağım bir yılbaşı anım da var.

Taecyeon: Havalı~

Junsu: Lisedeki 2. yılımın kış tatili zamanlarıydı. Bir ay boyunca biriktirdiğim harçlıklarımla kız arkadaşıma kocaman bir oyuncak ayı aldım. Oyuncak aynının arkadaşına onun adını yazdırdım, mumlarla aydınlanan küçük bir alan kiraladım, bir de kek vardı ve yılbaşı şarkıları olan bir CD oynattım. Söylemeye gerek yok ki çok duygulandı. Ne yazık ki kısa bir süre sonra ayrıldık. LOL

Taecyeon: En unutulmaz yılbaşı anılarımdan biri, Kore’den büyükbaba, büyükannemin ve diğer akrabalarımın Boston’daki evime gelmesiydi. O gün internette JYPE USA duyurusunu gördüm. Seçmelere başvurdum, bu da şöhret dünyasına ilk adım atışımdı.

S3. Ne tür bir kadının yanınızda olmasını isterdiniz?

Junsu: Güvenebileceğim birinden hoşlanırım, annem gibi.

Taecyeon: Ben de bana güç veren birinden hoşlanırım. Junsu’ya gelince onun daha çok annesine benzeyen kadınlara eğilimi var. LOL

Junsu: Tatlı bir gülüşü ve uzun düz saçları olan kişilerden hoşlanıyorum.

Taecyeon: Junsu masum görünen tiplerden hoşlanıyor.

Junsu: Ve seksi tipler de Taecyeon için. Seksi kızlardan çok hoşlanıyorsun değil mi?

Taecyeon: Kim, ben mi?! LOL Bence birinin iç güzelliği görünüşünden daha önemli. Bu da aynı yola çıkıyor!

Wooyoung & Nichkhun

S1. Hangi yılbaşı şarkısını daha çok seviyorsunuz? Ayrıca bir yılbaşı anınızı anlatın!

Wooyoung: Stevie Wonder “This Christmas”
Nichkhun: Frank Sinatra “Let it Snow”
Wooyoung: Anıya gelince… Pratik yapmalarımızdan başka bir şey hatırlayamıyorum. Ah, staj zamanlarımızda bir Junsu-abi beni bir taco dükkanına götürmüştü.
Nichkhun: Gerçekten mi? Güzel olmalı~ Ben gerçekten özel bir şey düşünemiyorum. Tayland’da kar yağmazdı ve ışıklı süslemeler bulunurdu, bu da muhteşem gözükmüyordu.

S2. Uzun mesafeli bir ilişkiyi devam ettirebilir misiniz? 

Wooyoung: Ey~ Bundan hoşlanmıyorum. Ama eminim yapabilirdim. LOL

Nichkhun: Ben de devam ettirebilirim. Çünkü telefonla ya da mesajla ilişkini sürdürebiliyorsun. Tabiki yalnız kalabilirsin, ama bence eğer biri seni seviyorsa bunu atlatabilirsin.

Wooyoung: Woaaah~~ güzel!

S3. Ne tür kadının yanınızda olmasını isterdiniz?

Nichkhun: Sadece kendisi gibi olan biri.

Wooyoung: Ben de. Doğallığını severim.

Nichkhun: Moda ya da benzeri bir süs yerine, doğal tip daha iyidir.

 Wooyoung: Masum ve saf duyguları olan.

S4. Sizin için hayranlarınız nedir?

Wooyoung: Enerji!!

Nichkhun: Güneş!!

Wooyoung: Ama güneş akşamları gözükmüyor. LOL

Nichkhun: Evet doğru. LOL Ama sabah tekrar doğuyor. Her gün. Güneş gibi hayranlarımız da bazen dinlenmeye ihtiyaç duyuyor… LOL

 Junho & Chansung

 

S1. Uzun mesafeli bir ilişkiyi sürdürebilir misiniz?

Junho: Tabi ki. Lisedeyken olmuştu, sevgilim yurtdışındaydı.

Chansung: Daha önce hiç yaşamadım ama oldukça eminim ki yapabilirdim. Ayrıca aldatmak istemezdim çünkü ben erkeksi bir erkeğim!

S2. Birbirinize teşekkür etmek istediğiniz bir konu var mı?

Junho: Hmm… biraz aptalca hissettiriyor…

Chansung: Hahaha

Junho: Bir çok ortak noktamız olduğundan beri çok iyi anlaşıyoruz. Bazen birbirimize tavsiyeler veriyoruz. Birbirimizde güven buluyoruz.

Chansung: Benim için de aynı. Birbirimizin duygularına karşı anlayışlıyız.

S3. Yanınızda nasıl bir kadın olsun isterdiniz? 

Junho: Görünüşü benim için çok önemli değil. Saç stilini ya da giyimini de çok önemsemiyorum. Beni kendisine çeken biri benim ideal tipimdir.

Chansung: Ben de böyle düşünüyorum… stili gerçekten önemli değil, kişiye uygun olduğu sürece…

Junho: Benim çekici bir kişi tanımım başkalarının standartlarını karşılamaya çalışmak yerine kendi cazibesine bakan biri.

Chansung: Katılıyorum.

S4. Hangi yılbaşı şarkısını daha çok seviyorsunuz? Ayrıca bir yılbaşı anınızı anlatın!

Junho: Eric Benet’in “The Last Time” şarkısını seviyorum.

Chansung: Yılbaşı… bir düşüneyim. Oh evet! Brian McKnight’ – “Home”u seviyorum. Anıya gelince, paylaşacak çok şeyim yok, yine de… normalde yılbaşını diğer üyelerle geçiyorum.

Junho: Her yılbaşında bir programımız var, bu yüzden bir partiyi sadece hayal ediyorum. Küçükken, arkadaşlarımla kiliseye gider ve vaazdan sonra onlarla oynardım.

Çeviri: @suleyildiz_

Bir Cevap Yazın

