Haru*Hana Vol. 008 [Bölüm 1]

Görsel

Onlar 2 Kasım’da yayınlanan 3. üçüncü şarkıları “Ultra Lover”ın klibinde aynı apartmanda yaşadıklarını gösteriyorlar. Ancak, gerçek hayatta odalarınız nasıl?

Junho: Ben hala her şeyi adamakıllı düzenleyemiyorum, ama odanın ortasında bir yatak var. kk
Chansung: Dolap, bilgisayar bulunan basit bir oda ve her şey toz içinde haha. Eğer kimin odası en temiz diye sorarsanız… Herkesin odası aynı şekilde haha Aslına bakarsak hep birlikte yaşarken bile bazen toplanır ve dışarda yemek yiyip, eğlenirdik ya da bowling oynamak için dışarı çıkardık.

Uzun zamandır beklenen 1. albüm 30 Kasım’da çıkacak. Bu albüm Korece ve Japonca önceden yayınlanmamış hit şarkıların alaşımından farklı canlı müziklerle oluşturuldu. 

Taecyeon: Bu albüm, başlıkta söylendiği gibi bir düşünceyle üretildi ve müzik düşüncemizin cumhuriyetini oluşturmaya çalışıldı. Ben bunun sadece bilindiğimiz gibi sadece “vahşi idoller” yanımızı göstermeyeceğini düşünüyorum, ayrıca 2PM’in yeni bir rengi olacak.

Bütün şarkılar öneriliyor olmalı ama en çok sevdiğinizi seçseydiniz …?

Chansung: Ben “Even if we are apart”ı seçerim!
Junsu: Teşekkürler!
Chansung: Bu şarkıyı Junsu abi besteledi ve benim yeteneğimi gösteren bir bölüm var.
Junsu: Ah, yine de bu şarkı Chansung için değil, hayranlar için bestelendi.
Herkes: LOL (Bilmeyen varsa diye söylüyorum, LOL yüksek sesli kahkaha anlamına geliyor.  )
Nichkhun: Ben de onu beğendim, çünkü gerçekten dramatik balladlardan hoşlanıyorum.
Junsu: Sevindim.
Taecyeon: “Crazy in Love”dan hoşlandım. Bu şarkının bizim için gerçekten çok zor olduğunu hatırlıyorum, çünkü Japonca sözler kullanmaya çalışıyorduk.
Wooyoung: Ben “100th day anniversary”i seçiyorum. Demosunu duyduğumdan beri müziğinden hoşlanıyorum. Nichkhun: Biz Tayland’ta 100. gün yıldönümü kutlamaları yapmadığımızdan başta bunun ne anlama geldiğini gerçekten bilmiyordum. Bu yüzden Kore kültürünü Japon dinleyicilere kendi şarkımızla tanıtabilme şansı bulduğumuz için gerçekten memnunum.
Junho: Ben “Stay with me”yi seçiyorum. Bu şarkıdaki dünya görüşünün kalp atışlarıma dokunduğunu söylemeli miyim? Ayrıca ben duygularımı yansıtan ve bu yolla birine aşkımı söyleyebileceğim şarkılardan hoşlanıyorum.

Japonca aktivitileriniz sadece 1 yıl önce başladı ama şimdiden çok şey yaşanmış gibi hissediliyor. 

Chansung: Bu dünya turu son derece güzel bir izlenim.
Nichkhun: Ben high-five olayını sevdim. Aslında hayranlarla yüz yüze bir iletişimde bulunmak benim için çok büyük bir şey.
Taecyeon: Japonca aktivitelerimiz sayesinde zamanı takip etmenin ne kadar önemli olduğunu anladım.
Wooyoung: Bu Japonca tam benlik. Gittiğimizde sıcak tezahüratlar duyduğumuzdan beri Japonca’yla cevaplayarak destek vermek istiyorum.
Taecyeon: Hedefimiz gelecek yıl Tokyo Dome’da konser vermek!
Wooyoung: Oricon listesinde birincilik!
Junho: NHK Kouhaku yıl-sonu festivaline katılmak!
Junsu: Benim hedefim 2PM’le başka şarkılar çıkartmak ve sürekli bir desteğe sahip olmak. İleride büyük zorlukları atlatmaya çalışan bir 2PM olacağız, bu yüzden lütfen bizi destekleyin!

Çeviri: @suleyildiz_

Kor-Eng: Egle @2pmalways &rangkat

Bir Cevap Yazın

